THT DUYURU
Aramıza Yeni Katılanlar(THT) Aramıza yeni katılanların, kendileri hakkındaki bilgileri diğer üyelere aktaracağı alanımızdır. Buradan kendinizi tanıtabilirsiniz.

siber güvenlik eğitimi
Seçenekler

Merhaba Yeni Eleman :)

AbrahamLin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
01/2013
Mesajlar:
7
Konular:
2
Teşekkür (Etti):
14
Teşekkür (Aldı):
0
Ticaret:
(0) %
12
881
17-05-2013 00:03
#1
Aranıza yeni geldim WEB DESİGN - C# konularında yeterince bilgim var ama hackerliğe ayrı bi hevesim var inş Sizin sayenizde daha da kendimi geliştirebilirim Şimdiden Teşekürler THK
WideSight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
E-Mail onayı yapılmamış üye
Üyelik tarihi:
05/2013
Nereden:
{index.php}
Yaş:
24
Mesajlar:
2.118
Konular:
179
Teşekkür (Etti):
235
Teşekkür (Aldı):
509
Ticaret:
(0) %
17-05-2013 00:09
#2
Aramıza Hoş Geldin. Kalıcı Olman Dileği İle, İyi Forumlar
AbrahamLin Teşekkür etti.
EmpoRe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İstihbaratçı
Üyelik tarihi:
01/2012
Nereden:
-29. Galaksi
Yaş:
8
Mesajlar:
3.626
Konular:
293
Teşekkür (Etti):
213
Teşekkür (Aldı):
689
Ticaret:
(0) %
17-05-2013 00:11
#3
Aramıza Hoş geldiniz umarım kalıcı olursunuz.
--------------------- *****************************************
AbrahamLin Teşekkür etti.
LazCoder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
07/2012
Nereden:
Bize Her Yer Trabzon
Mesajlar:
862
Konular:
18
Teşekkür (Etti):
17
Teşekkür (Aldı):
122
Ticaret:
(0) %
17-05-2013 00:17
#4
hoş geldin kardeşim
--------------------- ' Şey öyle bir şeydir ki bazen o şey her şeydir ' .
AbrahamLin Teşekkür etti.
djcapkin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Özel Üye
Üyelik tarihi:
08/2008
Nereden:
Türkiye
Yaş:
28
Mesajlar:
8.227
Konular:
847
Teşekkür (Etti):
427
Teşekkür (Aldı):
5362
Ticaret:
(0) %
17-05-2013 00:19
#5
Hoşgeldiniz İyi Forumlar.
--------------------- *
* Hepiniz birer Türk Bayrağı'sınız. Bayrağı lekelemeyin, kirletmeyin yere düşürmeyin.
*
AbrahamLin Teşekkür etti.
colibari - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
11/2008
Nereden:
##BURSA##
Mesajlar:
600
Konular:
30
Teşekkür (Etti):
10
Teşekkür (Aldı):
49
Ticaret:
(0) %
17-05-2013 00:20
#6
hoşgeldin
--------------------- Ne Mutlu ´´TÜRKÜM`` Diyebilene...!!!
Mevzu Bahis VATAN ise Gerisi Teferruattır
AbrahamLin Teşekkür etti.
By-JonJonX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kıdemli Üye
Üyelik tarihi:
04/2013
Nereden:
Forum Polisi
Yaş:
26
Mesajlar:
2.563
Konular:
1064
Teşekkür (Etti):
437
Teşekkür (Aldı):
475
Ticaret:
(0) %
17-05-2013 02:07
#7
Aramıza Hoşgeldin Forum kurallarını ve misyona göz atarsan yararlı olur
---------------------
Sanala Biraz Ara Verdim...
Allaha Emanet Oldun Arkadaşlar!


Türk'ün Türkten Başka Dostu Yoktur.
░▒▓▒▓ By-JonJonX ▓▒▓▒░
-Resmi Facebook Sayfamız-
-Resmi Twitter Sayfamız-
AbrahamLin Teşekkür etti.
hackerturan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
12/2012
Nereden:
Elazığ
Mesajlar:
508
Konular:
53
Teşekkür (Etti):
31
Teşekkür (Aldı):
40
Ticaret:
(0) %
17-05-2013 07:12
#8
Hoşgeldin KArdeşim
--------------------- Hackerturan
AbrahamLin Teşekkür etti.
punkscorpion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
05/2013
Nereden:
aydın
Mesajlar:
41
Konular:
1
Teşekkür (Etti):
4
Teşekkür (Aldı):
3
Ticaret:
(0) %
17-05-2013 10:22
#9
hoş geldin kardeşim forumda aradığın bi çok şeyi bulabilirsin
---------------------
PunkScorpion

ASİL TÜRK
AbrahamLin Teşekkür etti.
K0RF3ZL! - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
02/2012
Nereden:
Ötüken
Mesajlar:
461
Konular:
7
Teşekkür (Etti):
21
Teşekkür (Aldı):
52
Ticaret:
(0) %
17-05-2013 10:46
#10
HoşGeldin İyi Forumlar
--------------------- *

Bizler Allah Dağında Kürşat, Roma'da Attila, Malazgirt'te Alparslan, İstanbul'da Fatih, Sina'da Yavuz, Çanakkale'de Dünya'ya Nam Salmış Büyük Türk Milletinin Evlatlarıyız !!!

*
AbrahamLin Teşekkür etti.

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler