Turkhackteam.net/org - Turkish Hacking & Security Platform...  
Geri git   Turkhackteam.net/org - Turkish Hacking & Security Platform... >
THT TÜRKİYE
> Teröre Lanet

Teröre Lanet Teröre duyduğunuz öfkeyi buradan haykırın. Argo ve küfürlü kelimelerden kaçının.

ATATÜRK Düşmanlarını Tanıyalım

Teröre Lanet

Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler
Alt bir Hafta önce   #31
  • Offline
  • Üsteğmen
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
Jul 2015
Mesajlar
Konular


  


Alıntı:
alaaddin1149´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
valla beyler atatürk bu yurdu emanet etti bizede sahip çıkmak gerekir zaten ülkenin bir çoğu müslüman! Bazıları vardır tamam bende atatürkü seviyorum ama adamlar allah gibi tapıyor harbi diyorum ya her yerde fotoğrafı var atatürk parada bile var tamam güzel birşey demiyoruz eyvallah 1 tl nin arkasına türk bayrağı yapılmış bazılarının zoruna gidiyor lan sen hangi milletdensin amerikanmı rusmu çinmi hindistanmı almanyamı onların bayrağını görüyorsun o bayrak oraya koyulmuş neyin davasındasın valla onu bunu bilmemde ülkemiz ilerliyor güçlü olmaya devam ediyor şimdi bazıları çıkar geriliyor der hadi eyw
Öncelikle sana cevabını vereyim.
Ya da dur sana cevabını direkt vermeyeceğim aşağıdaki yazıyı okumaya çalış, komple okursan cevabını alırsın.

Videoyu tam dinledikten sonra bu konuyu düzenleyeceğim ama şu herifin sesine bir dikkat edin tarihi bilmiyorum ve bu yobazlar tarafından önemli kabul edilen bir haysiyetsiz mi onu da bilmiyorum ama sesine dikkat edin öyle bir diyor ki ya gerçekten buna inandırılmış, sanki bütün müslüman kardeşlerini Mustafa Kemal Atatürk öldürmüş veya insanları inandırmakta gerçekten çok usta ki bu da bir örgüt işi gibi durmakta. Ehl-i küfür ha, küfür edene kafir denir. Buradaki küfür Allah'a yapılan küfür'dür, saygısızlıktır, nankörlüktür. Allah'ı yok saymak ve ona itibar etmemektir. Sen kimsin ki bu kadar insanı kafirlikle suçluyorsun, sen kimsin ki yalan ve iftiradan bu denli korkmuyorsun?
İşte oradaki videoda gördüğünüz insanlarda içteki ve dıştaki düşmanlar tarafından oyuna getirilen ve Türkiye'yi bölmeye çalışan insanlardır. Kusura bakmayın ama -
Ulan şerefsiz o tank, top ile senin ananın, babanın bacının mağarasına mı girdik, onlar ile ülkeyi savunduk, savunacağız. Senin gibi soysuz sopsuz hainler ve fışkırıklar evinde rahat uyusun diye çarpıştılar şehitler. Sen burada gelip dış güçlerin isteği ile ülkeyi böl, onlar da sana mevki versin diye mi şehit düştürler? Atom'umuz var evet lakin adam her şeyde gerizekalı herif, Kur'an-ı Kerim'i okuyup anlasaydınız ve ayet de de söylendiği gibi (Enbiya 10) akıl etseydiniz, tüm müslümanlara ilk inen emir olan "Oku" kelimesinin tek seferlik değil sürekli olduğunu ve buradan kastın ilim öğrenmek olduğunu anlardınız.
Kuran-ı Kerim'i okursun, anlarsın ve uygularsın. Eğer anlamadıysan ve unuttuysan tekrar yaparsın ama her gün oturup saatlerce sure okursan, bu senin kolaycılığını Allah'tan pis günahların için dilendiğini gösterir. Onun yerine okusaydın (burada sözüm hepsine bu ve bu gibi düşüncelere sahip kimselere) benim daha önce duymadığım ve görünce bu duruma rağmen gördüğüm Fantom (Süpürge) ve Phantom (Drone) olduğu görürdün.
Ulan köpek ajanınız diyor, neden çünkü başka milletler için çalışan bir ajan kendisi. Kendi bulunduğu ülkenin İstihbarat Ajanlarına laf edebilecek kapasitede bunlar. Yani kapasitesizlik sınırında.

