kişisel zaafiyetler.

Anonimbirix

Katılımcı Üye
15 Mar 2021
784
164
anonim olurken nelere dikkat edilmeli aynı nickler,fazla hesap ve kişisel bilgiler ne kaybettirebilir? misal sosyal medyada tanısırken bir cok bilgi verilmektedir , verilmeli mi? // bu işi çok iyi bilen birisi beni hacklemeye çalışabilir mi?(rica) tabii ki zarar verecek şekilde DEĞİL açıklarımı belirtmesi üzerine söyledim
 
Son düzenleme:

hackishack

Katılımcı Üye
20 Haz 2020
606
55
Liverpool UK
Herhangi bir açığın yok. Tek bir ana kural var. Sanaldaki adını gerçektekiler, gerçekteki adını sanaldakiler bilmesin. Buna uymayı başarabilirsen kolay kolay açık vermezsin. Tabii ki yalnız isimden ibaret değil ama ismini vermeyen diğer önemli bilgilerini de vermez diye düşünüyorum.
 

Narisca

İstihbarat Tim Asistanı
11 Mar 2021
348
72
Londra
Anonim olan birisi real ismini & adına kayıtlı bilgileri asla kullanmaz.
Güvendiğim dediğin insan bile senin açıklarından faydalanabilir, hem realde hem sanalda.
Bir çok hesabının olması bir yandan kötü bir yandan olumlu, her işte farklı hesap kullanırsan olumlu ama o kadar hesapla uğraşmakta bir yandan sorun.
Realde bile insanlara tamamen güvenemiyorken sanalda güvenmek doğru değil bence.
Sanaldaki herkesin amacı her an değişebilir.
 

Anonimbirix

Katılımcı Üye
15 Mar 2021
784
164
Anonim olan birisi real ismini & adına kayıtlı bilgileri asla kullanmaz.
Realde bile insanlara tamamen güvenemiyorken sanalda güvenmek doğru değil bence.
Sanaldaki herkesin amacı her an değişebilir.
yani gerçek bilgilerimizi sanalda hiç bir yere yazmamalıyız doğru mu?
bunu nasıl kontrol edicem uzun zamandır sanal alemdeyim ya :d o yüzden açık arayın dedim ya
pardon kafam bugün çalışmıyor
 

Narisca

İstihbarat Tim Asistanı
11 Mar 2021
348
72
Londra
yani gerçek bilgilerimizi sanalda hiç bir yere yazmamalıyız doğru mu?
bunu nasıl kontrol edicem uzun zamandır sanal alemdeyim ya :d o yüzden açık arayın dedim ya
pardon kafam bugün çalışmıyor
Evet doğru anlamışsın.
Kontrol edemezsin ama birşey olacağını pek sanmıyorum, sanalda çok kişiyle tanışmış olabilirsin. Onlarda bir çok kişiyle tanışmışlardır kendilerine zararın olmadıysa bir süre sonra kendileri unuturlar zaten.
 

Anonimbirix

Katılımcı Üye
15 Mar 2021
784
164
Evet doğru anlamışsın.
Kontrol edemezsin ama birşey olacağını pek sanmıyorum, sanalda çok kişiyle tanışmış olabilirsin. Onlarda bir çok kişiyle tanışmışlardır kendilerine zararın olmadıysa bir süre sonra kendileri unuturlar zaten.
abi yani çok bilgili ve agresif kişilerle tanıştım şimdi düşünüyorum zararı olur mu bunun diye
bu nicki hiç bir yerde kullanmıyorum hiç bir hesabımda hiç bir bilgi yok bunların dışında ne vaardı?
 

Narisca

İstihbarat Tim Asistanı
11 Mar 2021
348
72
Londra
abi yani çok bilgili ve agresif kişilerle tanıştım şimdi düşünüyorum zararı olur mu bunun diye
bu nicki hiç bir yerde kullanmıyorum hiç bir hesabımda hiç bir bilgi yok bunların dışında ne vaardı?
İsmini felan bilmeleri pek önemli şeyler değil, adına kayıtlı banka bilgisi vb. olmadığı sürece kimse birşey yapamaz ve yapmayada zahmet göstermez zaten. İçini ferah tut herhangi bir sıkıntı olmaz.
 

TaoLao

Anka Red Team Junior
4 Ara 2020
503
99
/etc/shadow#
kanka senin bu konuda aşırı bilgili olduğunu düşünüyorum bende bir açık arama yapsana bilgilerimi almaya falan çalış daha açın konuyu benim küçük beynim buna yetmiyor
Fazla paranoyaksınız, benim isteğinizi yapmak için vaktim yok, küçükken aileler çocukları biryere giderken tanımadığın kişilerle konuşma, biri sana "gel ben babanın arkadaşıyım" derse sakın gitme gibi şeyler söyler, bu kuralları uygulayabilirsiniz. İyi forumlar.
 

Anonimbirix

Katılımcı Üye
15 Mar 2021
784
164
Fazla paranoyaksınız, benim isteğinizi yapmak için vaktim yok, küçükken aileler çocukları biryere giderken tanımadığın kişilerle konuşma, biri sana "gel ben babanın arkadaşıyım" derse sakın gitme gibi şeyler söyler, bu kuralları uygulayabilirsiniz. İyi forumlar.
ironik
vakti olan birisi var mı acep ben cidden bir süre açıklarımı birinin bulmasını istiyorum
yok galiba ama emin olamadım
tanımadıklarla konuşmaya konuşmaya asosyal oldum ya zaten konuştuğum hedef alıyor beni 😁
 

Narisca

İstihbarat Tim Asistanı
11 Mar 2021
348
72
Londra
ironik
vakti olan birisi var mı acep ben cidden bir süre açıklarımı birinin bulmasını istiyorum
yok galiba ama emin olamadım
tanımadıklarla konuşmaya konuşmaya asosyal oldum ya zaten konuştuğum hedef alıyor beni 😁
Sen içini ferah tut herhangi bir sorun olmaz, ismini felan bilmeleri herhangi bir sıkıntı yaratmaz.
 
Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.