- 28 Haz 2023
- 18
- 7
Merhaba ben Retna !
Oynadığın oyunda daha önceden hile veya konfigürasyonlar görmüşsündür, bu yazımın nedeni gördüğün config dosyalarının nasıl hazırlandığı, herhangi bir config paylaşımı yapmayacağım, sadece config dosyalarını nasıl kodladığımızdan bahsediceğim.
Config yani açılımı ile konfigürasyonlar oyunların AES Key anahtarlarını bulup büyük boyutlu verilerini unpack ederek yapılır. Oyunda gördüğünüz ağaçlar,evler,araçlar,efektler,çimler, gökyüzü vb. herşey %80 ile bir dosyada geriye kalan %20 ile de ayrı ayrı oyunun kaynak dizinlerinde bulunur. Örneğin Ağaç dokuları, gökyüzü rengi, çim kaldırma tek bir şifreli dosyada iken oyundaki herhangi bir map'in örneğin Metro Royale'nin çim kaldırma veya mapte gördüğünüz çoğu şey farklı dosyada yer alır.
Yani eğer Metro Royale'de ve Varenga'da çim kaldırma yapmak istiyorsanız (ikisini aynı anda kullanmak istiyorsanız) iki ayrı şifreli dosyayı unpack edip, düzenleyip tekrar rpack etmeniz lazım.
Oyunda gördüğünüz herşeyin bir ayarı vardır. Suya giriş hızınız, suda yüzme hızınız, gökyüzü renk kordinatları yani VectorParameterValue, üzerinize giydiğiniz kıyafetin Material ayarlarından renklerinin belirlenmesi, karakterinizin giydiği kask,yelek, çanta ayarları, silahlarından çıkan mermilerin gitme hızı...
Pubg oyunlarında şu anda en büyük boyutlu şifreli veri telefonunuza oyunu yüklendikten sonra bir dosya yöneticisine girip Android/obb/com.tencent.ig dizinine girdikten sonra karşınıza çıkan sonu .obb uzantılı dosyadır. Saydığım tüm herşey özel mapler hariç (Yani burada yaptığınız değişiklikler oyunda yüklenen maplerde etkili olmaz) bu .obb dosyasında yer alır. Bu .obb dosyası AES Key ile şifrelenmiştir. AES key anahtarı Unreal Engine'nin bir şifreleme biçimidir.
AES key anahtarlarını çözmek için bir .bms uzantılı dosya kullanılır. Ve ayrıca.bms dosyasını çalıştırmak içinde QuickBMS kullanılır. İnternete "Pubg mobile unpack bms, Pubg mobile bms" vs. yazarak çok kolay erişebilirsiniz.
Daha fazla detay için beklemede kalın.
Oynadığın oyunda daha önceden hile veya konfigürasyonlar görmüşsündür, bu yazımın nedeni gördüğün config dosyalarının nasıl hazırlandığı, herhangi bir config paylaşımı yapmayacağım, sadece config dosyalarını nasıl kodladığımızdan bahsediceğim.
Config yani açılımı ile konfigürasyonlar oyunların AES Key anahtarlarını bulup büyük boyutlu verilerini unpack ederek yapılır. Oyunda gördüğünüz ağaçlar,evler,araçlar,efektler,çimler, gökyüzü vb. herşey %80 ile bir dosyada geriye kalan %20 ile de ayrı ayrı oyunun kaynak dizinlerinde bulunur. Örneğin Ağaç dokuları, gökyüzü rengi, çim kaldırma tek bir şifreli dosyada iken oyundaki herhangi bir map'in örneğin Metro Royale'nin çim kaldırma veya mapte gördüğünüz çoğu şey farklı dosyada yer alır.
Yani eğer Metro Royale'de ve Varenga'da çim kaldırma yapmak istiyorsanız (ikisini aynı anda kullanmak istiyorsanız) iki ayrı şifreli dosyayı unpack edip, düzenleyip tekrar rpack etmeniz lazım.
Oyunda gördüğünüz herşeyin bir ayarı vardır. Suya giriş hızınız, suda yüzme hızınız, gökyüzü renk kordinatları yani VectorParameterValue, üzerinize giydiğiniz kıyafetin Material ayarlarından renklerinin belirlenmesi, karakterinizin giydiği kask,yelek, çanta ayarları, silahlarından çıkan mermilerin gitme hızı...
Pubg oyunlarında şu anda en büyük boyutlu şifreli veri telefonunuza oyunu yüklendikten sonra bir dosya yöneticisine girip Android/obb/com.tencent.ig dizinine girdikten sonra karşınıza çıkan sonu .obb uzantılı dosyadır. Saydığım tüm herşey özel mapler hariç (Yani burada yaptığınız değişiklikler oyunda yüklenen maplerde etkili olmaz) bu .obb dosyasında yer alır. Bu .obb dosyası AES Key ile şifrelenmiştir. AES key anahtarı Unreal Engine'nin bir şifreleme biçimidir.
AES key anahtarlarını çözmek için bir .bms uzantılı dosya kullanılır. Ve ayrıca.bms dosyasını çalıştırmak içinde QuickBMS kullanılır. İnternete "Pubg mobile unpack bms, Pubg mobile bms" vs. yazarak çok kolay erişebilirsiniz.
Daha fazla detay için beklemede kalın.