Bu adama edecek laf bulamadım şerefsiz, bizim putumuz varmış ulan siz kim hocalara, (sizin tabirinizle) kim ehli-zaatlara itibar edip taptınız, biz ise sizi kurtardık bu beladan.
Siz gidip putlara tapan ve peygamlerine işkence eden Arap toplumu örnek aldınız sırf onlardan gelen Hz. Muhammed son peygamber oldu diye, -halbuki onlar ona ne işkenceler ettiler- biz ise Allah'a taptık, köpek.
Senin Allah'ın mı var Allahsız. Ne zamandan beri Allah senin oldu? Allah senin veya sizin değildir, siz Allah'ınsınız. Zamanı gelip tekrar ona döndürüldüğünüzde de bunların hesabını verecekseniz ve o zaman din adı altında yaptığınız zulümlerin bedelini ödeyeceksiniz.
Videoyu izleyin, 0.37 karşında zaten müslümanlardan oluşan bir yığın insan var sen gidip "sanki onları savaşa sürüklermiş" gibi tekbir çektiriyorsun. Bu ülkenin şehitlerinin yedi düvele karşı koyması gibi siz de sizi kurtaranlara sizin ülkenizi koruyan insanlara ve bu mücadeleyi başlatan M. Kemal Atatürk'e saldırın, diyorsun. Senin gibi şerefsizler varya işte bir kısmı IŞID'i oluşturuyor.
Allah için çarpıştığını sanıp Allah'ın kulunu sebepsiz öldürüyor.
Yavrum, devlet yıkılırsa molozları altında parçalanırsınız daha başka devletler gelmeden merak etmeyin.
İnsanları kışkırtan belirsiz fışkırık (burada başka bir laf etmiştim ama tüm gönderinin silinmesin istemediğim için değiştirdim.) insanları savaşa çekiyor kendi vatandaşları arasında. Gelse okuyacağı dua ile Tankların ezilip büzüleceğini mi sanıyor nedir?
İslam'i devlet mi istiyorsunuz çektirin gidin o halde (maalesef küfür kısıtlaması), sizin gibilere ne bu ülkenin ihtiyacı var ne bir başkasının. Allah'ın da kendi dinini koruması ve egemen hale getirmesi için size ihtiyacı yok.
İslam geliyormuş zaten İslam olan ülkeye, o dediğiniz şeriat sistemidir ve eğer o anda şeriat olsaydı sizin gibi hainlerin kellesi kesilip fırlatılırdı ve istediğinizin sizin ne kadar hayırlığı olduğu görürdünüz.
    


__________________

Ey Türk Gençliği!

Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.
... Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen;
Türk İstiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!

M. Kemal Atatürk

Konu TurkishAttacker tarafından (bir Hafta önce Saat 18:27 ) değiştirilmiştir..
Offline
 
Alıntı ile Cevapla
Alt bir Hafta önce   #32
  • Online
  • Binbaşı
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
Jul 2015
Nereden
Topraktan
Yaş
18
Mesajlar
Konular


  


Bu Allah'a inanıyorsa ben bişe değilim.Bunların amaçları halkı, kemalistleri devlete düşman etmek işidin torunları.
    


__________________



Ey Türk Gençliği!

Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.


2015 © ∞

Online
 
Alıntı ile Cevapla
Alt bir Hafta önce   #33
  • Online
  • Binbaşı
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
Jul 2015
Nereden
Topraktan
Yaş
18
Mesajlar
Konular


  


Alıntı:
Teorina´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Bu Allah'a inanıyorsa ben bişe değilim.Bunların amaçları halkı, kemalistleri devlete düşman etmek işidin torunları.
Zaten çoktan başarmışlar.
    


__________________



Ey Türk Gençliği!

Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.


2015 © ∞

Online
 
Alıntı ile Cevapla
Alt bir Hafta önce   #34
  • Offline
  • Asteğmen
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
Apr 2015
Mesajlar
Konular


  


Ben şeyi merak ediyorum cidden iman gücüyle Amerikayı falan bitirecekler inimi sanıyorlar ?
    
Offline
 
Alıntı ile Cevapla
Alt 5 Gün önce   #35
  • Offline
  • Asteğmen
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
Apr 2015
Mesajlar
Konular
1


  


karaktersizler
    
Offline
 
Alıntı ile Cevapla
Alt 5 Gün önce   #36
  • Offline
  • Binbaşı
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
Mar 2017
Mesajlar
Konular


  


Çomarlar
    


__________________

root@folyx
Offline
 
Alıntı ile Cevapla
Alt 5 Gün önce   #37
  • Offline
  • Yüzbaşı
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
Sep 2016
Nereden
Aydın
Mesajlar
Konular


  


Alıntı:
vatansever001´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
40 Alim 1 cahil meselesi ben sustum sende sus kardeşim tefsiri verdim bak bakmıyorsan sus

Alıntı:
Dark magic´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Sitede yazan aynen şu=
BAKARA-256 için 40 meâl bulundu. Tefhim-ul Kuran (2/BAKARA-256: Dinde zorlama (ve baskı) yoktur. Gerçek şu ki, doğruluk (rüşd) sapıklıktan apaçık ayrılmıştır. Artık kim tağutu tanımayıp Allah'a inanırsa, o, sapasağlam bir kulpa yapışmıştır; bunun kopması yoktur. Allah, işitendir, bilendir.) / Ümit Şimşek (2/BAKARA-256: Dinde zorlama yoktur; artık doğru ile eğri birbirinden ayrılmıştır. Artık kim tâğutu reddedip Allah'a iman ederse, kopmaz ve kırılmaz, sapasağlam bir kulpa yapışmış olur. Allah ise herşeyi işiten, herşeyi bilendir.)


Senin verdiğin ayet'i göremedim?
Soru 2-) neden ayetle oynuyorsun, diyanet meali ve birçok kaynak Tağutu tabımayıp diye ele alır.
Senin verdiğin kaynakta öyle
Hiçbiriniz Kur'an-ı Kerim i açıp doğru dürüst güvenilebilecek kaynaktan, araştırmadığınız için farklı anlamlar görebilirsiniz. İnternet Kur'an-ı Kerim değil, gidip aslından bakmanız gerekir.
Zor bir şeyi yok, niyet et abdestini güzelce al aç kitabı ve söylenen surenin ayetini aç ve oku, bu kadar sadece.
    
Offline
 
Alıntı ile Cevapla
Alt 5 Gün önce   #38
  • Offline
  • Teğmen
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
Dec 2015
Nereden
Web
Mesajlar
Konular


  


Yararlı paylaşım olmuş
    


__________________

Yaşa, yarının yokmuş gibi yaşa!!

Offline
 
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bookmarks

Seçenekler

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Trackbacks Kapalı
Pingbacks Kapalı
Refbacks Kapalı


Bilgilendirme Turkhackteam.net/org
Sitemizde yer alan konular üyelerimiz tarafından açılmaktadır.
Bu konular yönetimimiz tarafından takip edilsede gözden kaçabilen telif hakkı olan veya mahkeme kararı çıkmış konular sitemizde bulunabilir. Bu tür konuları bize turkhackteamiletisim [at] gmail.com adresine mail atarak bildirdiğiniz takdirde en kısa sürede konular hakkında gerekli işlemler yapılacaktır.
Please Report Abuse, DMCA, Harassment, Scamming, Warez, Crack, Divx, Mp3 or any Illegal Activity to turkhackteamiletisim [at] gmail.com


Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz, bu sitelerin güvenlik açıklarını site sahibine bildirmek için çaba sarfeder.
Turkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Turkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Turkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.




Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2017

TSK Mehmetçik Vakfı

Türk Polis Teşkilatını Güçlendirme Vakfı



Google Links
Film izle

wau

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.