THT DUYURU

Bilgisayar Güvenliği Bilgisayar Güvenlik Sistemleri makaleleri, virüs korumasından, güvenlik duvarlarına kadar her şeyin nasıl çalıştığı hakkında bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.

Seçenekler

Pc'niz Açıldığında Otomatik Açılan Programlara Son

TheFutureHacker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
01/2016
Nereden:
THTyork
Mesajlar:
769
Konular:
44
Teşekkür (Etti):
399
Teşekkür (Aldı):
190
Ticaret:
(0) %
15
1782
24-01-2016 11:45
#1
Merhaba arkadaşlar şuan sizlere pc'niz il açıldığında otomatik olarak açılan programları kapatmayı tek resim yoluyla göstereceğim. Bunu yapmamızın sebebi ilk açılışta otomatik olarak açılan uygulamaların pc'nizin ramını oldukça kısıtlamasıdır. Ve amacım pc'sinin ramı düşük olan arkadaşların en az 5-10 dk pc'si nin kendine gelmesini beklemeyi önlemek olacatır.
(Lütfen ben bunu biliyordum bunu bilmeyen varmı gibi yorumlar paylaşmayın amacımız zaten bilmeyenlerin öğrenmesini sağlamaktır.)
Öncelikle vereceğim resimdeki yöntemi uygulayamayan arkadaşlar (nedeni win sürümü) çalıştırı açıp msconfig yazarak başlatım bölümünden başlangıç ayarlarını ayarlayabilirler.



YAŞASIN ÖZGÜR RAM LAR
(İşine Yarayan Arkadaşlar Bir Teşekkürü Çok Görmesin Lütfen

---------------------
☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰
TheAbraham, 2nokta, ilker2148, aksibela, wATAN28 Teşekkür etti.
TheAbraham - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Uzman Üye
Üyelik tarihi:
12/2015
Nereden:
Loneliness
Mesajlar:
1.455
Konular:
123
Teşekkür (Etti):
1238
Teşekkür (Aldı):
309
Ticaret:
(0) %
24-01-2016 11:47
#2
Sağol işime yaradı
---------------------
-тнeαвrαнαм-༽
2nokta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Tamamen Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
02/2013
Yaş:
28
Mesajlar:
16.694
Konular:
2064
Teşekkür (Etti):
10560
Teşekkür (Aldı):
7701
Ticaret:
(0) %
24-01-2016 11:56
#3
O arkaplan benm yaptıgım değil mi
Güzel konu bilgisyar daha hızlı açılır
dha az yorulur.
TheFutureHacker, KaplanBedo Teşekkür etti.
TheFutureHacker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
01/2016
Nereden:
THTyork
Mesajlar:
769
Konular:
44
Teşekkür (Etti):
399
Teşekkür (Aldı):
190
Ticaret:
(0) %
24-01-2016 11:59
#4
Alıntı:
TheAbraham´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Sağol işime yaradı
Önemli değil kardeşim.

Alıntı:
2nokta´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
O arkaplan benm yaptıgım değil mi
Güzel konu bilgisyar daha hızlı açılır
dha az yorulur.
Aynen abi arkaplan senden teşekkür ederim tekrar
---------------------
☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰
2nokta Teşekkür etti.
aksibela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
12/2015
Mesajlar:
538
Konular:
46
Teşekkür (Etti):
98
Teşekkür (Aldı):
43
Ticaret:
(0) %
24-01-2016 12:59
#5
hocam benim PC vista yapamıyordum. Aradım o kadar sonunda buldum msconfigle yapılıyormuş çook teşekkür ederim eline sağlık.
--------------------- Tıpkı şairin dediği gibi "Biz ki ustasıyız vatan sevmenin"...

----------------------------------------------
Gece Uzun Mevzu Derin...
Veteran 7
TheFutureHacker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
01/2016
Nereden:
THTyork
Mesajlar:
769
Konular:
44
Teşekkür (Etti):
399
Teşekkür (Aldı):
190
Ticaret:
(0) %
24-01-2016 13:10
#6
Alıntı:
aksibela´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
hocam benim PC vista yapamıyordum. Aradım o kadar sonunda buldum msconfigle yapılıyormuş çook teşekkür ederim eline sağlık.
Önemli değil kardeşim işinize yaradıysa ne mutlu bana
---------------------
☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰
ezt
ezt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hesap Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
04/2015
Nereden:
Yüzyıl
Yaş:
21
Mesajlar:
585
Konular:
95
Teşekkür (Etti):
181
Teşekkür (Aldı):
148
Ticaret:
(0) %
24-01-2016 13:16
#7
Eline Sağlık.
ByJass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
01/2016
Nereden:
GökYüzü
Mesajlar:
455
Konular:
47
Teşekkür (Etti):
103
Teşekkür (Aldı):
317
Ticaret:
(0) %
24-01-2016 13:35
#8
Eline sağlik bilmeyenler için yararli konu
--------------------- BİR ÖLÜR BİN DİRİLİRİZ!
TheFutureHacker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
01/2016
Nereden:
THTyork
Mesajlar:
769
Konular:
44
Teşekkür (Etti):
399
Teşekkür (Aldı):
190
Ticaret:
(0) %
24-01-2016 13:38
#9
Alıntı:
ezt´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Eline Sağlık.
Alıntı:
ByJass´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Eline sağlik bilmeyenler için yararli konu
Önemli değil kardeşlerim
(Teşekkür etmeyi unutmayın.)
---------------------
☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰ ☾✰
Camaper22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
12/2015
Mesajlar:
638
Konular:
48
Teşekkür (Etti):
91
Teşekkür (Aldı):
113
Ticaret:
(0) %
27-01-2016 13:44
#10
Benimki ingilizce, windows 7 ben nereden yapabilirim ?
--------------------- Mustafa Kemal ATATÜRK

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler