THT DUYURU
Aramıza Yeni Katılanlar(THT) Aramıza yeni katılanların, kendileri hakkındaki bilgileri diğer üyelere aktaracağı alanımızdır. Buradan kendinizi tanıtabilirsiniz.

siber güvenlik eğitimi
Seçenekler

Selam arkadaşlar...

cicci27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
10/2012
Mesajlar:
21
Konular:
7
Teşekkür (Etti):
3
Teşekkür (Aldı):
0
Ticaret:
(0) %
10
658
21-11-2014 16:46
#1
Merhaba adminler,moderatörler forum yöneticileri ve kıymetli üyeler

yeni üye değilim fakat bundan sonra elimden geldiğince forumda bulunmaya çalışıcam.. Sagılarımla ...

Ordu/FATSA-EMRE
Rèd-Kiit . - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Özel Üye
Üyelik tarihi:
07/2012
Nereden:
Realtek.exe
Yaş:
27
Mesajlar:
13.539
Konular:
4019
Teşekkür (Etti):
2491
Teşekkür (Aldı):
3702
Ticaret:
(0) %
21-11-2014 17:00
#2
AleykumSelam Hoşgeldiniz
--------------------- Ben Müslümanım ve benim dinim mükemmel.Eğer bir hata yaptıysam beni yargıla, dinimi değil.


]
cicci27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
10/2012
Mesajlar:
21
Konular:
7
Teşekkür (Etti):
3
Teşekkür (Aldı):
0
Ticaret:
(0) %
21-11-2014 17:29
#3
Hoşbulduk teşekkür ederim sormak istediğim bi kaç konu var sorabilirmiyim ??
ßyWick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İstihbaratçı
Üyelik tarihi:
09/2012
Nereden:
Nereye
Yaş:
22
Mesajlar:
1.964
Konular:
67
Teşekkür (Etti):
1098
Teşekkür (Aldı):
534
Ticaret:
(0) %
21-11-2014 17:32
#4
Aleyküm selam hocam hoşgeldiniz uye ve yoneticelerimize 7/24 sorun soru ve görüş bildirebilirsiniz
İyi forumlar dilerim...
--------------------- require_once('insanlik.php');

#include <İnsanlik.h>

Eski nick Az1z
Çalışmak demek, boşuna yorulmak, terlemek değildir. Zamanın gereklerine göre bilim ve teknik ve her türlü uygar buluşlardan azami derecede istifade etmek zorunludur.
cicci27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
10/2012
Mesajlar:
21
Konular:
7
Teşekkür (Etti):
3
Teşekkür (Aldı):
0
Ticaret:
(0) %
21-11-2014 18:19
#5
önceden bi başlık görmüştüm mercedes epc paylaşımı diye o başlık nerde acaba bulamıyorum da...
ThePaşa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kıdemli Üye
Üyelik tarihi:
07/2014
Mesajlar:
2.013
Konular:
613
Teşekkür (Etti):
225
Teşekkür (Aldı):
725
Ticaret:
(0) %
21-11-2014 18:49
#6
Hoş Geldin İnş Kalıcı Olursun Paşam
---------------------
Üstümüze Kılıç Çekilmedikçe Ülkemize Girilmedikçe Bizden Kimseye Zarar Gelmez.
ßyWick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İstihbaratçı
Üyelik tarihi:
09/2012
Nereden:
Nereye
Yaş:
22
Mesajlar:
1.964
Konular:
67
Teşekkür (Etti):
1098
Teşekkür (Aldı):
534
Ticaret:
(0) %
21-11-2014 19:56
#7
Alıntı:
cicci27´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
önceden bi başlık görmüştüm mercedes epc paylaşımı diye o başlık nerde acaba bulamıyorum da...
Cok fazla konu kalabaligi yapmamasi icin eski ve pek rahabet gormeyen konular forumumuzdan kaldirilmaktadir bildigim kadariyla fakat udy lerle gorusmende fayda var hocam
--------------------- require_once('insanlik.php');

#include <İnsanlik.h>

Eski nick Az1z
Çalışmak demek, boşuna yorulmak, terlemek değildir. Zamanın gereklerine göre bilim ve teknik ve her türlü uygar buluşlardan azami derecede istifade etmek zorunludur.
Black-Deity - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Uzman Üye
Üyelik tarihi:
02/2013
Nereden:
[ THT ]
Mesajlar:
1.120
Konular:
157
Teşekkür (Etti):
38
Teşekkür (Aldı):
176
Ticaret:
(0) %
21-11-2014 21:00
#8
Ve aleykum selam kardeşim webhackte takilirsan yardimci olabilirim
---------------------
Hack İs My Life
MaskHacker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Uzman Üye
Üyelik tarihi:
10/2013
Nereden:
C:/
Mesajlar:
1.531
Konular:
333
Teşekkür (Etti):
143
Teşekkür (Aldı):
749
Ticaret:
(0) %
21-11-2014 21:43
#9
Aleyküm Selam Hoşgeldin Kişisel Kimliğini İfşa Etmemen Senin İçin İyi Olur İleride Büyük İşler Yapabilirsin Misyonu Okumalısın
Batu53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hesap Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
05/2014
Mesajlar:
151
Konular:
46
Teşekkür (Etti):
2
Teşekkür (Aldı):
3
Ticaret:
(0) %
22-11-2014 20:28
#10
Aleykümm selamm kardeş hoşgeldin

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler