ip değişirmi Yardim Edermisiniz.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cemedcezir

Yeni üye
25 Ara 2006
4
0
arkadaşlar bi sorum olacak* bilgisayar veya modem her açılış kapanışta ip no.su değişir mi???
 

slhkz

Yeni üye
20 Ağu 2007
1
0
Internet'e bağlandığınızda bilgisayarınıza bir IP adresi atanıyor. Ancak çoğu kullanıcının İP adresi dinamiktir, yani servis sağlayıcınızda o an boş bulunan bir IP adresi atanır. Bu yüzden her bağlantıda IP adresinizin son numarası değişir.
 

dijital_kale

Uzman üye
28 Ağu 2007
1,228
28
▓╬─╦╝▄©▄╦╬▓
evet arkadaşım DİNAMİK IP adında kullanım sayesinde internete her bağlantı kurulduğunda IP adresi değişiyor fakat bu sadece herhangi bir bilgisayar kullanıcısının sana ulaşmasını engeller.Mahkemelik olacak bir suç ( site çökertme vb..) işlersen de IP değişip kurtulcam diye düşünenler yanılıyo çünkü IP adresinin yanı sıra Mac adresi denilen bilgisayar kimliği sayesinde DİNAMİK IP de kullanıyor olsanız devlet sizin tüm bilgilerinize sahip olabilir. YANİ DEVLETE SÖKMEZ ... :D:D
 

Séhém

Katılımcı Üye
evet arkadaşım DİNAMİK IP adında kullanım sayesinde internete her bağlantı kurulduğunda IP adresi değişiyor fakat bu sadece herhangi bir bilgisayar kullanıcısının sana ulaşmasını engeller.Mahkemelik olacak bir suç ( site çökertme vb..) işlersen de IP değişip kurtulcam diye düşünenler yanılıyo çünkü IP adresinin yanı sıra Mac adresi denilen bilgisayar kimliği sayesinde DİNAMİK IP de kullanıyor olsanız devlet sizin tüm bilgilerinize sahip olabilir. YANİ DEVLETE SÖKMEZ ... :D:D
Aynen Katılıyorum .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.