Turkhackteam.net/org - Turkish Hacking & Security Platform  
Geri git   Turkhackteam.net/org - Turkish Hacking & Security Platform >
Turkhackteam
> Aramıza Yeni Katılanlar(THT)

Aramıza Yeni Katılanlar(THT) Aramıza yeni katılanların, kendileri hakkındaki bilgileri diğer üyelere aktaracağı alanımızdır. Buradan kendinizi tanıtabilirsiniz.



eskiyim <3

Aramıza Yeni Katılanlar(THT)

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
Seçenekler
Alt 01-09-2018 02:52   #1
  • Üsteğmen
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
03/2016
Nereden
İstanbul
Mesajlar
Konular

Teşekkür (Etti): 0
Teşekkür (Aldı): 295


eskiyim <3



selam gençler , bi süre aranızda yoktum. Tam geri döndüm sayılmaz aslında emin değilim dönme konusunda. yine de hesabımla bir giriş yaptım.
biraz özlemiş olabilirim. Yeniler kimler nasılsınız bakalım ?

Script konusunda fikirlere açığım belirteyim.

 Offline  
 
Alt 01-09-2018 02:54   #2
  • Yarbay
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
07/2016
Nereden
cPanel
Mesajlar
Konular

Teşekkür (Etti): 203
Teşekkür (Aldı): 479




Vay be biz de old olduk
Hoşgeldin.Koy kahveni konu aç



___________________________________________

Doğru insan, yanlış yerde her şeyi değiştirebilir.
 Offline  
 
Alt 01-09-2018 02:56   #3
  • Üsteğmen
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
03/2016
Nereden
İstanbul
Mesajlar
Konular

Teşekkür (Etti): 0
Teşekkür (Aldı): 295




bir şey soracağım, şimdi diyelim ki biz fake script kodladık. başkası bizim scriptimizi kullanarak türklere hack işlemi yapmaya çalıştı.


bu iş savcılığa falan gittiğinde script yapan kişilerin suçu oluyomu yoksa onu kurup kullanan kişi mi suçlu ?

bilgilendirir misiniz ?



( Sadece gerçek bilgiye sahipler , tahmin de bulunanlar yazmasın lütfen )
 Offline  
 
Alt 01-09-2018 02:59   #4
  • Analiz Ekibi Asistanı
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
08/2015
Nereden
~/
Mesajlar
Konular

Teşekkür (Etti): 391
Teşekkür (Aldı): 305




Yapılanlardan mesul değilim gibi bir anlaşmayla versen suçlu olmazsın.



___________________________________________

Cake is a lie__
 Offline  
 
Alt 01-09-2018 03:00   #5
  • Üsteğmen
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
03/2016
Nereden
İstanbul
Mesajlar
Konular

Teşekkür (Etti): 0
Teşekkür (Aldı): 295




peki bunu nasıl hallederim ? yani diyelim ki THT de bi konu açtım.
işte konu da en sona işlediğiniz durumlardan ben sorumlu değilim mi demem gerekiyor ?
o zaman halloluyor mu ?
 Offline  
 
Alt 01-09-2018 03:01   #6
  • Siber Güvenlik Ekibi
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
01/2017
Nereden
UnderGround
Yaş
8
Mesajlar
Konular

Teşekkür (Etti): 154
Teşekkür (Aldı): 449




Alıntı:
hacker115481´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
bir şey soracağım, şimdi diyelim ki biz fake script kodladık. başkası bizim scriptimizi kullanarak türklere hack işlemi yapmaya çalıştı.


bu iş savcılığa falan gittiğinde script yapan kişilerin suçu oluyomu yoksa onu kurup kullanan kişi mi suçlu ?

bilgilendirir misiniz ?



( Sadece gerçek bilgiye sahipler , tahmin de bulunanlar yazmasın lütfen )
paylaşım yaparken
"XXX Kişisinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden xxx sorumlu değildir" diye bir makale eklemeniz yeterli olur diye düşünüyorum



___________________________________________

ɱɣ ɲʌɱє ɪƨ ɦɣɗɾʌƭɦʌʅʅєƨ

Ahora es momento de desaparecer..
Bir zamanlar SolidStar..
Bir zamanlar R4V3N...
 Online  
 
Alt 01-09-2018 03:01   #7
  • Yarbay
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
07/2016
Nereden
cPanel
Mesajlar
Konular

Teşekkür (Etti): 203
Teşekkür (Aldı): 479




Alıntı:
hacker115481´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
bir şey soracağım, şimdi diyelim ki biz fake script kodladık. başkası bizim scriptimizi kullanarak türklere hack işlemi yapmaya çalıştı.


bu iş savcılığa falan gittiğinde script yapan kişilerin suçu oluyomu yoksa onu kurup kullanan kişi mi suçlu ?

bilgilendirir misiniz ?



( Sadece gerçek bilgiye sahipler , tahmin de bulunanlar yazmasın lütfen )
Scriptin indirme adresine ve yorum satırı olarak sorumluluk kabul etmediğini yazabilirsin.



___________________________________________

Doğru insan, yanlış yerde her şeyi değiştirebilir.
 Offline  
 
Alt 01-09-2018 03:03   #8
  • Üsteğmen
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
03/2016
Nereden
İstanbul
Mesajlar
Konular

Teşekkür (Etti): 0
Teşekkür (Aldı): 295




Alıntı:
YouDownEmre´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Scriptin indirme adresine ve yorum satırı olarak sorumluluk kabul etmediğini yazabilirsin.

Alıntı:
HydraThalles´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
paylaşım yaparken
"XXX Kişisinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden xxx sorumlu değildir" diye bir makale eklemeniz yeterli olur diye düşünüyorum

Teşekkürler Gençler. Bi kere çünkü siber suçlarla alakalı bi durum oldu. O yüzden script paylaşmak inanın içimden gelmiyor. Canım sıkıldıkça da yapıyorum öyle kalıyo işte. bilemiyorum.
 Offline  
 
Alt 01-09-2018 03:06   #9
  • Teğmen
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
08/2018
Nereden
I S T
Mesajlar
Konular

Teşekkür (Etti): 18
Teşekkür (Aldı): 14




Hocam hoşgeldınızde
https://www.turkhackteam.org/tht-yar...ml#post8409408

Belkı anlarsınız



___________________________________________

Di mi?

 Offline  
 
Alt 01-09-2018 05:36   #10
  • Asteğmen
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
08/2016
Nereden
Local Host
Mesajlar
Konular

Teşekkür (Etti): 10
Teşekkür (Aldı): 16




Console.Write("Hoş geldin");

 Offline  
 
Konu Kapatılmıştır

Bookmarks

Seçenekler


Bilgilendirme Turkhackteam.net/org
Sitemizde yer alan konular üyelerimiz tarafından paylaşılmaktadır.
Bu konular yasalara uygunluk ve telif hakkı konusunda yönetimimiz tarafından kontrol edilse de, gözden kaçabilen içerikler yer alabilmektedir.
Bu tür konuları turkhackteamiletisim [at] gmail.com mail adresimize bildirebilirsiniz, konular hakkında en kısa sürede gerekli işlemler yapılacaktır.
Please Report Abuse, DMCA, Harassment, Scamming, Warez, Crack, Divx, Mp3 or any Illegal Activity to turkhackteamiletisim [at] gmail.com

Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz.
Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.



         

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2019

TSK Mehmetçik Vakfı

Türk Polis Teşkilatını Güçlendirme Vakfı

Google+
Siber Güvenlik
Pomeranian Boo
instagram takipci hilesi

wau