Turkhackteam.net/org - Turkish Hacking & Security Platform  
Geri git   Turkhackteam.net/org - Turkish Hacking & Security Platform >
Information Technology’s
> Deep Web

Deep Web Deep Web Hakkında Öğrenebilirsiniz


Deep web Hakkindaki Sorularinizz

Deep Web

Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler
Alt 12-06-2018 20:07   #31
  • AR-GE Tim (Bug.Res.)
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
08/2015
Nereden
Phobos/Space
Mesajlar
Konular


  


Alıntı:
Security96´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Dediğin gibi çok scam site var saçma sapan gereksiz insanlari dolandırmaya çalışan burda bahsettiğimiz zaten internetin yeralti bölümü illegal işler onun dişinda zirvalik kiralik katil olaylari.
Yukarida bende belirttim zaten...
Tabiki haklisin kiralik katil olayları tamamen kurgu ama dediğim gibi her türlü bilgi zaten burda demek istediğim altina çizdiğim bu google arama motorunda olmayan birçok şey ha diyorsaniz google de herşeyi bulurum o zaman size bunu seve seve kanitlarim
Su google da indexlenmeyen seyler olayi demisken. O zaman deep web icerigine sunlarda girmez mi:

* Benim localde actigim web server
* bir uninin kendi icinde kurdugu network
* bir bankanin hic bir ise yaramayan musteri dosyalari.

Vs... vs...

Bunlar bile zaten deep webin boş bir icerik oldugunu gosteriyor.
    


___________________________________________

~Cahile gelmez benden hayır
 Offline  
 
Alıntı ile Cevapla
Alt 12-06-2018 20:10   #32
  • Yarbay
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
09/2016
Nereden
DARKWEB
Yaş
19
Mesajlar
Konular


  


Alıntı:
easyly´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster


Su google da indexlenmeyen seyler olayi demisken. O zaman deep web icerigine sunlarda girmez mi:

* Benim localde actigim web server
* bir uninin kendi icinde kurdugu network
* bir bankanin hic bir ise yaramayan musteri dosyalari.

Vs... vs...

Bunlar bile zaten deep webin boş bir icerik oldugunu gosteriyor.
Hayir onlar girmez o dedikleriniz çöplük verilerilerden ibarettir tabi localde açtiğin serveri kastetmiyorum yukarı da da belirttiğim gibi senin google da bulamayacağın on binlerce video kimyasal deney gibi belgeler sunabilirim izin olsa burda da paylaşırım ama misyon ve kurallar gereği yasak ama illaki merak ediyorum diyorsan skype gelebilirsin
    


___________________________________________

Kapkaranlık Günler Geri de Kaldı Artık Aydınlıktayım Huzurlu ve dinginim

SaysaMaim


Telegram @saysamaim
 Offline  
 
Alıntı ile Cevapla
Alt 12-06-2018 20:12   #33
  • Yarbay
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
07/2017
Nereden
Onun Galbi
Mesajlar
Konular


  


2-3 Yildan Beri Diyorsun , 2-3 Yılda Deep Web De en çok neyden korktun
    


___________________________________________

ÇILDIVIYOM

LSKDNGMSFIUGODIHGBNJFKIGHBNJUU8FIDGLKDMFHTRIVKNBDU ZBDJKGNBIJDNUVBYDGBHEDNKHZDKIUGBHDGIBZDKTHNJDUI

 Offline  
 
Alıntı ile Cevapla
Alt 12-06-2018 20:14   #34
  • Binbaşı
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
05/2018
Nereden
Heryerden
Mesajlar
Konular


  


deep web filmde gormustum
    
 Offline  
 
Alıntı ile Cevapla
Alt 12-06-2018 20:15   #35
  • Teğmen
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
05/2018
Mesajlar
Konular


  


java scipti neden devre disi birakmaliyiz ?
    
 Offline  
 
Alıntı ile Cevapla
Alt 12-06-2018 21:01   #36
  • Yarbay
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
09/2016
Nereden
DARKWEB
Yaş
19
Mesajlar
Konular


  


Alıntı:
Pirikoo´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
2-3 Yildan Beri Diyorsun , 2-3 Yılda Deep Web De en çok neyden korktun

Dostum öyle fiziki olarak birşeyden korkmadım ama o kadar iğrenç şeyler varki insan maneviyat olarak insanlık ne hale gelmiş insanlar ne hale geliyor diye korktum o kadar iğrenç şeyler varki insan bunlardan korkmalı ne diyceksin her doğru her yerde söylenmiyor çocuk istismarı mı dersin insan kesen mi dersin çok afedersin
Daha önce insan pisliği ile beslenen bir kabile gördün mü sen iğrenç yani ağıza alinmayacak şeyler ve internetteki öncelik bunlar olmalı bu tür faaliyetler gösteren sitelere son vermek hani onu bunu hackliyoruz Türk düşmanlarini hackliyoruz çok iyi ama bu tarz sitelerin sonunun da getirilmesi gerek diye düşünüyorum...


Alıntı:
XEmareX´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
deep web filmde gormustum



Evet Deep web i konu edinen birçok filim var.. Isterseniz bir iki filim önerebilirim...



Alıntı:
Kerur´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
java scipti neden devre disi birakmaliyiz ?


Javascripti devre dışi birakmaliyiz hatta güvenlik duvarindan en üst seviye kismina kadar çıkarmaliyiz çünkü silent install dediğimiz sorgusuz. Sualsiz java downloaderler var yani sen o siteye girdiğin an otomaik olarak ratın bilgisayara inmesi ve yayılmasi böylece kişisel bilgileriniz çalınıyor birçok bilindik kişilerin bilgisi ifşasi var tabi bende yok o tarz şeyler ile ilgilenmiyorum bu yüzden kapali olmasi gerek ki tor browser bunu otomatik yerine getiriyor zaten..farkettiysen tor browserde sağ tık yapınca no script yazisi gelir en altta o o ama doğruyu söylemek gerekirse hiç dikkat etmiyorum o tarz güvenlik önlemlerine... Birde xss açığını araştirirken okumuştum xss saldirilarinin kurbani olmamak amaçlı bu xss ile ilgili dediğimi biyerde okudum doğruluğu nedir bilmiyorum..



Alıntı:
blackcoder0755´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
@Security96 hocam deebwebe girmeye başlamanıza ne vesile oldu?

Benim deep web e girmem tamamen merak yukarıda dediğim gibi ve ilk zamanlar hiçbişey bulamıyordum sıkılıyorum bilgiye aç insan gibi google ye deep web link best deep web best onion links vs vs araştırıyordum hepsi çöp ta ki bir gün chat odasina kendi numarami yazmam ile başladi herşey..
Birisi mesaj atti ismi Darkcode bir italyan onunla konusurken bir iki kişi daha geldi onlar ile bir grup açtık o zamanlar ingilizcem de berbat şuan çok iyi değil ama iyi anlaşabiliyorum en azindan herneyse gruptaki bir çocuk grup davet bağlantisi attı..
Başka bir gruba girdim derken ordan oraya. Yüzlerce grup içeride her türkden gruplar var kali linux mu ararsin termux gruplari mi ararsin..
Hack gruplari kart hirsizlari gruplar her türden gruplar zaten ondan sonra hemen hemen her türlü bilgi geliyor bir süre sonra bakamiyorsun bile ekran videolari var istersen upload edeyim bak okunmamış 95 k mesaj zamanlarini hatirliyorum o derce
Geniş bir kitle hemen hemen her ülkenden insan oluyor böyle...

Gruplardan da bir ss atayim bu tarz şeyler yani bende sıradan bir internet kullanıcısıyım ekstradan yaptığım bişey yok link servislerinden bulduğum linkler ile bişeyler buluyorum görüyorum merakli olan araştırmayı seven herkesin yapabileceği şeyler


    


___________________________________________

Kapkaranlık Günler Geri de Kaldı Artık Aydınlıktayım Huzurlu ve dinginim

SaysaMaim


Telegram @saysamaim

Konu Security96 tarafından (12-06-2018 21:03 Saat 21:03 ) değiştirilmiştir..
 Offline  
 
Alıntı ile Cevapla
Alt 18-06-2018 00:27   #37
  • Asteğmen
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
05/2018
Nereden
JÜPİTER
Mesajlar
Konular


  


Hocam .cdos lu linklere mobilden giriş yapılır mı?
    


___________________________________________

Beni Anlayan İnsanlara Götür Kaptan

 Offline  
 
Alıntı ile Cevapla
Alt 18-06-2018 00:49   #38
  • Asteğmen
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
03/2018
Mesajlar
Konular
2


  


Alıntı:
Security96´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Maalesef evet özellikle pyt***! Diye bir forum sitesi
Var iki hain var turkish candy diye tanitiyor kendini teror militani gibi bişey infaz paylaşımları yapiyor 2 -3 kere sm çekmeye çalıştım ama yemedi senaryolarimi ve bu nefret ettiğim bişey daha öncede bir çok kez ihbar ettim bu tarz forumlari sadece 1 tanesi kapandi ve insanlik dışı faaliyet gösteren ve T.c aleyhinde paylaşım yapan tüm yeralti sitelerini de ifşa etmek tek gayem tabiki isteyince olmuyor bazı şeyler..
Ne yazikki o tarz şeyler de var

Google amacay deep web yaziyorsun en üste çıkana tıklıyorsun giriyorsun
Tor browser ile girebilirsin
Hocam Sm çekmekten Katınız nedir ne yaptınız mesela örneklermisiniz ve kendimizi bu konuda nasl geliştrebiliriz

Hocam bi Youtuber vardı atm yi hackleyerek tam hacklemek denilmez de metod ile para çekmişti bu tarz hayata dair metodları deepweb de nasıl buluruz ve kaçıncı katmanda seviyede vesayre ne deniliyor ise nasıl buluruz yanbi butarz meselelere ilgim var ve o youtuber da deepweb den öğrendim metodu diyordu
    

Konu HeRTeS tarafından (27-06-2018 12:24 Saat 12:24 ) değiştirilmiştir..
 Offline  
 
Alıntı ile Cevapla
Alt 20-06-2018 16:10   #39
  • Teğmen
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
01/2018
Mesajlar
Konular


  
Talking



Alıntı:
Th3S0y3R´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Hocam bi Youtuber vardı atm yi hackleyerek tam hacklemek denilmez de metod ile para çekmişti bu tarz hayata dair metodları deepweb de nasıl buluruz ve kaçıncı katmanda seviyede vesayre ne deniliyor ise nasıl buluruz yanbi butarz meselelere ilgim var ve o youtuber da deepweb den öğrendim metodu diyordu
Selamlar ;
@Security96 'nin selami var kendisi foruma özel sebeplerden ötürü giremiyor soruları yanitladı benden paylaşmamı rica etti



Hocam bi Youtuber vardı atm yi hackleyerek tam hacklemek denilmez de metod ile para çekmişti bu tarz hayata dair metodları deepweb de nasıl buluruz ve kaçıncı katmanda seviyede vesayre ne deniliyor ise nasıl buluruz yanbi butarz meselelere ilgim var ve o youtuber da deepweb den öğrendim metodu diyordu

Merhaba Bu tarz şeyler normal illegal forumlarda da carding dediğimiz metodlar ile bir kredi karti üzerinden atm den para çekiliyor katman ile alakasi yok siradan onion uzantili sitelerde yaygin olan bir şey ama kesinlikle önermem uzak dur derim çünkü 1 yaparsin 2 yaparsin uçuncude yakalanirsin geçtiğimiz günlerde uzun yillardir yakalanmayan kredi karti hirsizi bir forum yöneticisi yakalandi adi simon ki onunla da kalmayacak üyeler de gidecek o tarz yerlere girmen bile seni suçlu yapar ..o yüzden uzak dur derim metod dediği şeyler data çekmek 3 d yi bypass etmek bu tarz şeyler...




Hocam .cdos lu linklere mobilden giriş yapılır mı?

Merhaba normal pc den girilmeyen bir odaya mobilden giremezsiniz ancak normal bir sunucu kiralayarak vds yani..
Mobil üzerinden vds ye bağlanip vds den girebilirsiniz ki .clos dediğimiz siteler özel ip araliklari üzerinden girilmekte o yüzden mümkün değil..





Hocam Sm çekmekten Katınız nedir ne yaptınız mesela örneklermisiniz ve kendimizi bu konuda nasl geliştrebiliriz


Sm çekmekten kastim kişiyi kandirma yolu ile oyuna getirme mesela adam teror içerikli şeyler paylaşiyor ona link vs yediriyorum bak paylaştığin şeye küfür eden birisi var gibi gibi binlerce senaryo var o linke tikladiği zaman ip sini aliyoruz vpn kullaniyordur muhtemelen ama vpn kurtarmaz onu ip yi gerekli yerlere veriyoruz böylece... Amacimiza ulaşmiş oluyor kötü içerikli faaliyet
Yapan kişilerin yakalanmasinda yardimci rol oynamış oluyoruz
    
 Offline  
 
Alıntı ile Cevapla
Alt 20-06-2018 16:18   #40
  • Teğmen
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
01/2017
Mesajlar
Konular
5


  


mobilden onion linklere nasıl gireriz?
    
 Offline  
 
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bookmarks

Seçenekler


Bilgilendirme Turkhackteam.net/org
Sitemizde yer alan konular üyelerimiz tarafından paylaşılmaktadır.
Bu konular yasalara uygunluk ve telif hakkı konusunda yönetimimiz tarafından kontrol edilse de, gözden kaçabilen içerikler yer alabilmektedir.
Bu tür konuları turkhackteamiletisim [at] gmail.com mail adresimize bildirebilirsiniz, konular hakkında en kısa sürede gerekli işlemler yapılacaktır.
Please Report Abuse, DMCA, Harassment, Scamming, Warez, Crack, Divx, Mp3 or any Illegal Activity to turkhackteamiletisim [at] gmail.com

Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz.
Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.



         

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2018

TSK Mehmetçik Vakfı

Türk Polis Teşkilatını Güçlendirme Vakfı



Google+

wau

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.