Turkhackteam.net/org - Turkish Hacking & Security Platform...  
Geri git   Turkhackteam.net/org - Turkish Hacking & Security Platform... >
Kültür ve Sanat Dünyası
> Tiyatro ve Edebiyat

Tiyatro ve Edebiyat Oyunlar, Etkinlikler, Kitaplar, Roman ve Hikaye, Diğer sahne sanatları

Fikirler?

Tiyatro ve Edebiyat

Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler
Alt bir Hafta önce   #1
  • Online
  • Yarbay
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
Jul 2015
Nereden
Ankara
Mesajlar
Konular


  
Fikirler?



Fikrinizi almak isterim... Düzeltmeler yapmaya başladım, bir de kitap çok kısa olduğundan - 200 sayfa - bir çok olay daha ekleyip en az 400 sayfaya çıkarmayı düşünmekteyim.

Ama ilgi çeker mi merak ediyorum. E heçkırlar hakkında bir kitap hakkında fikirleri en iyi heçkırlar verir diye düşündüm.. Bu kitabın açılışıdır...


- “Alo, Yasin abi nasılsın?”
- “İyiyim be Osmanım.. Sen n’apan?”
- “Ben de iyiyim çok şükür abi..”

Sessizlik… Bekliyordu tabii. Aklımdan o bir saniyelik sessizlik içinde binlerce ihtimal geçti. Belki de sadece unuttu? Belki de bankada hata oldu. Belki de muhasebecisi üşengeçlik yaptı. Belki hala… belki hala…

- “Şey… Yasin abi.. Benim şu site için para yatıracaktın hani…”
- “Yatıracam koçum. Alacaklarım var, gelsin ilk aklımda sen varsın.”
- “Ama Yasin abi neredeyse bir ay oldu.”
- “Olur koçum. Ticaret bu. İyi günler de olur kötü günler de. Zaten iki tuşa takırdadın çıktı site. Fazla bile ödüyoruz.”

Yahu… Yahu! Alnındaki damarın kalp gibi attığını hissediyordu. Siteyi normal ederinin yarısı fiyatına yapmıştı.

Türkiye’de daha doğru düzgün web sitesi yapan kişi bile yoktu. Yapabilen üç beş ajans kendi istediğinin 4-5 katını istiyordu.

Gene sessizlik.. Sessizlik bozulmalı. Kalbinin atışlarının hızından kulakları uğulduyordu.

- “Yasin abi ama ben zor durumdayım.”
- “Koçum istemezsen, silersin siteyi. Uzatma. Vereceğiz dediysek vereceğiz.”

Olasılıklar neydi? Blöf? Blöf... Şu andaki durumda zaten parayı alması ihtimali düşüktü…

- “Sen bilirsin Yasin abi. Sileyim ben o zaman. Ücreti mümkün olduğunda tekrar yükleriz.”
- “Sil koçum sil. Ben kapatıyorum gitmem lazım, sil sen.”
- “Tamam Allah’a emanet ol Yasin abi.”
- “Görüşürüz koçum…”

Yapacak mıydı? Yapacaktı. Blöfü yememişti. O zaman yapacak tek şey vardı. All in…

Bilgisayarın başına geçti. FTP arayüzünü açtı. Her şeyi silecekti. Site listesinde sehzadebaharat.com adresini çift tıkladı ve…

Login failed. Invalid username or password.

Ne?

Login failed. Invalid username or password.

Yahu nasıl?

Bir şekilde şifre değişmişti. Hemen telefonu tekrar eline aldı. Son numarayı tekrar aradı, telefon mutlu bir şekilde kendisine verilen görevi yerine getirip bağlandı ve çalmaya başladı.

Gözleri kararıyordu. Kafasında bir düşünce diğerini kovalıyordu. Uzun süren açlık neticesinde vücut önce üreme sistemini sindirirdi. “Otoliz” diye düşündü, kendini sindirme. Yeterince aç kalmış mıydı, bilmiyordu. Ama üreme sisteminin sindiriliyor olabileceği düşüncesi onu paniğe sokmak için yeterliydi.

Para kazanmak… Bu his içini garip bir gururla, bir yeterlilik hissiyle dolduruyordu. Yine de klüp odasından dışarı, yatakhaneye baktığında orada karnı tok yüzlerce öğrencinin hesaplarında babacıkları tarafından gönderilmiş yüzlerce milyon lira olduğunu düşünmek ta yüreğinin dibinde bir yerleri sızlatıyordu.

“Oğullar babalarının günahını çeker” diye mırıldandı. Sistem böyle idi. Babası çok çalışan, hayata 1-0 önde başlardı. Bazıları ise babalarının günahını çekerdi işte.

- “Alo, n’oldu Osman? Sildin mi siteyi?”
- “Yasin abi… Site FTP* şifresi değişmiş.”
- “Haa, doğru yav. Bu hostingi aldığımız yerden değiştirttiydim. Bak ticaret bu işte Osmanım.. Aksilikler birbirini kovalar.”

Nefes alamıyordu. Şu herifin yüzüne şöyle bir yumruk atabilse…

- “Osmanım öğrenirsin zamanla. Ticaret böyle öğrenilir. Her şey deneyimle öğrenilir. Bak ben de öğrendim bu hosting mosting işlerini. Rahatsız edip durma ama. Ne istersen yap, serbestsin. Hadi koçum, iyi geceler.”

Yahu bir şeyleri yumruklamalı idi. “Şekerim düştü” diye düşündü. Vücudu besin elde etmek için daha agresif davranmanın gerekli olduğuna karar vermişti. Şu andaki gereksiz adrenalin, durduramadığı öfke de bundan dolayı olmalı..

Nefes almalıydı. Klüp odasından çıkıp titreyen ellerle kapıyı kilitledi. Sırada ne vardı? PTT Spor’un animasyonu vardı ama daha bitmemişti, para vermezlerdi. Koç Üniversitesinden tanıştığı elemanın ödevini bitirmişti. Yarın onun parasını alırdı. Sadece bu geceyi atlatmalıydı.

Az daha önündeki içi boya malzemeleri dolu kutuyu tekmeleyecekti. Alışkanlık üzere yurdun girişine daha yakın olan bodrum katına inmişti ama burada tadilat hala devam ediyordu.
O işçilerin de karnı doyuyordu. Hem de nasıl iştahla yiyorlardı. Başını eğip kapıya yöneldi. Ama daha iki adım daha atamadan kurtuluşunu gördü.

Naylon bir poşet içinde yaklaşık çeyrek ekmek, minik saydam bir poşette yaklaşık 30-40 zeytin ve de en önemlisi; iki buçuk litrelik bir kola şişesi hem de neredeyse dörtte biri hala dolu.

Kafein! Şeker!

Düşünecek çok bir şey yoktu. Besin bulmuştu. Sosyal evrim neticesinde nasıl işçilerin artıklarını araklamak zorunda kaldığını daha sonra düşünürdü.

Karl Marx Das Kapital’de der ki, “işçi sınıfı, dışardan bir müdahale olmaksızın sendikalaşma seviyesine gelmelidir.” Bunu beceremeyen lumpenproletariat’tır, lümpen kesimidir…

Ne var yani? Bizim atalarımız da “aç ayı oynamaz” derler. Çok daha güzel anlatır bu durumu… Karnı aç insan plan yapamaz. Basit şeker beynin gıdası, yaratıcı düşüncenin yakıtıdır. Beyin aç kaldığı anda ilk iş iradesini yavaş yavaş omurilik soğanına; içimizdeki canavara, hayvana devreder. Geleceği düşünmeyi, uzun vadeli planlar yapmayı bırakır, anı kurtarmaya çalışırız. Bundan dolayı ölüm orucu tutan kişiler şekerli su içerler. Beyin gıdasız kalırsa ideallerinin onlara sağladığı körlemesine direniş gücü kaybolur.

Osman’ın karnı doymuş; gözlerine fer, ellerine derman gelmişti. Yine de acı çekmişti. “Yasin abi”si ona kazık atmıştı. Her ne kadar aklından geçen binlerce fiziksel intikam hayali eğlenceli olsa da, bir yazılım uzmanı herşeyden önce tembel olmalıdır. Minimal efor sarfederek bir şekilde intikamını alacaktı.

Yarın önemli hiç bir dersi yoktu. Geç vakte kalabilirdi. Yasin abinin çarpık dişlerini göstere göstere gevrek gevrek güldüğünü gözünün önüne getirebiliyordu. Tuğla tozu katılmış kırmızı biber satarak zengin olan bir adamın onu alt etmesine izin veremezdi.

Hayaller güzeldir, ama gerçek hayatta yerleri yoktur. Adalet, kahramanlık, haksızın eninde sonunda cezasını çekmesi sadece masallarda olur. “Allah’ın sopası yok ki” derler, gerçekten de yoktur. Allah-ü Teâlâ Rahman olandır, yani bu dünyada çalışana istediğini verir. Gerek çalışmanın, gerekse istenen karşılığın helâl dairesinde olmasının gerektiği konusunda bir kural yoktur.

Bilgisayarın saati 2:34’ü gösteriyordu. Aklı olan adam kendi zayıf noktalarını bilir ve güçlü olduğu alanları kullanarak bu zayıflıkları örter. Osman’ın yeteneği yumruk atmak değil öğrenmek idi. Bilgisayarı açıp adres çubuğuna “yahoo.com” yazdı. Arama motorunda sözcükleri yazarken çoktan planlamaya başlamıştı. “How to hack”….
    


__________________

Programcı adamın tembeli makbuldür. Tembel adam 100 satır kod yazmaya üşenir, 10 satır optimize kod yazmanın yolunu öğrenir.

"Bak ben kung fu biliyom ona gore"
byZehirX

Online
 
Alıntı ile Cevapla
Alt bir Hafta önce   #2
  • Offline
  • Asteğmen
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
Jul 2017
Mesajlar
Konular
1


  


Benim fikrimce heçkerlık hakkında kitap yazıyor isen onlara program yazmayıda öğretmelisin Balyoz'dan başlayabilirsin detaylı anlatırsan DoS'u ve Balyozu 400 sayfayı geçebilir
    


__________________

Her şey sende başlar sende biter.
Yeterki yürekli ol.
Tükenme,tüketme.
Tükettirme içindeki yaşama sevgisini.


Hep hatırla ;
"Çaresizseniz" "Çare" sizsiniz..
-Friedrich Nietzsche
Offline
 
Alıntı ile Cevapla
Alt bir Hafta önce   #3
  • Offline
  • Yüzbaşı
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
Jan 2016
Nereden
Asthar
Mesajlar
Konular


  


O yüzden napiyoruz yaptığımız tüm sitelerde bir arka kapı bırakıyoruz yada en iyisi vpse kuruyoruz siteyi
    


__________________

Hilal bıyıkları vardı düşmana korku dosta güven veren. Yer yarılmadı gök çökmedi ama gittiler. Yine gelecekler…

Offline
 
Alıntı ile Cevapla
Alt bir Hafta önce   #4
  • Offline
  • Yarbay
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
May 2013
Nereden
İstanbul
Mesajlar
Konular


  


Çok felsefe barndıran bir text. Sonunda Yasin abisinin sitesini mi heykliyor merak ettim.
    


__________________

En çok ne zoruma gidiyor biliyor musun? "Ülkem" diye kaydetmiştin beni telefonuna. Kalbimi parçalara ayırdın, hani vatan bölünmezdi?

Yokluğun bilinç altımdayken , varlığın kimin altında merak ediyorum.
Offline
 
Alıntı ile Cevapla
Alt bir Hafta önce   #5
  • Offline
  • Teğmen
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
Mar 2017
Nereden
İzmir
Yaş
15
Mesajlar
Konular


  


Alıntı:
zztri´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Bilgisayarın saati 2:34’ü gösteriyordu. Aklı olan adam kendi zayıf noktalarını bilir ve güçlü olduğu alanları kullanarak bu zayıflıkları örter. Osman’ın yeteneği yumruk atmak değil öğrenmek idi. Bilgisayarı açıp adres çubuğuna “yahoo.com” yazdı. Arama motorunda sözcükleri yazarken çoktan planlamaya başlamıştı. “How to hack”….
Bu senin kendi hikayen değil miydi usta?
    


__________________




"Atalarından başka övünecek şeyi olmayan adam, patatese benzer; çünkü kendine ait biricik varlığı, toprağın altındadır."





Konu b0mb tarafından (bir Hafta önce Saat 01:45 ) değiştirilmiştir..
Offline
 
Alıntı ile Cevapla
Alt bir Hafta önce   #6
  • Offline
  • Teğmen
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
May 2016
Mesajlar
Konular


  


Tek kelimeyle mukkemel yarbayim. Soluksuz okudum. Sayılı kez kitap okumuşumdur ancak ciktiginda cok buyuk bi ihtimal alirim. xAesir hocamin dedigi gibi ogretici olursa bide varya of.. Tadından yenmez. Elinize saglik bekliyorum.
    
Offline
 
Alıntı ile Cevapla
Alt bir Hafta önce   #7
  • Online
  • Yarbay
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
Jul 2015
Nereden
Ankara
Mesajlar
Konular


  


Alıntı:
b0mb´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Bu senin kendi hikayen değil miydi usta?
Yok ben ileri yaşlarımda o zamanki patronumdan kazık yedim, iki aylık maaşımı içerde bıraktı, ben de onun sitelerini, konya hayvancıları için yaptığı koyun sayma sistemini ve de bir otel için yapılmış rezervasyon sistemini kırdım. Şimdi kahve ocağı kılıklı küçücük bir yerde 300 liraya wordpress site yapıyor. Allah'ın sopası yoksa, Allah'ın sopası olun.
    


__________________

Programcı adamın tembeli makbuldür. Tembel adam 100 satır kod yazmaya üşenir, 10 satır optimize kod yazmanın yolunu öğrenir.

"Bak ben kung fu biliyom ona gore"
byZehirX

Online
 
Alıntı ile Cevapla
Alt bir Hafta önce   #8
  • Offline
  • Sosyal Medya Ekibi Asistanı
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
Feb 2013
Nereden
scrabble.psd
Yaş
28
Mesajlar
Konular


  


Okuyucuyu sıkmayacak şekilde anlatım biçimini değiştirebilirsin.
Diğer konuşmaların çok olduğu kitapları incele ve anlatım biçiminin kaçıncı ağızdan daha sağlıklı olduğuna bak.
Genel olarak güzel, başarılarının devamını dilerim.
    


__________________


Hayatlarında hiçbir başarı gösteremeyenler,
kendilerini başkalarının
başarılarını küçültmekle teselli ederler.



Offline
 
Alıntı ile Cevapla
Alt bir Hafta önce   #9
  • Offline
  • Üsteğmen
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
Dec 2015
Mesajlar
Konular


  


içerik falan gayet güzel ama daha akıcı olabilir bence hocam veya sizin değişinizle üstadım okurken biraz sıkıyor açıkcası
    
Offline
 
Alıntı ile Cevapla
Alt bir Hafta önce   #10
  • Offline
  • Yüzbaşı
  • Genel Bilgiler
Üyelik tarihi
Aug 2016
Nereden
Söylememki
Mesajlar
Konular


  


Çok Güzel Vallahi Baştan Sona Okudum Çıksın Granti Okurum
    
Offline
 
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bookmarks

Seçenekler

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Trackbacks Kapalı
Pingbacks Kapalı
Refbacks Kapalı


Bilgilendirme Turkhackteam.net/org
Sitemizde yer alan konular üyelerimiz tarafından açılmaktadır.
Bu konular yönetimimiz tarafından takip edilsede gözden kaçabilen telif hakkı olan veya mahkeme kararı çıkmış konular sitemizde bulunabilir. Bu tür konuları bize turkhackteamiletisim [at] gmail.com adresine mail atarak bildirdiğiniz takdirde en kısa sürede konular hakkında gerekli işlemler yapılacaktır.
Please Report Abuse, DMCA, Harassment, Scamming, Warez, Crack, Divx, Mp3 or any Illegal Activity to turkhackteamiletisim [at] gmail.com


Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz, bu sitelerin güvenlik açıklarını site sahibine bildirmek için çaba sarfeder.
Turkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Turkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Turkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.




Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2017

TSK Mehmetçik Vakfı

Türk Polis Teşkilatını Güçlendirme Vakfı



Google Links
Film izle

wau

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.