Turkhackteam.net/org - Turkish Hacking & Security Platform  
Geri git   Turkhackteam.net/org - Turkish Hacking & Security Platform >
Webmaster
> Hosting





Ücretsiz hosting ! Cpanel ve Sınırsız Subdomain |>> Aspet Biebs

Hosting

Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler
Alt 03-09-2018 12:14   #1
  • Forumdan Uzaklaştırıldı
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
08/2017
Nereden
Amerika
Yaş
1
Mesajlar
Konular


  
Ücretsiz hosting ! Cpanel ve Sınırsız Subdomain |>> Aspet Biebs



Merhaba değerli turkhackteam ailesi ben Aspet Biebs. Baktım ki yardım merkezi hep ücretsiz hostingle kaynıyor, forumda hiç paylaşılmamış güzel bir hosting firmasını paylaşmaya karar verdim. Ben bu hostingi nasıl buldum? Bir webmaster forumunda ücretsiz hosting ararken bu firmanın sahibi yazmıştı ve kendi firmasını önermişti. Yakında da Türkçeleştireceklermiş.



Arkadaşlar adamlar çok güvenilir. Hostinglerini kaç aydır kullanıyorum. Siteme kendileri cpanel falan eklemişlerdi . Ayrıca şunu diyim bir hesap açtığınızda o hesapla isterseniz 10 tane bile free hosting alabilirsiniz Birçok hosting firması her hesaba 1 free hostingden fazlasını vermez.



Bu konu tamamen elle yazıldı. Ayrıca reklam da değildir. Eklemek istiyorum ki bu hosting firması da ilk kez paylaşıldı. Arkadaşlar site üzerinde hiç free domain denemedim. Free domaini kabul edip etmediklerini bilmiyorum



Cpanel dili ingilizcedir. Ama dili değiştirebilirsiniz. Hosting firması biraz dandik arkadaşlar. Örneğin knowledge base denilen bilgi merkezi bölümü bomboş. Yani ns adreslerini öğrenmek için ticket açmanız gerekecek. Siz uğraşmayın diye ns adreslerini aşağıya bırakıyorum






HOSTİNG ÖZELLİKLERİ

- 24/7/365 destek

- 1 adet domain bağlayabilme

- Disk Alanı 1GB

- Aylık Trafik 5GB

- 1 adet mysql database

- 5 adet e-mail adresi

- Ücretsiz Ssl

- Tek Tıkla Kurulum

- SINIRSIZ SUBDOMAİN

- cPanel
SSH
phpMyAdmin
CGI
Fast CGI
Php Versin Multiple PHP
Perl
Ptyhon
Cron
Curl
GD 2
Image Magick
Streaming Audio/Vide



NAMESERVER ADRESLERİ

hegh.natmes.com - darahl.natmes.com


Hosting linki

Hosting sunucusunun yanıt verme süresini test etmek için hostinge bağlı site DEMO LİNKİ
    
 Offline  
 
Alıntı ile Cevapla
Alt 03-09-2018 12:16   #2
  • Asteğmen
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
06/2018
Nereden
İstanbul
Mesajlar
Konular


  


Suspensed yiyormu hocam Script falan kurarım belki
    


___________________________________________

Blqder

 Offline  
 
Alıntı ile Cevapla
Alt 03-09-2018 12:16   #3
  • Binbaşı
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
12/2015
Nereden
NOT FOUND
Yaş
33
Mesajlar
Konular


  


3. Resim reklama giriyor diyen birisi çıkar şimdi Ellerine sağlık. yararlı.
    


___________________________________________

Important what you're fighting for who or what!
 Offline  
 
Alıntı ile Cevapla
Alt 03-09-2018 12:17   #4
  • Yüzbaşı
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
03/2018
Nereden
//İNSTAGRAM
Mesajlar
Konular


  


Phishing destekliyor mu?
    


___________________________________________

Cahille Girme Münakaşaya; Ya Sinirini Hoplatır Tavana, Ya Da Yazık Olur Adabına.

 Offline  
 
Alıntı ile Cevapla
Alt 03-09-2018 12:18   #5
  • Forumdan Uzaklaştırıldı
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
08/2017
Nereden
Amerika
Yaş
1
Mesajlar
Konular


  


Alıntı:
Bluqder´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Suspensed yiyormu hocam Script falan kurarım belki
Şimdiye kadar toplam 6 domainimi bağladım. Suspend yediğini hiç görmedim
Alıntı:
M3TR0´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
3. Resim reklama giriyor diyen birisi çıkar şimdi Ellerine sağlık. yararlı.
Teşekkür ederim

Alıntı:
'BLACK'´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Phishing destekliyor mu?
Evettt
    

Konu thebeard tarafından (03-09-2018 14:14 Saat 14:14 ) değiştirilmiştir..
 Offline  
 
Alıntı ile Cevapla
Alt 03-09-2018 12:39   #6
  • Asteğmen
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
06/2018
Nereden
Türkiye
Mesajlar
Konular


  


Ben Aldımda Free Ne zaman Etkilesim olur Suan Beklemede Diyor
    


___________________________________________

İmza

 Offline  
 
Alıntı ile Cevapla
Alt 03-09-2018 12:42   #7
  • Forumdan Uzaklaştırıldı
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
08/2017
Nereden
Amerika
Yaş
1
Mesajlar
Konular


  


Alıntı:
HcEmre´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Ben Aldımda Free Ne zaman Etkilesim olur Suan Beklemede Diyor
Son aldığım hosting bir saat içinde etkinleştirilmişti ama 48 saati bulabilir belli olmaz @HcEmre
    
 Offline  
 
Alıntı ile Cevapla
Alt 03-09-2018 12:52   #8
  • Teğmen
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
09/2016
Mesajlar
Konular


  


Saol Hocam Klawyene Sağlık
    


___________________________________________

ℂ⋆Umudun Yüreğidir Yaşamak ℂ⋆ Burak Döner
▬▬▬▬๑۩۞۩๑▬▬▬▬
► ☆Capkın Reis ☆ ◄
► ☆ Türk☆ ◄
► ☆Sosyal Medya Asosyali ☆ ◄
▬▬▬▬๑۩۞۩๑▬▬▬▬
 Offline  
 
Alıntı ile Cevapla
Alt 03-09-2018 12:57   #9
  • Teğmen
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
03/2018
Nereden
Aydın
Mesajlar
Konular


  


Hocam kdv numarsını sallıyam mı ?
    
 Offline  
 
Alıntı ile Cevapla
Alt 03-09-2018 13:05   #10
  • Asteğmen
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
05/2018
Nereden
İstanbul
Mesajlar
Konular
8


  


Hocam .com Ücretsiz Diyor Satın Alma Yerinde İse 10,9 Dolar Diyor 38 Saattir Uyumadım Beyin Yandı Şimdide Free Bağlayacam Bi Tane .d
    


___________________________________________

ÖLÜNÜZÜ DİRİNİZİ HER GÜN BİRİNİZİ BİR GÜN HEPİNİZİ

 Offline  
 
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bookmarks

Seçenekler


Bilgilendirme Turkhackteam.net/org
Sitemizde yer alan konular üyelerimiz tarafından paylaşılmaktadır.
Bu konular yasalara uygunluk ve telif hakkı konusunda yönetimimiz tarafından kontrol edilse de, gözden kaçabilen içerikler yer alabilmektedir.
Bu tür konuları turkhackteamiletisim [at] gmail.com mail adresimize bildirebilirsiniz, konular hakkında en kısa sürede gerekli işlemler yapılacaktır.
Please Report Abuse, DMCA, Harassment, Scamming, Warez, Crack, Divx, Mp3 or any Illegal Activity to turkhackteamiletisim [at] gmail.com

Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz.
Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.



         

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2018

TSK Mehmetçik Vakfı

Türk Polis Teşkilatını Güçlendirme Vakfı



Google+
film izle

wau

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.