İPUCU

Kriptografi - Şifreleme Şifreleme Ve Şifreleme Sistemleri Hakkında Her şey.

Seçenekler

C# İle kodladığım nerdeyse kırılması md5 kadar zor olan şifreleme türü (kendi düşüncem) Kıra bilene helal olsun!

3 Hafta önce
#1
AhmetKnKc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
03/2018
Nereden:
Evden
Yaş:
14
Mesajlar:
988
Teşekkür (Etti):
38
Teşekkür (Aldı):
108
Konular:
181
Ticaret:
(0) %
Merhaba. Uzun süredir forumda yoktum. Bende güzel bir dönüş yapmak istedim. C# ile kodladığım yaklaşık 4 defa şifrelenen bir metin. Bu şifrelemede kesinlikle md5 gibi popüler şifreleme türleri yoktur. Tamamen özgün ve bana aittir. Eğer kıra bilen olursa cidden ona helal olsun algoritmasını çok zorladım. Program şifrelediği metni tekrardan okuya biliyor. Yani kırması imkansız değil ama zor. Şimdiden başarılar dilerim

Program görüntüsü:


Şifrelenmiş Metin:
Kod:
66B101B110B105B109BcA3SB97B100B305B109BcA3SB97B104B109B101B116BcA3SB112B101B107B105BcA3SB121B97BcA3SB115B105B122B105B110BcA3SB107B105BcA3SB110B101B100B105B114B
Kodu göremiyenler için:
https://paste.ubuntu.com/p/m62ZFqmnkH/

Not: Eğer çok uğraşılıp kırılması başarısız olur ise ipucu vericeğim.

Not: belki bunu gözümde çok büyütüyor ola bilirim. Basitçe çöze bilicek kişiler ola bilir. Lütfen beni iyi anlayın bu kendi algoritmam ve düşünürken nedense çok tuhaf bir şekilde mutlu oldum.

Not: Arkadaşlar bu programı emek hırsızları yüzünden paylaşmak istemiyorum. Normalde bu programı kaynak kodlarıyla birlikte paylaşıcaktım. Visual Studio' daki kod kütüphanelerinin sadece butona çift tıkladıktan sonra gelen kütüphaneler kullanılmıştır. Yani herhangi bir yardım internetten çekme vs yok.

Not: Programı yeni kodladım algoritması çözümü basit 4 aşamadan oluşuyor. Bu yüzden şuanlık şifre çözücüyü kodlama zamanım olmadı fakat zamanım olunca onuda hallediceğim onu halletmek daha basit.

@20071999 Hocam siz C# dan baya bir anlıyorsunuz. Yaşınız benden de büyük. Algoritmayı çöze bilceğinizi tahmin ediyorum. Birde şunuda eklemek istiyorum ki çocukluğumdan beri kodlama merakım var programda kopya çektiğim tek yer hayal gücümdür.
Kullanıcı İmzası
Bi sıcacık peyniriyle yumuşacık ekmeğiyle sosis kenarlı pizza ne iyi giderdi be
Konu Tegin tarafından (6 Gün önce Saat 16:23 ) değiştirilmiştir.
goodshepherd Teşekkür etti.

3 Hafta önce
#2
mehmetilya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
01/2017
Nereden:
Tht den
Mesajlar:
248
Teşekkür (Etti):
56
Teşekkür (Aldı):
19
Konular:
45
Ticaret:
(0) %
Hocam bana kalırsa 4 defa şifrelenmiş bir metni çözmek için kimse zamanını harcamaz yine de ellerinize sağlık başarılı bir proje
3 Hafta önce
#3
AhmetKnKc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
03/2018
Nereden:
Evden
Yaş:
14
Mesajlar:
988
Teşekkür (Etti):
38
Teşekkür (Aldı):
108
Konular:
181
Ticaret:
(0) %
Alıntı:
mehmetilya´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Hocam bana kalırsa 4 defa şifrelenmiş bir metni çözmek için kimse zamanını harcamaz yine de ellerinize sağlık başarılı bir proje
Teşekkür ederim. 4 basit aşamadan oluşuyor. Algoritmanın 2 özelliğini söylesem direk çözülür aslında. Ama sıkıntı o 2 özelliği düşünmekte.
Kullanıcı İmzası
Bi sıcacık peyniriyle yumuşacık ekmeğiyle sosis kenarlı pizza ne iyi giderdi be
3 Hafta önce
#4
AhmetKnKc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
03/2018
Nereden:
Evden
Yaş:
14
Mesajlar:
988
Teşekkür (Etti):
38
Teşekkür (Aldı):
108
Konular:
181
Ticaret:
(0) %
Alıntı:
20071999´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Kesinlikle baya anlamam C#'dan. Ne öğrendiysem öğrendiklerimle en iyisini yapmaya çalışırım her zaman ve kriptoloji ilgimi çekmiyor bu yüzden @Phemis isimli üyemizi davet ediyorum konuya, kendisi crack ve tersine mühendislik uzmanı
Teşekkür ederim hocam arada bir THT ye girdiğimde C# projelerinizi gördüm. Ondan sizi çağırdım.
Kullanıcı İmzası
Bi sıcacık peyniriyle yumuşacık ekmeğiyle sosis kenarlı pizza ne iyi giderdi be
20071999 Teşekkür etti.
3 Hafta önce
#5
BatHero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
03/2018
Nereden:
Space
Mesajlar:
206
Teşekkür (Etti):
52
Teşekkür (Aldı):
16
Konular:
38
Ticaret:
(0) %
Her B99 , B100 gibi kelimeler 1 harfi temsil ediyor gibi duruyor veya B harfi boşluğu temsil ediyorda olabilir şifre çözmekten hiç anlamam
Kullanıcı İmzası
Hedef gelecek.
3 Hafta önce
#6
Üyelik tarihi:
01/2013
Nereden:
<stdio.h>
Mesajlar:
1.555
Teşekkür (Etti):
33
Teşekkür (Aldı):
189
Konular:
205
Ticaret:
(0) %
66 B 101 B 110 B 105 B 109
B c A 3 S B 97 B 100 B 305(Türkçe karakter şifreleme sorunu var) B 109
B c A 3 S B 97 B 104 B 109 B 101 B 116
B c A 3 S B 112 B 101 B 107 B 105
B c A 3 S B 121 B 97
B c A 3 S B 115 B 105 B 122 B 105 B 110
B c A 3 S B 107 B 105
B c A 3 S B 110 B 101 B 100 B 105 B 114 B

Benim adım Ahmet peki ya sizin ki nedir

Ahmetcim tanıştığıma memnun oldum ben de Kadir

Bu arada şifreleme yaparken küçük ı harfinin global klavyelerde olmadığını göz önünde bulundur
Kullanıcı İmzası
Bırakın kavuşmak için binlerce kod yazmayı,
Derleyici nasıl olsa hata verecek
Konu xelarmenbyhacked tarafından ( 3 Hafta önce Saat 22:22 ) değiştirilmiştir.
Rhotav, 20071999, closx Teşekkür etti.
3 Hafta önce
#7
Rhotav - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hunter
Üyelik tarihi:
12/2017
Mesajlar:
2.298
Teşekkür (Etti):
922
Teşekkür (Aldı):
640
Konular:
154
Ticaret:
(0) %
Bilgisayara erişimim yok bir kaç gün kolay bir algoritma olduğu belliydi çözen arkadaşın da yapan arkadaşın da ellerine sağlık..
3 Hafta önce
#8
20071999 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
06/2016
Nereden:
Kuvvetmira
Mesajlar:
3.517
Teşekkür (Etti):
830
Teşekkür (Aldı):
1157
Konular:
735
Ticaret:
(0) %
Alıntı:
xelarmenbyhacked´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
66 B 101 B 110 B 105 B 109
B c A 3 S B 97 B 100 B 305(Türkçe karakter şifreleme sorunu var) B 109
B c A 3 S B 97 B 104 B 109 B 101 B 116
B c A 3 S B 112 B 101 B 107 B 105
B c A 3 S B 121 B 97
B c A 3 S B 115 B 105 B 122 B 105 B 110
B c A 3 S B 107 B 105
B c A 3 S B 110 B 101 B 100 B 105 B 114 B

Benim adım Ahmet peki ya sizin ki nedir

Ahmetcim tanıştığıma memnun oldum ben de Kadir

Bu arada şifreleme yaparken küçük ı harfinin global klavyelerde olmadığını göz önünde bulundur
reis ben de şu kelimeyi şifreli metinde arıyorum 2 saattir nerde diye: "Ahmetcim tanıştığıma memnun oldum ben de Kadir" meğersem sizin geri cevabınızmış . Algoritmaya gelince çok basitmiş, sadece dikkat istiyormuş tüm numaraları B'ye göre split edince numaraların char karşılığı çıkıyor e haliyle bulunabiliyor. Elinize sağlık.

böyle bir şey yaptım çözümü için de

Kod:
string g = "97B104B109B101B116";
            string[] s = g.Split('B');
            foreach(var i in s)
            {
                char c = (char)Convert.ToUInt32(i);
                this.Text += c.ToString();
            }
Kullanıcı İmzası
S A G O P A
K A J M E R


Mod'lar için yaptığım Post & Başlık Kontrol Programı
[8 Kategori]
https://www.turkhackteam.org/c-j-vb-...ik-kaynak.html
Konu 20071999 tarafından ( 3 Hafta önce Saat 23:07 ) değiştirilmiştir.
Rhotav Teşekkür etti.
3 Hafta önce
#9
peasold - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
06/2019
Mesajlar:
281
Teşekkür (Etti):
81
Teşekkür (Aldı):
28
Konular:
80
Ticaret:
(0) %
hocam bu şifreleme nasıl oluyor ya biri açıklasın, mesela sen kendi şifreleme taktiğini yapıyorsun a harfi boşluk anlamı geliyor diyelim bunu nasıl anlıyor çözmeye çalışan kişi ? kendi şifreleme taktiğini nasıl yapıyorsun, beni bi aydınlatın hocam
Kullanıcı İmzası
Hayattaki tek adaletli şey herkesin bir gün ölecek olmasıdır...
3 Hafta önce
#10
AhmetKnKc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
03/2018
Nereden:
Evden
Yaş:
14
Mesajlar:
988
Teşekkür (Etti):
38
Teşekkür (Aldı):
108
Konular:
181
Ticaret:
(0) %
Alıntı:
xelarmenbyhacked´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
66 B 101 B 110 B 105 B 109
B c A 3 S B 97 B 100 B 305(Türkçe karakter şifreleme sorunu var) B 109
B c A 3 S B 97 B 104 B 109 B 101 B 116
B c A 3 S B 112 B 101 B 107 B 105
B c A 3 S B 121 B 97
B c A 3 S B 115 B 105 B 122 B 105 B 110
B c A 3 S B 107 B 105
B c A 3 S B 110 B 101 B 100 B 105 B 114 B

Benim adım Ahmet peki ya sizin ki nedir

Ahmetcim tanıştığıma memnun oldum ben de Kadir

Bu arada şifreleme yaparken küçük ı harfinin global klavyelerde olmadığını göz önünde bulundur
Elinize sağlık. Gözümde fazla büyüttüm birazdan algoritmayı değiştirerek tekrardan farklı bir metin şifreliyeceğim. Ordada sizi görmek isterim.



Alıntı:
Phemis´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Bilgisayara erişimim yok bir kaç gün kolay bir algoritma olduğu belliydi çözen arkadaşın da yapan arkadaşın da ellerine sağlık..
Teşekkür ederim.


Alıntı:
20071999´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
reis ben de şu kelimeyi şifreli metinde arıyorum 2 saattir nerde diye: "Ahmetcim tanıştığıma memnun oldum ben de Kadir" meğersem sizin geri cevabınızmış . Algoritmaya gelince çok basitmiş, sadece dikkat istiyormuş tüm numaraları B'ye göre split edince numaraların char karşılığı çıkıyor e haliyle bulunabiliyor. Elinize sağlık.

böyle bir şey yaptım çözümü için de

Kod:
string g = "97B104B109B101B116";
            string[] s = g.Split('B');
            foreach(var i in s)
            {
                char c = (char)Convert.ToUInt32(i);
                this.Text += c.ToString();
            }
Elinize sağlık.



Alıntı:
peasold´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
hocam bu şifreleme nasıl oluyor ya biri açıklasın, mesela sen kendi şifreleme taktiğini yapıyorsun a harfi boşluk anlamı geliyor diyelim bunu nasıl anlıyor çözmeye çalışan kişi ? kendi şifreleme taktiğini nasıl yapıyorsun, beni bi aydınlatın hocam
Şuan mobilim. Birazdan bilgisayara geçiceğim. O zaman anlatırım.

Alıntı:
peasold´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
hocam bu şifreleme nasıl oluyor ya biri açıklasın, mesela sen kendi şifreleme taktiğini yapıyorsun a harfi boşluk anlamı geliyor diyelim bunu nasıl anlıyor çözmeye çalışan kişi ? kendi şifreleme taktiğini nasıl yapıyorsun, beni bi aydınlatın hocam
Evet bilgisayar başına geçtim. Benim algoritmam Ascii tablosuna dayalı bir algoritma. Yani her harfin bir sayısı vardır. Mesela atıyorum a harfi 65 e denk gelir(sayısını salladım).
Benim algoritmam her harfi sayıya çevirdikten sonra onu tekrardan ayrıştıra bilmek için sayıdan sonra harf ekliyor. Eğer harf eklenmezse bunu ben bile çözemem ama profesyonel kişiler çöze bilir. Şimdi yaptığım algoritma gerçekten çok zor olucağına inanıyorum

@peasold
Kullanıcı İmzası
Bi sıcacık peyniriyle yumuşacık ekmeğiyle sosis kenarlı pizza ne iyi giderdi be
Konu Qwx tarafından (bir Hafta önce Saat 10:51 ) değiştirilmiştir.

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
You may not post replies
Sizin eklenti yükleme yetkiniz yok
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı