Bedava Sabit Ip Alma ( Resimli )

A

Arsenik-tht

Ziyaretçi
sabit bir ip e sahip oluyorsunuz yani ip numaranız değişmiyor.
 

sniper15

Yeni üye
21 Şub 2006
12
0
sabit bir ip e sahip oluyorsunuz yani ip numaranız değişmiyor.

Kardeşim saçmalamayın ya :confused: senin ip değişiyo.. bak şimdi örnek vereyim....Sen o arkdaşın dediklerini yap.. üyelik cart curt al sonra www.ipadresimne.com a gir sonra ordaki ipi kaydet bilgisayarı resetle bakalım nolcak :twist o sadece senin ipini aldığın ada yönlendiriyo şöle; mesela sen bir cs serveri açarsan senip diğerlim 22.22.22.22 ama o no-ip açık olduğu için senin o ip örnek.no-ip.info ya yönlendiriliyo..sen res at serveri aç senin ip örnek : 33.333.333 olur.. ama senin servera bağlanmak isteyen.. ehrseferide başka ip girceği yere örnek.no-ip.info yazarak girer.. :secret :secret mantığı anlamayan varsa [EMAIL="[email protected]
 
Son düzenleme:

angelxwolf

Yeni üye
28 Eyl 2006
15
0
cok iyi bilen arkadaşım ıp numaran sadece göstermelik değişiyor
bir resmi siteye de saldır göreyim seniii..........
kaç dakika sonra geliyolar kapınaa
 

redcode

Katılımcı Üye
13 Ara 2006
663
6
Warwick
Dusun Sonra Konus

cok iyi bilen arkadaşım ıp numaran sadece göstermelik değişiyor
bir resmi siteye de saldır göreyim seniii..........
kaç dakika sonra geliyolar kapınaa

Hocam neyin pesindesin sen adam sana sadece fikir ve paylasim vermis senin yapacagin tsk etmek kibar ol et tsk gec adam'da biliyor Sabit Ip farkli sonuclar dorur diye akilli olun 5 dakka ya !


Saygilarimla !
 

angelxwolf

Yeni üye
28 Eyl 2006
15
0
Hocam neyin pesindesin sen adam sana sadece fikir ve paylasim vermis senin yapacagin tsk etmek kibar ol et tsk gec adam'da biliyor Sabit Ip farkli sonuclar dorur diye akilli olun 5 dakka ya !


Saygilarimla !

bu program her yerde işe yaramıyor konuyu acana demedım ben zaten uztune alınan alınmış zaten sen merak etme kardes
 

THT SON MESAJLAR

Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.