Turkhackteam.net/org - Turkish Hacking & Security Platform...  
Geri git   Turkhackteam.net/org - Turkish Hacking & Security Platform... >
Turkhackteam Under Ground
> THT Yardım Merkezi

THT Yardım Merkezi THT Yardım Merkezi Bölümümüzden,Sorunlarınızı Belirterek Görevli Arkadaşlardan Yardım İsteyebilirsiniz!

   




T-shirt Tasarım Programı (Veya Benzeri)

THT Yardım Merkezi

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
Seçenekler
Alt 15-02-2012   #1
  • Offline
  • Yüzbaşı
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
Aug 2011
Mesajlar
Konular


  
T-shirt Tasarım Programı (Veya Benzeri)


Arkadaşlar ben bi t-shirt tasarlamak istiyorum Ama bunun için programvar mıdır yok mudur varsa sizin bildiğiniz Lütfen Yardım Eder misiniz ?

photoshop
photoscape vs . Gibi Programlar Değil T-shirt veya kazak gibi giysiler için özel bir program arıyorum
    


__________________

████║║║║║║║║║║║║║║║ %15 ‼
Konuya Gerekli Cevap verilmişse Aynı Cevabı ne diye veriyorsun ?

Offline
 
Alt 15-02-2012   #2
  • Offline
  • Forumdan Uzaklaştırıldı
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
Jan 2012
Nereden
Hack WorLd
Mesajlar
Konular


  

Gerçek Hayttamı Yoksa T-Shirt Resmi mi PhotosopLa Yapcan
    
Offline
 
Alt 15-02-2012   #3
  • Offline
  • Yüzbaşı
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
Aug 2011
Mesajlar
Konular


  

Alıntı:
ReL0aD´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Gerçek Hayttamı Yoksa T-Shirt Resmi mi PhotosopLa Yapcan
Ya T-shirt Tasarımı Yani Gerçek hayatta Bastırtacam o t-shirt'ü photoshop filan gerek yok alakası bile yok yani mesela programda t-shirt ler olacak " V" yaka veya XXL dye öyle bir seçim yaptıktan sonra t-shirtte desen falan yapacam böyle bir programlazım
    


__________________

████║║║║║║║║║║║║║║║ %15 ‼
Konuya Gerekli Cevap verilmişse Aynı Cevabı ne diye veriyorsun ?

Offline
 
Alt 15-02-2012   #4
  • Offline
  • Yüzbaşı
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
Aug 2010
Mesajlar
Konular


  

Alıntı:
DarkDay1923´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Arkadaşlar ben bi t-shirt tasarlamak istiyorum Ama bunun için programvar mıdır yok mudur varsa sizin bildiğiniz Lütfen Yardım Eder misiniz ?

photoshop
photoscape vs . Gibi Programlar Değil T-shirt veya kazak gibi giysiler için özel bir program arıyorum
CorelDRAW programı iyidir albayım


    


__________________

"Bizim devlet idaresinde takip ettiğimiz prensipleri, gökten indiği sanılan kitapların doğmalarıyla asla bir tutmamalıdır. Biz, ilhamlarımızı gökten ve gaipten değil, doğrudan doğruya hayattan almış bulunuyoruz.."

- Mustafa Kemal ATATÜRK

Offline
 
Alt 15-02-2012   #5
  • Offline
  • Yüzbaşı
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
Aug 2011
Mesajlar
Konular


  

Alıntı:
kaplan_ahmet´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
CorelDRAW programı iyidir albayım


TuğGeneral'im Bakıyorum Hemen Tşkler BU Arada Rütbede Manyak Bişi olmuş
    


__________________

████║║║║║║║║║║║║║║║ %15 ‼
Konuya Gerekli Cevap verilmişse Aynı Cevabı ne diye veriyorsun ?

Offline
 
Alt 15-02-2012   #6
  • Offline
  • Forumdan Uzaklaştırıldı
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
Jan 2012
Nereden
Hack WorLd
Mesajlar
Konular


  

Tish-O Online T Shirt Baskısı Yap Siteden
    
Offline
 
Alt 15-02-2012   #7
  • Offline
  • Yüzbaşı
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
Aug 2010
Mesajlar
Konular


  

Alıntı:
DarkDay1923´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
TuğGeneral'im Bakıyorum Hemen Tşkler BU Arada Rütbede Manyak Bişi olmuş
Teşekkür ederim Albayım. Mod olmaktı en büyük hayalim ama malesef sicil bozuk kabul edilmiyor
    


__________________

"Bizim devlet idaresinde takip ettiğimiz prensipleri, gökten indiği sanılan kitapların doğmalarıyla asla bir tutmamalıdır. Biz, ilhamlarımızı gökten ve gaipten değil, doğrudan doğruya hayattan almış bulunuyoruz.."

- Mustafa Kemal ATATÜRK

Offline
 
Alt 15-02-2012   #8
  • Offline
  • Yüzbaşı
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
Aug 2011
Mesajlar
Konular


  

Hayırlısı Tuğgeneral'im Konu Kilitlene Bilir //Çözüldü
    


__________________

████║║║║║║║║║║║║║║║ %15 ‼
Konuya Gerekli Cevap verilmişse Aynı Cevabı ne diye veriyorsun ?

Offline
 
Konu Kapatılmıştır

Bookmarks

Seçenekler

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı


Bilgilendirme Turkhackteam.net/org
Sitemizde yer alan konular üyelerimiz tarafından açılmaktadır.
Bu konular yönetimimiz tarafından takip edilsede gözden kaçabilen telif hakkı olan veya mahkeme kararı çıkmış konular sitemizde bulunabilir. Bu tür konuları bize turkhackteamiletisim [at] gmail.com adresine mail atarak bildirdiğiniz takdirde en kısa sürede konular hakkında gerekli işlemler yapılacaktır.
Please Report Abuse, DMCA, Harassment, Scamming, Warez, Crack, Divx, Mp3 or any Illegal Activity to turkhackteamiletisim [at] gmail.com


Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz, bu sitelerin güvenlik açıklarını site sahibine bildirmek için çaba sarfeder.
Turkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Turkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Turkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.




Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2016



Google Links



Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.