THT DUYURU
chat
Aramıza Yeni Katılanlar(THT) Aramıza yeni katılanların, kendileri hakkındaki bilgileri diğer üyelere aktaracağı alanımızdır. Buradan kendinizi tanıtabilirsiniz.

ugursuz reklam
takipci
Seçenekler

Neden mi THT Gir BAK !

KingSton666 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Tasarımcı
Üyelik tarihi:
04/2016
Nereden:
Büyükada
Mesajlar:
9.705
Konular:
991
Teşekkür (Etti):
3213
Teşekkür (Aldı):
2098
Ticaret:
(0) %
16
730
09-06-2016 18:31
#11
Aleyküm Selam Değerli Kardeşim Hoş geldin Sefa Getirdin Boşuna Dünya 2'incisi Olmadık. <3
---------------------
Ruhumdaki düğümler fazlasıyla sıkı. Kimsenin onları çözecek kadar ince tırnakları yok. Bense çoktan vazgeçtim tırnaklarımı uzatmaktan. Kendimi bilmeyi bıraktım. Yanıtı olmayan bir soru olarak geldim dünyaya ve sorusu olmayan bir yanıt gibi de gidiyorum.
chleonidas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
04/2016
Mesajlar:
64
Konular:
11
Teşekkür (Etti):
2
Teşekkür (Aldı):
7
Ticaret:
(0) %
09-06-2016 18:32
#12
Alıntı:
white or black´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Aleyküm selam kardeşim ama bu form yukarıda belirttiğin gibi islami bir form değildir. Hiç kimse dini ile yargılanmaz burda . Form içinde ataist arkadaşlar da vardır illaki .
Yok kardeşim islami forumdan kastım yani dine önem veriyolar afedersin ama Bazıları Allah ' a küfür ediyor o tarz konular için kastettim
---------------------
┏╋━━━━━━━━━━━━◥◣◆◢◤━━━━━━━━━━━╋┓

Kim miyim sadece sırdan bir insan.
┗╋━━━━━━━━━━━━◥◣◆◢◤━━━━━━━━━━━╋┛
white or black - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
08/2015
Nereden:
Tanrı Dağı
Mesajlar:
910
Konular:
53
Teşekkür (Etti):
49
Teşekkür (Aldı):
86
Ticaret:
(0) %
09-06-2016 18:33
#13
Alıntı:
chleonidas´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Yok kardeşim islami forumdan kastım yani dine önem veriyolar afedersin ama Bazıları Allah ' a küfür ediyor o tarz konular için kastettim
Yok kardeşim herkes birbirine saygı duymalı , duyacak .
--------------------- Bizim atamız; Türkdür, Atilladır, Metehandır.
Bize diz çöktürecek tek şey; Göktür, Yaradandır.


Veteran 7
chleonidas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
04/2016
Mesajlar:
64
Konular:
11
Teşekkür (Etti):
2
Teşekkür (Aldı):
7
Ticaret:
(0) %
09-06-2016 18:35
#14
Alıntı:
white or black´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Yok kardeşim herkes birbirine saygı duymalı , duyacak .
aynen o yüzden bu forumda olduğumu kastettim
---------------------
┏╋━━━━━━━━━━━━◥◣◆◢◤━━━━━━━━━━━╋┓

Kim miyim sadece sırdan bir insan.
┗╋━━━━━━━━━━━━◥◣◆◢◤━━━━━━━━━━━╋┛
ormuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
06/2014
Nereden:
ANDROİD
Yaş:
27
Mesajlar:
234
Konular:
20
Teşekkür (Etti):
34
Teşekkür (Aldı):
43
Ticaret:
(0) %
09-06-2016 18:37
#15
Alıntı:
afsinliselimhan´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Ben de daha bugün aranıza katıldım herkese [SELAMUN ALEYKÜM]
Alıntı:
chleonidas´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Tekrardan Selamun Aleyküm Başlıkta belirttiğim gibi neden mi bu siteyi seçtim açıklıyım
Çoğu forumları takip ettim ama hiçbiri tht gibi milleyetçi vatanını seven değildi

Milliyetçi olsa Müslüman pek takılan yoktu . Bu forumda 2 side mevcut hem islam için hem Vatanımız için çalışan tek site .

Vatana millete hizmet eden bir sitede görev almak isteğim her zaman vardır . Baktım en işlevsel forum THT dedim ki girme vakti geldi bildiğim çoğu şeyi burda öğrendim ekmek yediğim yere katkıda bulunmak için geldim.


Elimden geldğince herkese yardımcı olmaya çalışacağım TÜRK MİLLETİNE SELAMLAR OLSUN (Ayrımcılık yapmak için yazmadım ırkçı demeyin )
Hayırlı Forumlar Allah tuttuğunuz oruçları kabul eylesin.
Aleyküm selam Hoş geldiniz arkadaşlar ..Misyonu ve Form Kurallarını okumayı unutmayın
--------------------- TÜRK İSLAM MÜHRÜNÜ DÜNYAYA BASACAĞIZ..
Alparslan Türkeş
AndroHacking - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
06/2016
Mesajlar:
80
Konular:
13
Teşekkür (Etti):
9
Teşekkür (Aldı):
2
Ticaret:
(0) %
09-06-2016 20:17
#16
Aleykümselam aynen kardeşim
lacinmrtcn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Uzman Üye
Üyelik tarihi:
01/2015
Nereden:
Mesajlar:
1.171
Konular:
37
Teşekkür (Etti):
62
Teşekkür (Aldı):
134
Ticaret:
(0) %
09-06-2016 20:29
#17
aynen hem hack hem vatan sevgisi hemde din sevgisi olan bir forum burası he forumda 1-2 çürük çıkar illaki
onlarıda yöneticiler gördügünde banlıyor zaten
---------------------
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║

Tüm Hakları Saklıdır © 2015
ŞEHİTLER ÖLMEZ
VATAN BÖLÜNMEZ
EZAN DİNMEZ
BAYRAK İNMEZ

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler