İPUCU

Seçenekler

Bu ve bunun gibilerden nasıl kurtulacağım

caningame - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
E-Mail onayı yapılmamış üye
Üyelik tarihi:
04/2015
Nereden:
YURTDIŞI
Mesajlar:
44
Konular:
18
Teşekkür (Etti):
0
Teşekkür (Aldı):
7
Ticaret:
(0) %
02-05-2015 14:52
#1
Bu ve bunun gibilerden nasıl kurtulacağım
Hepinize merhaba

Bu hesap benim kuzenime ait öncelikle belirteyim.
Adım Selen forumda gördüğüm üzere herkez erkek.Neyse sorunum şu;

Facebookta sürekli birkaç şerefsiz insan dışı varlıklardan kusra bakmayın ama birkaç ****den Bir kıza söylenmeyecek sözler duyuyorum.

Hatta konuşmaların SSlerini aldım.

Bu çocuğun facebook profili : https://www.facebook.com/yusuf.ozciftci

Bu başka biri ;



Bunun Profili ; https://www.facebook.com/profile.php?id=100007498727187

Buda bir başkası;



Profili ; https://www.facebook.com/profile.php?id=100008467442534
Arkadaşlar lütfen kendinizi benim yerime koyun.Bunlar ne biçim sozler yaa

Sinirden ağlayacak duruma geldim ellerim titriyo.
Bunun gibi it köpekleri Atatürk görse böyle bir millete önderlik yaptığı utancıyla yaşayamazdı.
Lütfen bir çözüm bulun şuna.Yalvarıyorum size lütfen

Bide şu **** var : https://www.facebook.com/profile.php?id=100002569316282 : Hasan Çelik
Konu caningame tarafından (04-05-2015 18:49 Saat 18:49 ) değiştirilmiştir.
By Network - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
07/2014
Nereden:
Unknown
Mesajlar:
1.349
Konular:
166
Teşekkür (Etti):
497
Teşekkür (Aldı):
317
Ticaret:
(0) %
02-05-2015 15:00
#2
Hack İstegi Yasak Dostum...
---------------------
Baykuştan Pervâmız Yok, Biz Şahinler Sürüsüyüz.


Biliriz, Bildiririz, Bilinmeyiz.

Since 2014 ☪
caningame - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
E-Mail onayı yapılmamış üye
Üyelik tarihi:
04/2015
Nereden:
YURTDIŞI
Mesajlar:
44
Konular:
18
Teşekkür (Etti):
0
Teşekkür (Aldı):
7
Ticaret:
(0) %
02-05-2015 15:02
#3
Alıntı:
By Network´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Hack İstegi Yasak Dostum...
Hacklemenizi istemiyorum zaten.Sadece böyle köpekler burda bulunsun.

Ama yapabilirim derseniz oda olur.
By Network - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
07/2014
Nereden:
Unknown
Mesajlar:
1.349
Konular:
166
Teşekkür (Etti):
497
Teşekkür (Aldı):
317
Ticaret:
(0) %
02-05-2015 15:04
#4
Alıntı:
caningame´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Hacklemenizi istemiyorum zaten.Sadece böyle köpekler burda bulunsun.

Ama yapabilirim derseniz oda olur.
Neden ugraşıyorsunki Polise Git Kuzenının Yaşı Kuçuk Galiba Ailesine anlatsın bu durumu savcılıga gidin zaten bunlardan 1 kaç tanesini polise verirseniz arkası kesilir
---------------------
Baykuştan Pervâmız Yok, Biz Şahinler Sürüsüyüz.


Biliriz, Bildiririz, Bilinmeyiz.

Since 2014 ☪
caningame - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
E-Mail onayı yapılmamış üye
Üyelik tarihi:
04/2015
Nereden:
YURTDIŞI
Mesajlar:
44
Konular:
18
Teşekkür (Etti):
0
Teşekkür (Aldı):
7
Ticaret:
(0) %
02-05-2015 15:07
#5
Alıntı:
By Network´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Neden ugraşıyorsunki Polise Git Kuzenının Yaşı Kuçuk Galiba Ailesine anlatsın bu durumu savcılıga gidin zaten bunlardan 1 kaç tanesini polise verirseniz arkası kesilir
Daha önce buna benzer bir olaydan dolayı gittik ama bi halt olmadı.

Facebook hesabı değil bu hesap kuzenim'e ait konuyu açanda benim yani Selen

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
You may not post replies
Sizin eklenti yükleme yetkiniz yok
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı