Turkhackteam.net/org - Turkish Hacking & Security Platform  
Geri git   Turkhackteam.net/org - Turkish Hacking & Security Platform >
Haberler
> Dünya

Dünya Dünyadan En Güncel Haberler...

Ermenistan fena karıştı! Ortalık savaş alanı!

Dünya

 
 
Seçenekler
Alt 16-04-2018 17:58   #1
  • Teğmen
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
11/2015
Nereden
İngiltere
Mesajlar
Konular


  
Ermenistan fena karıştı! Ortalık savaş alanı!



Eski cumhurbaşkanı Sarkisyan'ın başbakanlığa aday gösterilmesine karşı çıkan kalabalıklar, sokaklarda polisle çatıştı. Uluslararası haber ajansları, savaş alanına dönen başkent Erivan'dan fotoğraflar geçti.


Türkiye'nin doğu komşusu Ermenistan'da bugün olağanüstü bir gün yaşanıyor.

Yarın ülkenin yeni başbakanı olması beklenen eski cumhurbaşkanı Serj Sarkisyan'a karşı çıkan kalabalıklar, başkent Erivan'da ana caddeleri trafiğe kapattı. Yola oturan göstericiler trafiği durdurdu, bazı protestocular çöp bidonları ve banklarla barikatlar kurdu.

BİBER GAZI VE BOMBALAR

Parlamento binasına doğru yürüyüşe geçen göstericilerin karşısına polis çıktı. Polisin biber gazı ve ses bombaları kullandığı çatışmadan feci fotoğraflar geliyor. Uluslararası haber ajansları, savaş alanına dönen Erivan sokaklarından çok sayıda kareyi dünyaya geçiyor.

ÇOK SAYIDA YARALI VAR

Ajanslar, polis ve göstericilerin çatışmasında çok sayıda yaralı olduğunu bildiriyor.

İktidardaki Ermenistan Cumhuriyetçi Partisi (ECP), Serj Sarkisyan'ı başbakanlık için aday göstermişti. Sarkisyan'ın koltuğa yarın oturması bekleniyor.

SERKİSYAN GÖREVİ YENİ DEVRALMIŞTI

Ermenistan'da yetkileri anayasa referandumu ile kısıtlanan cumhurbaşkanlığı makamına geçen ay Armen Sarkisyan seçilmişti. Armen Sarkisyan, geçen hafta yemin ederek cumhurbaşkanlığı görevini Serj Sarkisyan'dan devralmıştı.

Ülkede yeni yönetim sisteminde başbakanın yetkileri cumhurbaşkanından daha fazla olacak.


KAYNAK >> Ermenistan fena karıştı! Ortalık savaş alanı - DÜNYA Haberleri
    


___________________________________________

döndüm daldan kopan kuru yaprağa leylim ley
sehar yeli dağıt beni kır beni leylim ley

 Offline  
 
Alt 16-04-2018 17:59   #2
  • Tamamen Forumdan Uzaklaştırıldı
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
07/2015
Nereden
C*
Mesajlar
Konular


  


Yesinler birbirlerini.
    
 Offline  
 
Alt 16-04-2018 18:00   #3
  • Yarbay
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
05/2016
Nereden
Nereye !
Yaş
3
Mesajlar
Konular


  


Bol leş olmasını diliyorum.
    


___________________________________________

Zincire vurulmuş küfürlerimin kilidi ile oynama !
#SoloTürk
 Offline  
 
Alt 16-04-2018 18:02   #4
  • Yüzbaşı
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
01/2018
Nereden
NEREYE
Mesajlar
Konular


  


geberin salak herifler
    


___________________________________________

DÖNECEĞİM

BAŞKOMUTAN ATATÜRK
Madem sonsuza dek yaşayamayacağız, o vakit istediğimiz gibi yaşayacağız...

 Offline  
 
Alt 16-04-2018 18:04   #5
  • Yüzbaşı
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
03/2018
Nereden
C:/Users/M.H
Mesajlar
Konular


  


Gebersinler
    


___________________________________________

╠────╬╬╬─────────────────────────╬╬╬───╣



ÖNCE VATAN



╠────╬╬╬─────────────────────────╬╬╬───╣
 Offline  
 
Alt 16-04-2018 18:08   #6
  • Asteğmen
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
03/2018
Mesajlar
Konular


  


Ölün!!. Qarabağa girib minlərlə günahsız insanları öldürdünüz buda sizin cəzanız!
    
 Offline  
 
Alt 16-04-2018 18:43   #7
  • Teğmen
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
08/2017
Nereden
Ordu
Mesajlar
Konular


  


Alllahın ıznıyle almanya amerıka ve yunanıstanda boyle olsun
    
 Offline  
 
Alt 16-04-2018 18:45   #8
  • Yarbay
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
12/2015
Nereden
Öteki Taraf
Mesajlar
Konular


  


Mahsumalara bir şey olmadığı sürece sıkıntı yok.
    


___________________________________________

Altın harflerle yaz mahlasımı
Kajmer Sagopa

We Got RHYMES

"Kalabalık Bir Dost Listesi Gereksizler En Tepede"
"Biliyorum ki ülkeyi soyan da onlar"
 Offline  
 
Alt 16-04-2018 18:50   #9
  • Üsteğmen
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
09/2017
Nereden
Moskova
Mesajlar
Konular


  


Alıntı:
DarkHackerCool´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Alllahın ıznıyle almanya amerıka ve yunanıstanda boyle olsun
İnşallah
    


___________________________________________

Hiçbir kişisel çıkar bulunmadığı zaman; iyi yazılır, iyi düşünülür.
 Offline  
 
Alt 16-04-2018 19:03   #10
  • Teğmen
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
08/2017
Mesajlar
Konular


  


Böyle devam etsinler !
    
 Offline  
 
 

Bookmarks

Seçenekler


Bilgilendirme Turkhackteam.net/org
Sitemizde yer alan konular üyelerimiz tarafından paylaşılmaktadır.
Bu konular yasalara uygunluk ve telif hakkı konusunda yönetimimiz tarafından kontrol edilse de, gözden kaçabilen içerikler yer alabilmektedir.
Bu tür konuları turkhackteamiletisim [at] gmail.com mail adresimize bildirebilirsiniz, konular hakkında en kısa sürede gerekli işlemler yapılacaktır.
Please Report Abuse, DMCA, Harassment, Scamming, Warez, Crack, Divx, Mp3 or any Illegal Activity to turkhackteamiletisim [at] gmail.com

Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz.
Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.