İPUCU

Seçenekler

Kendi combonuzu yaratın [grp]

lordpunisher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
08/2007
Nereden:
underground
Mesajlar:
4.835
Konular:
3264
Teşekkür (Etti):
7
Teşekkür (Aldı):
385
Ticaret:
(0) %
19-08-2008 17:07
#1
Kendi combonuzu yaratın [grp]
Combomuzu Yaratmadan Önce Başlıca Dikkat Etmemiz Gereken Temel mantık döngüsü

Cool time=Skili Yeniden kullanabilme süresi

Cast time=Skilin Hareketini Tamamlama süresi denilebilir...


Cast time-Cool time Uyuşmazlığı
Skill - A add dmg + 500 x1.50 amp cool time = 8 .2 cast time = 4 .0
Skill - B add dmg + 275 x1.40 amp cool time = 3 .0 cast time = 2 .0

Skill- A Cast time + Skill- B Cast time = Cast time Toplam > Skill- A Cool time
4 .0 + 2 . 0 = 6 .0 > 8 .2

Gördüğünüz gibi Koşul sağlanmadı . Skill- A yı tekrar kulabilmemiz için 3cü bir Skille ihtiyacımız vardır.

Skill- A Cool time - Toplam Skill Cast time = Cast time minimum gereksinim Süresi
8 .2 - 6 .0 = 2 .2

Skill- C add dmg +200 x1.20 amp cool time = 2 .5 cast time = 2 .5

Skill -A Cast time + Skill- B Cast time + Skill- C Cast time = Toplam Cast time > Skill- A Cool Time
4 .0 + 2 .0 + 2 .5 = 8 .5 > 8 .2

Görüldüğü gibi koşulumuz sağlandı. Sırasıyla A B C Skillerini kullanabiliriz .Böylelikle combomuz kesilmeyecektir.

En Etkin Skillden Başlamak
Bunun için en etkin atak yaptığımız , düşmana hasar verdiğimiz skillerden başlamak esas kabul edilebilinir.Amaç şudur ;

Skilimizi 2ci kez rakibimize en kısa zamanda vurmaktır...Skill- A görüldüğü gibi en etkin skilldir.

Eğer ki Seri Attack Yapmak istiyorsanız bunun icin Casting Time ı En Kısa Olan Skiller Kullanmalısınız..

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
You may not post replies
Sizin eklenti yükleme yetkiniz yok
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı