THT DUYURU

Aramıza Yeni Katılanlar(THT) Aramıza yeni katılanların, kendileri hakkındaki bilgileri diğer üyelere aktaracağı alanımızdır. Buradan kendinizi tanıtabilirsiniz.

siber güvenlik eğitimi
Seçenekler

Selamlar Turkhackteam

MoondDark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
04/2014
Nereden:
Elazığ
Mesajlar:
105
Konular:
12
Teşekkür (Etti):
19
Teşekkür (Aldı):
10
Ticaret:
(0) %
11
757
29-04-2014 15:19
#1
Arkadaşlar ben yaklaşık iki hafta önce siteye kaydoldum gelir gelmez de buraya yazmadım önce az araştırma yaptım kuralları falan okudum şimdi yazmak istedim eminim çok değerli ve bilgili abilerim kardeşlerim vardır burda yaşım 18 inşallah burda kalıcı olurum ve çok şey öğrenirim ve en önemlisi de öğrendikçe birilerine faylı olabilmek bunu başarabilirsem ne mutlu bana.Hepinize teşekkür ederim en baştada burdaki arkadaşlara bütün özverileriyle yardımcı olmaya çalışan moderatörlere ve siteyi kurup bu günlere getiren yetkililere...
Konu MoondDark tarafından (29-04-2014 15:24 Saat 15:24 ) değiştirilmiştir.
aslanmax75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Uzman Üye
Üyelik tarihi:
04/2014
Nereden:
Ankara
Mesajlar:
1.293
Konular:
195
Teşekkür (Etti):
373
Teşekkür (Aldı):
350
Ticaret:
(0) %
29-04-2014 15:21
#2
hoşbulduk kardeşim pardon yaş 18 miş hoşgeldin abi
MoondDark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
04/2014
Nereden:
Elazığ
Mesajlar:
105
Konular:
12
Teşekkür (Etti):
19
Teşekkür (Aldı):
10
Ticaret:
(0) %
29-04-2014 15:22
#3
Hoşbulduk kardeşim
ExpertProf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hesap Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
04/2014
Nereden:
about:blank
Mesajlar:
1.533
Konular:
670
Teşekkür (Etti):
375
Teşekkür (Aldı):
267
Ticaret:
(0) %
29-04-2014 16:50
#4
Hoşgeldin , Kalıcı olman dileğiyle..
SITKILIC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hesap Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
04/2014
Nereden:
Anywhere
Mesajlar:
76
Konular:
16
Teşekkür (Etti):
29
Teşekkür (Aldı):
2
Ticaret:
(0) %
29-04-2014 17:05
#5
Hoşgeldin...
***ByFloxla*** - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
04/2014
Nereden:
London
Mesajlar:
750
Konular:
130
Teşekkür (Etti):
110
Teşekkür (Aldı):
202
Ticaret:
(0) %
29-04-2014 17:06
#6
Hoş geldin kardeşim.
--------------------- بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي

●▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬●
Vatan için yaşamak, vatanın terakki ve tealisine çalışmak da vatan için ölmek kadar şereflidir.
●▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬●
quespy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Stajyer Yazılımcı
Üyelik tarihi:
02/2014
Nereden:
Bursa
Mesajlar:
2.269
Konular:
278
Teşekkür (Etti):
733
Teşekkür (Aldı):
456
Ticaret:
(0) %
29-04-2014 17:10
#7
Hoşgeldin form kurallarına dikkat et
---------------------
Merak edilecek bir yanimiz yok siradan biriyiz bahsedilecek kadar özel bahsi edilmeyecek kadar eskiyiz
MoondDark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
04/2014
Nereden:
Elazığ
Mesajlar:
105
Konular:
12
Teşekkür (Etti):
19
Teşekkür (Aldı):
10
Ticaret:
(0) %
29-04-2014 18:05
#8
Alıntı:
ExpertProf´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Hoşgeldin , Kalıcı olman dileğiyle..
Alıntı:
SITKILIC´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Hoşgeldin...
Alıntı:
TearsFears´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Hoş geldin kardeşim.
Alıntı:
quespy´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Hoşgeldin form kurallarına dikkat et
Hoş bulduk arkadaşlar
'Black-Studio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kıdemli Üye
Üyelik tarihi:
06/2013
Mesajlar:
2.753
Konular:
544
Teşekkür (Etti):
600
Teşekkür (Aldı):
826
Ticaret:
(0) %
29-04-2014 19:31
#9
Hoşgeldiniz.
--------------------- Bilemezsin kim dost, kim düşman.Bazen tuttuğun eldir seni arkandan vuran.
MoondDark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
04/2014
Nereden:
Elazığ
Mesajlar:
105
Konular:
12
Teşekkür (Etti):
19
Teşekkür (Aldı):
10
Ticaret:
(0) %
29-04-2014 20:08
#10
Alıntı:
lenovog550´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Hoşgeldiniz.
Hoş bulduk

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler