İPUCU

Bilgisayar Güvenliği Bilgisayar Güvenlik Sistemleri makaleleri, virüs korumasından, güvenlik duvarlarına kadar her şeyin nasıl çalıştığı hakkında bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.

Seçenekler

Evde PC Hızlandırma-Güçlendirme-Temizleme

13-07-2018 16:27
#1
Grauds - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
06/2018
Mesajlar:
31
Teşekkür (Etti):
1
Teşekkür (Aldı):
5
Konular:
8
Arkadaşlar İlk Olarak Pc nizi Temiz Tutmak Hem Pc performanızı Hemde Oyun Oynarken Veren Performansı Etkiler. Bunun İçin Pc nize Sağlıklı ve Zorlamadan Bakmalısınız.


Evde Yapılabilcekler
;


1. Bilgisayar Temizliği
2. Hardisk(Disk) Temizleme
3. Hardik(Disk) Birleştirme
4. Masaüstü Düzeni
5. Gereksiz Uygulamaları Temizlenmesi
6. Başlatırken Boş Uygulamalarını Devre dışı Bırakılması


1. Bilgisayar Temizliği


Arkadaşlar ilk olarak Pc yi Temizlemezsek Pc yi Bozmaya Kadar İlerler Bunun için En düşük 3 Ay da Bir Temizlenmesi Şartdır.

Pc Evde Nasıl Temizlenir ?
Arkadaşlar İlk Olarak Evimizin Temizliği için Balkon, Çatı, Banyo(KURU ŞART) gibi Tozun Pisletmeyecek Yerlerde yapınız. pc Yi Rahat olamsını istiyorsanız Powerını, Hardiski,SSD yi ve Eğer Termal macun varsa Fanı çıkartın ama İşlemciyi Ellemeyin Çünkü Çok Sıkıntı . Sonra aynı şekilde Verin Fon Makinesi ile Soğuk Rüzgarı Sıcak Açmayın Yani Temizlensin. Kasanın İçinide Unutmayın.

2. Harddisk Temizliği


Arkadaşlar Bu Kolay Çünkü Makine Kendisi Yapıyor. Pc nin Arama Yerine DİSK TEMİZLEME Yazıp Enterleyın Sonra Sı Belli Zaten Silmek İstediklerinizi Seçin Ve Tamam Diyip Gerisini Pc ye Bırakın

3. Harddisk Birleştirme


Harddisk Birleştirme Mesala Arkadaşlar Bi video var onu kesiyorsunuz ve geri kalanı siliyorsunuz ama o bildiğimiz gibi silinmiyor onun için Gerekşi Dir

Arkadaşlar ilk Olarak Windows un Her Sürümünde Malesef Yok Onun için Olmaya bilir Ama Siz yine Bakın. Yine Arama Yerine DİSK BİRLEŞTİRME Yazıp Aratın Sonra İstediğinizi Diski Seçin ve Birleştirin

4. Masaüstü Düzeni


Beyler Pc Açılınca ve Ya Oyun Oynarken Masaüstüne Geçtiğiniz zaman Pc kasar Çünkü Diskden verileri çabuk çekmeye çalışır ve Özellikle Donar ve Isınır ve Pc nin Performansını düşürür.

Beyler Her zaman Kullandığınız şeyler Hariç Diğer Dosyaları Resimelri Uygulamaları Bi Klasör Oluşturup içine koyun Ve Emin olun Bunu Faydası olacaktır. Pc nizi Seviyorsanız Yapın

5. Gereksiz Uygulamaları Silmek


Bildiğiniz üzere Yüklediğiniz Uygulamalrın Özellikle Gereksizlerin Durması Her Halükarda Yavaşlatır Şöyle Düşünün Fazla Oyun ve Uygulama Yüklüyorsun ve İsteiğin Uygulamayı Açmaya Çalışırken Birden Fazla Uygulama Dosya ve Oyun Arasından Açmaya Çalışıyor ve Hem Uygulamanın Yavaş Açılmasına hem de Pc nin Yavaşlamasına neden Oluyor.

6. Başlatırken Boş Uygulamalarını Devre dışı Bırakılması


Kurduğumuz Oyunlar Uygulumalar Vs. Program Kurulunca Bazı Programlar Arka plan da Her zaman Aktif olması için Fark Etmeden Çalışır ve Bunlar Zaralı Virüslerde
Olabilir Ondan Diikatli olun.

Başlata(Windows resmi olan) Sağ Tık yaparak Görev Yöneticisini açın ve Diğer Ayrıntıları Açın ve Üstte Başlangıç Yazan Butona Tıklayın Sonra Görücekseniz Zaten Bana Kalırsa Çoğunu Kapayın Kapatmacağınız Windows Defender Ses İnternet kartı var onlar olur diğerleri pc yavaşlatıyor ve aynı zaman da arkada çalışıyor




THT bu Benim İlk Konum Ekiğim Varsa Kusura Bakmayın Eksiğim Varsa Yazarsanız Sevinirim ve Adminler okursa Bişey istiyebilirimiyim ? Yazarlarsa sevinirim
Konu yusufguner tarafından (13-07-2018 16:31 Saat 16:31 ) değiştirilmiştir.
XQ1, porhile Teşekkür etti.

13-07-2018 16:32
#2
CemilK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
06/2016
Nereden:
Nereye...
Mesajlar:
703
Teşekkür (Etti):
75
Teşekkür (Aldı):
70
Konular:
43
Sen yardım merkezini baya yanlış anlamışsın.
porhile Teşekkür etti.
13-07-2018 16:50
#3
Grauds - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
06/2018
Mesajlar:
31
Teşekkür (Etti):
1
Teşekkür (Aldı):
5
Konular:
8
Haklısn Yanlış Yere Yazmışım şimdi Fark eTTim Nasıl Sileibilir ve ya Taşıyabilirim
?

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
You may not post replies
Sizin eklenti yükleme yetkiniz yok
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı