- 7 Tem 2014
- 524
- 1
Kod:
en üste define bölümüne:
Kod: [Seç]
#define DIALOGID3 1300
#define DIALOGID4 1400
enum pInfo'ya:
Kod: [Seç]
pGazete,
OnPlayerConnect'e:
Kod: [Seç]
PlayerInfo[playerid][pGazete] = 0;
OnPlayerRegister ve OnPlayerUpdate'ye:
Kod: [Seç]
format(var, 64, "Gazete=%d\n",PlayerInfo[playerid][pGazete]);fwrite(hFile, var);
OnPlayerLogin'e:
Kod: [Seç]
if( strcmp( key , "Gazete" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); PlayerInfo[playerid][pGazete] = strval( val ); }
/satinal komutuna:
Kod: [Seç]
else if (item == 29 && GetPlayerMoney(playerid) > 5)
{
if(PlayerInfo[playerid][pGazete] != 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Zaten bir gazeteniz var, önce onu okuyunuz /gazeteoku");
return 1;
}
SafeGivePlayerMoney(playerid, -5);
format(string, sizeof(string), "~r~-%dTL", 5);
GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1);
PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD4, "Gazete satın alındı.");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD4, "Okumak için /gazeteoku yazınız.");
PlayerInfo[playerid][pGazete] = 1;
OnPlayerUpdate(playerid);
}
OnPlayerCommandText'e:
Kod: [Seç]
if (strcmp("/gazeteoku", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][pGazete] == 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Gazeteniz yok!");
return 1 ;
}
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID3, DIALOG_STYLE_LIST, "Gazete:", "Gazete okunsumu?", "Evet", "Iptal");
return 1;
}
OnDialogResponse'ye:
Kod: [Seç]
if(dialogid == DIALOGID3)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID3+1, DIALOG_STYLE_LIST, "Gazete:", "Kurallar\nMeslekler\nAraba Kiralama Şirketi\nGiysi Mağazası", "Seç", "Iptal");
}
}
return 1;
}
if(dialogid == DIALOGID3+1)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "_____________________Sunucu Kuralları_____________________");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD5, "* Sunucu Role Play sunucusudur, NON-RP yapmayınız.");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD5, "* DM ve BUNNY HOPPING Kesinlikle yasaktır.");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD5, "* Sadece Türkçe konuşunuz burası Türkçe sunucudur.");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD5, "* Hile kullanmayın, kullananları uyarın (Uyarmak için: /rapor)");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD5, "* Drive-by kesinlikle yasaktır.");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD5, "* IC de smiley kullanmayınız, (Örnek: xD,:D,:P vs)");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD5, "* Kuralların ihlali halinde hesabınız kapatılacaktır.");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "_____________________Sunucu Kuralları_____________________");
}
if(listitem == 1)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID4, DIALOG_STYLE_LIST, "Meslek Binaları:", "Avukatlık Mesleği\nBoksörlük Mesleği\nKamyon Şöforü Mesleği\nÇiftçilik Mesleği\nTaksicilik Mesleği\nOtobüs Şöforü Mesleği\nTamirci Mesleği\n******lik Mesleği\nUyuşturucu Kaçakcısı Mesleği\nSilah Yapımcısı Mesleği", "Seç", "Iptal");
}
if(listitem == 2)
{
SetPlayerCheckpoint(playerid,1696.5543,-1053.4685,23.9063,5.0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Araç kiralama şirketi haritada kırmızı olarak işaretlendi.");
}
if(listitem == 3)
{
SetPlayerCheckpoint(playerid,1480.8268,-1744.1536,13.1170,5);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Giysi mağazası haritada kırmızı olarak işaretlendi.");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "/clothes ile giysilere göz atabilirsiniz.");
}
}
}
if(dialogid == DIALOGID4)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, "Avukatlık Mesleği haritada kırmızı olarak işaretlendi.");
SetPlayerCheckpoint(playerid,1481.0206,-1771.1138,18.7958,5.0);
}
if(listitem == 1)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, "Boksörlük Mesleği haritada kırmızı olarak işaretlendi.");
SetPlayerCheckpoint(playerid,2229.9011,-1721.2582,13.5613,5.0);
}
if(listitem == 2)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, "Kamyon Şöforü Mesleği haritada kırmızı olarak işaretlendi.");
SetPlayerCheckpoint(playerid,2439.7710,-2120.9285,13.5469,5.0);
}
if(listitem == 3)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, "Çiftçilik Mesleği haritada kırmızı olarak işaretlendi.");
SetPlayerCheckpoint(playerid,-382.6660,-1426.5121,26.2410,5.0);
}
if(listitem == 4)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, "Taksicilik Mesleği haritada kırmızı olarak işaretlendi.");
SetPlayerCheckpoint(playerid,1791.5248,-1900.1350,13.3978,5.0);
}
if(listitem == 5)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, "Otobüs Şöförlüğü Mesleği haritada kırmızı olarak işaretlendi.");
SetPlayerCheckpoint(playerid,1154.2208,-1770.8203,16.5992,5.0);
}
if(listitem == 6)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, "Tamirci Mesleği haritada kırmızı olarak işaretlendi.");
SetPlayerCheckpoint(playerid,2077.52,-2013.56,13.54,5.0);
}
if(listitem == 7)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, "******lik Mesleği haritada kırmızı olarak işaretlendi.");
SetPlayerCheckpoint(playerid,2421.4998,-1219.2438,25.5617,5.0);
}
if(listitem == 8)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, "Uyuşturucu Satıcısı Mesleği haritada kırmızı olarak işaretlendi.");
SetPlayerCheckpoint(playerid,2072.5486,-1582.8029,13.4741,5.0);
}
if(listitem == 9)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, "Silah Yapımcısı Mesleği haritada kırmızı olarak işaretlendi.");
SetPlayerCheckpoint(playerid,2137.6624,-2282.3455,20.6719,5.0);
}
}
}
return 1;
}
Checkpointler ve meslek yerlerini LARP'a göre ayarladım siz kendi serverinize göre değiştirirsiniz
Bu yöntemle bir çok şey eklenebilir, dergi, gps vs. bu sadece bir örnek..