Turkhackteam.net/org - Turkish Hacking & Security Platform  
Alt 25-08-2017 19:29   #1
  • Asteğmen
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
03/2017
Mesajlar
Konular

Teşekkür (Etti): 13
Teşekkür (Aldı): 1


button ekleme



Merhaba arkadaşlar elimde fps bir oyun ve silah kodu yanlız sıkıntım su silah telefonun ekranına tıklandı anda ateş ediyor. Bunun için button eklemek için kodda nasıl bir değişiklik yapmalıyım.

#pragma strict

@script RequireComponent (PerFrameRaycast)

var bulletPrefab : GameObject;
var spawnPoint : Transform;
var frequency : float = 10;
var coneAngle : float = 1.5;
var firing : boolean = false;
var damagePerSecond : float = 20.0;
var forcePerSecond : float = 20.0;
var hitSoundVolume : float = 0.5;

var muzzleFlashFront : GameObject;

private var lastFireTime : float = -1;
private var raycast : PerFrameRaycast;

function Awake () {
muzzleFlashFront.SetActive (false);

raycast = GetComponent.<PerFrameRaycast> ();
if (spawnPoint == null)
spawnPoint = transform;
}

function Update () {
if (firing) {

if (Time.time > lastFireTime + 1 / frequency) {
// Spawn visual bullet
var coneRandomRotation = Quaternion.Euler (Random.Range (-coneAngle, coneAngle), Random.Range (-coneAngle, coneAngle), 0);
var go : GameObject = Spawner.Spawn (bulletPrefab, spawnPoint.position, spawnPoint.rotation * coneRandomRotation) as GameObject;
var bullet : SimpleBullet = go.GetComponent.<SimpleBullet> ();

lastFireTime = Time.time;

// Find the object hit by the raycast
var hitInfo : RaycastHit = raycast.GetHitInfo ();
if (hitInfo.transform) {
// Get the health component of the target if any
var targetHealth : Health = hitInfo.transform.GetComponent.<Health> ();
if (targetHealth) {
// Apply damage
targetHealth.OnDamage (damagePerSecond / frequency, -spawnPoint.forward);
}

// Get the rigidbody if any
if (hitInfo.rigidbody) {
// Apply force to the target object at the position of the hit point
var force : Vector3 = transform.forward * (forcePerSecond / frequency);
hitInfo.rigidbody.AddForceAtPosition (force, hitInfo.point, ForceMode.Impulse);
}

// Ricochet sound
var sound : AudioClip = MaterialImpactManager.GetBulletHitSound (hitInfo.collider.sharedMaterial);
AudioSource.PlayClipAtPoint (sound, hitInfo.point, hitSoundVolume);

bullet.dist = hitInfo.distance;
}
else {
bullet.dist = 1000;
}
}
}
}

function OnStartFire () {
if (Time.timeScale == 0)
return;

firing = true;

muzzleFlashFront.SetActive (true);

if (GetComponent.<AudioSource>())
GetComponent.<AudioSource>().Play ();
}

function OnStopFire () {
firing = false;

muzzleFlashFront.SetActive (false);

if (GetComponent.<AudioSource>())
GetComponent.<AudioSource>().Stop ();
}
 Offline  
 
Alıntı ile Cevapla
Alt 25-08-2017 19:29   #2
  • Forumdan Uzaklaştırıldı
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
03/2017
Nereden
Bermuda
Mesajlar
Konular

Teşekkür (Etti): 268
Teşekkür (Aldı): 980




Eline sağlk
 Offline  
 
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bookmarks

Seçenekler


Bilgilendirme Turkhackteam.net/org
Sitemizde yer alan konular üyelerimiz tarafından paylaşılmaktadır.
Bu konular yasalara uygunluk ve telif hakkı konusunda yönetimimiz tarafından kontrol edilse de, gözden kaçabilen içerikler yer alabilmektedir.
Bu tür konuları turkhackteamiletisim [at] gmail.com mail adresimize bildirebilirsiniz, konular hakkında en kısa sürede gerekli işlemler yapılacaktır.
Please Report Abuse, DMCA, Harassment, Scamming, Warez, Crack, Divx, Mp3 or any Illegal Activity to turkhackteamiletisim [at] gmail.com

Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz.
Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.



         

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2019

TSK Mehmetçik Vakfı

Türk Polis Teşkilatını Güçlendirme Vakfı

Google+
Pomeranian Boo
instagram takipci hilesi

wau