THT DUYURU

chat
Seçenekler

Joomla Admin-Pass ||GhostLeader

GhostLeader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
07/2013
Nereden:
KKTC
Mesajlar:
325
Konular:
43
Teşekkür (Etti):
99
Teşekkür (Aldı):
70
Ticaret:
(0) %
30-01-2014 03:01
#1
Joomla Admin-Pass ||GhostLeader
“İki göz cehennem ateşi görmez: Düşmana karşı nöbet bekleyen ve ALLAH korkusundan ağlayan gözler.”

Tekrardan merhaba arkadaşlar, gözüme uyku girmedi. Bende foruma, yeni başlayanlara bir yararım olsun dedim... Hadi ellerinize kuvvet 10 adet Joomla.

Kod:
http://gpsdancer.org/administrator/index.php:admin:admin  [Joomla > 2.x.x]
http://nnedv.org/administrator/index.php:admin:admin  [Joomla > 2.x.x]
http://suizolasyonlari.com/administrator/index.php:admin:admin  [Joomla > 2.x.x]
http://t3-framework.org/administrator/index.php:admin:admin  [Joomla > 2.x.x]
http://www.albule.it/administrator/index.php:admin:admin  [Joomla > 2.x.x]
http://www.expectmiraclesfoundation.org/administrator/index.php:admin:admin  [Joomla > 2.x.x]
http://www.faretutto.altervista.org/administrator/index.php:admin:admin  [Joomla 1.5.x]
http://www.fashionstreet.lt/administrator/index.php:admin:pass [Joomla > 2.x.x]
http://www.heracorporation.com/administrator/index.php:admin:admin  [Joomla > 2.x.x]
http://www.sbnonline.com/administrator/index.php:admin:admin  [Joomla > 2.x.x]
Bi teşekkürü çok görmezsiniz umarım...
---------------------
Hacktivist

THT'ye geri dönüş!

ONLINE
Beklentiler sadece üzer.
Oğuz~#> - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Forumdan Uzaklaştırıldı
Üyelik tarihi:
07/2009
Nereden:
Bursa
Yaş:
23
Mesajlar:
4.772
Konular:
1485
Teşekkür (Etti):
1877
Teşekkür (Aldı):
2499
Ticaret:
(0) %
30-01-2014 03:24
#2
şuanda yakalanan bütün joomla larda aynı hata kardeşim nekadar dogru olsada passlar ıd ler admin panelleri güncellendigi icin hep bu sıkıntı var iyi güzel cekmiişşsinde kimse erişemiyoki panele 2.x.x] versiyon berbat bişe zaman ayarı bile yapmış adamlar neyse yinede yararlı paylaşım
GhostLeader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
07/2013
Nereden:
KKTC
Mesajlar:
325
Konular:
43
Teşekkür (Etti):
99
Teşekkür (Aldı):
70
Ticaret:
(0) %
30-01-2014 03:28
#3
Alıntı:
oguz02´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
şuanda yakalanan bütün joomla larda aynı hata kardeşim nekadar dogru olsada passlar ıd ler admin panelleri güncellendigi icin hep bu sıkıntı var iyi güzel cekmiişşsinde kimse erişemiyoki panele 2.x.x] versiyon berbat bişe zaman ayarı bile yapmış adamlar neyse yinede yararlı paylaşım
Kesinlikle çok doğru, fakat Joomla siteleri yeni başlayanların index basmayı vb. gibi işleri öğrenmesi için daha kolay. Açılan siteler de çıkıyor genellikle, açılanlardan öğrensinler .
---------------------
Hacktivist

THT'ye geri dönüş!

ONLINE
Beklentiler sadece üzer.
Oğuz~#> - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Forumdan Uzaklaştırıldı
Üyelik tarihi:
07/2009
Nereden:
Bursa
Yaş:
23
Mesajlar:
4.772
Konular:
1485
Teşekkür (Etti):
1877
Teşekkür (Aldı):
2499
Ticaret:
(0) %
30-01-2014 03:29
#4
Aynen bence joomla nasıl taranır onun hakkında bir konuda acabilirsin farklı yöntemler vs bulup
GhostLeader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
07/2013
Nereden:
KKTC
Mesajlar:
325
Konular:
43
Teşekkür (Etti):
99
Teşekkür (Aldı):
70
Ticaret:
(0) %
30-01-2014 03:31
#5
Alıntı:
oguz02´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Aynen bence joomla nasıl taranır onun hakkında bir konuda acabilirsin farklı yöntemler vs bulup
BruteForce ile hack hakkında forumda yeterince resimli, yazılı, videolu anlatım var. Boş yere konu kalabalığı yapmak istemiyorum.
---------------------
Hacktivist

THT'ye geri dönüş!

ONLINE
Beklentiler sadece üzer.

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler