THT DUYURU

League of Legends League of Legends oyununa ait paylaşımlar..

Seçenekler

League Of Legends Güncellendi! 8.11 Yama Notları

HeRqeLLe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
08/2017
Nereden:
THT
Mesajlar:
377
Konular:
39
Teşekkür (Etti):
17
Teşekkür (Aldı):
67
Ticaret:
(0) %
31-05-2018 14:27
#1
Lightbulb
League Of Legends Güncellendi! 8.11 Yama Notları
https://tr.leagueoflegends.com/tr/ne...1-yama-notlari

Selam sihirdarlar,

Rol ayarlamalarımıza devam ettiğimiz 8.11 Yaması'na hoş geldiniz. 8.9'da büyücülere, 8.10'da ise ormancılara eğilmiştik; bu sefer de alt koridora doğru yolculuğa çıkıyoruz.

8.11 Yaması nişancı eşyaları ve rünlerine bazı değişiklikler getirmesinin yanı sıra, bu şampiyonların temel niteliklerini şöyle bir elden geçiriyor. Yetenek kullanımına odaklanan şampiyonların ve koridor zorbalarının mevcut araçlarını elden geçirip onlara yeni araçlar sunarak, kritik vuruşa ağırlık vermeyen dizilimlerin de oyunda yer bulabilmesinin kapısını aralıyoruz. Ayrıca koridorda hayatta kalma becerilerini aşağı çekmemizin ardından, oyunun başlarında agresif oynamak zafere ulaşmak için daha etkili bir yol haline gelecek. Bu değişikliklerin birçoğunun SG dövüşçüleri ve suikastçıları için de çekici olacağını düşünüyoruz; dolayısıyla tercih ettiğiniz koridora bağlı olmaksızın notlarımıza göz atmak isteyebilirsiniz.

Önceki yamanın orman değişikliklerine de bazı eklemelerimiz de olacak. Yampiri Yengeç'in oyunun erken safhalarında alması daha çekişmeli bir hedef haline gelmesine takımların da uyum sağladığını görüyoruz ve koridor oyuncuları ormancılarına bu konuda yardım etmede giderek daha istekli hale geliyor. Bu yamayla yengecin dirilme süresini birazcık arttıracağız. Böylece nehir çatışmaları daha nadir hale gelecek ve normal kampların biraz daha değer kazanmasıyla birlikte ormancıların deneyim yönünden geriye düşmesi engellenmeye çalışılacak. Ek olarak, diğer ormancıların da rekabete dahil olabilmesi için öne çıkan bazı yengeç katillerinde bir kısım değişikliklere gideceğiz.

Tabii eğer Pyke'ın listesindeyseniz bu saydıklarımızdan hiçbiri sizin için önemli değil. Destek etiketi sizi kandırmasın; eğer Kanlırıhtım'ın Öcü'ne arkanızı dönerseniz kendinizi denizin veya dereceli sıralamalarının dibine doğru batarken bulabilirsiniz. Sonuçta bunlar aşağı yukarı aynı şey.
Mattias "Gentleman Gustaf" Lehman
Paul "Aether" Perscheid

YAMADA ÖNE ÇIKANLAR=

Şampiyonlar=
Pyke
Kanlırıhtım'ın Öcü, Pyke 8.11 Yaması'yla mürettebata katılıyor. Şu bağlantılara tıklayarak karanlık sularda gezinmeye başlayın:
Karşınızda Pyke
Şampiyon Tanıtımı

Pyke

Kumların Hayaleti Pyke

Kumların Hayaleti Pyke (Kedigözü)
Kumların Hayaleti Pyke (Obsidiyen)
Kumların Hayaleti Pyke (Safir)
Kumların Hayaleti Pyke (Tanzanit)
Kumların Hayaleti Pyke (Pembe Kuvars)
Kumların Hayaleti Pyke (Turkuvaz)
Kumların Hayaleti Pyke (İnci Beyazı)
Tam çözünürlükte açılış görselleri için Lol Görüntüleri uygulamasını edinin!

Anivia
Q'nun bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde azaldı; hasar oranı arttı.

Anivia, 8.9 Yaması'nın mana değişikliklerinden diğer çoğu büyücüye kıyasla daha fazla etkilendi. Dolayısıyla gücünün bir kısmını ona geri vermek istiyoruz. Ona yeniden eski minyon dalgası temizleme becerisini vermek yerine, şampiyonun çatışmalardaki potansiyelini arttırmaya çalışacağız.
Q - Buz Kütlesi
BEKLEME SÜRESİ 12/11/10/9/8 saniye ⇒ 10/9,5/9/8,5/8 saniye
HASAR ORANI 0,4 Yetenek Gücü ⇒ 0,45 Yetenek Gücü (Hatırlatma: Bu hem geçiş hem de patlama hasarına uygulanıyor)

Graves
Taban saldırı gücü azaldı. R'nin bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde arttı.

Oyunun erken safhalarında ormandaki çatışmalara odaklanmamız Graves'in çok işine gelirken, rakipleri için bir ölüm fermanı oldu. Erken safhalardaki düello becerisini azaltıp kombosunu bu kadar sık gerçekleştirememesini sağlamak, yakaladığı kartopu etkilerini biraz yavaşlatacaktır.
Taban nitelikler
SALDIRI GÜCÜ 69 ⇒ 66
R - Parça Tesiri
BEKLEME SÜRESİ 110/85/60 saniye ⇒ 120/90/60 saniye

Kha'Zix
R'nin bekleme süresi sonraki yetenek seviyelerinde azaldı ama gizlenme süresi de azaldı. Gelişmiş R'si fazladan kullanım ve gizlenme süresi sağlıyor; ancak artık çalıdayken gizlenme veya hareket hızı sağlamıyor.

Bütün suikastçılar çatışmalara girip çıkmakta kullanabilecekleri ve güvenli şekilde hasar vermelerine olanak tanıyacak bir yola ihtiyaç duyuyor. Bu, Kha'Zix için Hiçlik Saldırısı'nın sağladığı gizlenme. Ancak gelişmiş R'sinin şu anda verdiği çalı gizlenmesi farklı bir güç daha sunuyor: Büyük ölçüde fark edilmeksizin haritada dolaşma becerisi. Bu özelliği oyundan kaldırıyor ve yerine Kha'Zix ultisini geliştirdiğinde daha fazla R kullanımı (ve daha uzun süren gizlenme) kazandığı bir sistem getiriyoruz.
R - Hiçlik Saldırısı
BEKLEME SÜRESİ 100/90/80 saniye ⇒ 100/85/70 saniye
GİZLENME SÜRESİ 1,5 saniye ⇒ 1,25 saniye
GELİŞMİŞ GİZLENME SÜRESİ 1,5 saniye ⇒ 2 saniye
GELİŞMİŞ YETENEK KULLANIMLARI 10 saniye içinde 2 defa ⇒ 10 saniye içinde 3 defa
KALDIRILDIÇALIYI YOKLA Artık çalıya girildiğinde pasif olarak gizlenme veya hareket hızı sağlamıyor

Kindred
Damganın yeniden ortaya çıkma süresi azaldı. İlk damga artık daha erken ortaya çıkıyor. Yampiri Yengeç asistleri artık doğru şekilde damga sağlıyor.

Yampiri Yengeç'in artan önemi, Kindred'in damga toplamasını zorlaştırdı.
Pasif - Avcının Damgası
DAMGA YENİDEN ORTAYA ÇIKMA SÜRESİ 50 saniye ⇒ 40 saniye
İLK DAMGANIN ORTAYA ÇIKIŞI 2:20 ⇒ 2:05
GİDERİLEN HATA Yampiri Yengeç asistleri artık doğru şekilde damga sağlıyor

LeBlanc
LeBlanc artık W ve RW kullanımlarını sıraya koyabiliyor (istediği sırayla).

W - Vurkaç
BİR-Kİ LeBlanc artık W - Vurkaç ve R - Taklit Vurkaç'ı sıraya koyabiliyor

Lee Sin
Pasifinin enerji yenilemesi arttı. Q, W ve E artık yeniden kullanım sürelerine bekleme süresinde azalma uyguluyor.

Kısa süre önce Totem Uğuru'na getirilen değişikliklerle birlikte, Lee Sin'in oyun yapma fırsatları da azaldı. Bekleme süresinde azalmadan tam olarak faydalanabilmesini sağlamak, ona temel yetenek setiyle daha fazla şey yapma şansı tanıyacaktır. Ayrıca bunun için ihtiyaç duyacağı enerjiye olan erişimini de arttırıyoruz.
Pasif - Artçı Rüzgâr
İLK VURUŞLA YENİLENEN ENERJİ 20/25/30 ⇒ 20/30/40
İKİNCİ VURUŞLA YENİLENEN ENERJİ 10/12,5/15 ⇒ 10/15/20
Q - Ses Dalgası / Titreşim Darbesi
YENİNE KADAR KALDI Simge üzerindeki zaman göstergesi ikinci kullanımın kullanılıp kullanılamayacağını gösterir
YENİSAYMAYA DEVAM Bekleme süresinde azalma artık yeniden etkinleştirme süresine uygulanıyor
W - Koruma Güdüsü / Demir İrade
YENİNE KADAR KALDI Simge üzerindeki zaman göstergesi ikinci kullanımın kullanılıp kullanılamayacağını gösterir
YENİSAYMAYA DEVAM Bekleme süresinde azalma artık yeniden etkinleştirme süresine uygulanıyor
E - Fırtına / Sakatla
YENİNE KADAR KALDI Simge üzerindeki zaman göstergesi ikinci kullanımın kullanılıp kullanılamayacağını gösterir
YENİSAYMAYA DEVAM Bekleme süresinde azalma artık yeniden etkinleştirme süresine uygulanıyor

Rakan
Q'nun taban iyileştirmesi azaldı. E'nin taban kalkanı azaldı.

Bu kadar iyi savaş başlatma becerisine sahip bir destek için, Rakan'ın koridordaki hayatta kalma başarısı biraz fazla yüksek.
Q - Göz Alıcı Tüy
TABAN İYİLEŞTİRME 1-18. seviyelerde 22,5-150 ⇒ 1-18. seviyelerde 18-120
E - Savaş Dansı
TABAN KALKAN 50/75/100/125/150 ⇒ 40/65/90/115/140

Taliyah
Muhtemelen bunu uzun uzun okumanız gerekecek.

Taliyah profesyonel oyunlarda çok iyi sonuçlar veren ama diğer her yerde yalnızca ortalama sayılabilecek birçok güçlü yöne sahip. Bunun büyük bölümü Q'sunun minyon dalgası temizleme özelliğinden geliyor. Dolayısıyla mekanik değişikliklerimizin çoğu bu yeteneğe odaklanacak (farklı noktalarda ayarlamalarımız da olacak). Taliyah'nın bir minyon dalgasını ittirip diğer koridorlara geçmesi artık daha zor olacak. Böylece koridordaki rakibinin onu bu gezintiler için cezalandırması kolaylaşacak. Ayrıca ultisinin getirdiği yüzey şekli kontrolünü azaltıyoruz; çünkü bu ona gezinme becerisinin de ötesinde çok fazla işlevsellik sağlıyor.
Taban nitelikler
HAREKET HIZI 325 ⇒ 340
CAN 502 ⇒ 532
Pasif - Taş Kızak
AZAMİ HAREKET HIZI %20-40 ⇒ %30-45
ÇATIŞMA DURAKSATMASI 5 saniye ⇒ 2 saniye
Q - Taş Hasadı
KALDIRILDIALAN ETKİSİ Artık alan etkili hasar vermiyor
KALDIRILDITAŞ ÜSTÜNDE TAŞ Minyonlar artık ilave taşlardan daha az hasar almıyor
KALDIRILDIİŞ ÜSTÜNDE Taliyah artık İşlenmiş Zemin üstündeyken hareket hızı kazanmıyor
KALDIRILDIİŞLETİLDİN İşlenmiş Zemin üstünde Q kullanmak artık mana iadesi yapmıyor
YENİİŞİN GÖRÜLSÜN İşlenmiş Zemin üstündeyken Q'nun bedeli 1 Manaya düşer
BEKLEME SÜRESİ 11/9/7/5/3 saniye ⇒ 9/7,5/6/4,5/3 saniye
W - Yerden Bitme
BEKLEME SÜRESİ 16/15/14/13/12 saniye ⇒ 12 saniye
E - Toprak Bozumu
BAŞLANGIÇ VE PATLAMA HASARI 70/90/110/130/150 ⇒ 50/75/100/125/150
TETİKLENME HASARI (değişmedi)
R - Örgü Duvar
DUVAR SÜRESİ 6/7/8 saniye ⇒ 5 saniye

Urgot
Çarpışma alanı küçüldü. Taban saldırı hızı arttı. Pasifinin oyunun erken safhalarında canavarlara verdiği hasar arttı. R'si artık Urgot bir şampiyonu öğütürken onu olduğu yere sabitlemiyor.

Urgot oynanışını biraz daha akıcı hale getiriyor ve ormancı olarak oynanmasını engelleyen bazı yetenek seti ayarlamalarını ortadan kaldırıyoruz.
Taban nitelikler
ÇARPIŞMA ALANI YARIÇAPI 80 ⇒ 50
TABAN SALDIRI HIZI 0,595 ⇒ 0,625
Pasif - Dehşet Saçar
CANAVARLARA VERDİĞİ AZAMİ HASAR 1-18. seviyelerde 25-365 ⇒ 1-18. seviyelerde 60-360
W - İmha
YENİİMHA AYAĞINIZA GELDİ Artık diğer yetenekler sırasında kullanılabiliyor
R - Ölümden Beter
KALDIRILDIAZ DUR Urgot artık kurbanını öğütürken olduğu yere sabitlenmiyor

Viktor
Q'nun patlama hasarı sonraki yetenek seviyelerinde arttı. R'nin hasar oranı arttı.

Viktor, 8.9 Yaması'nın mana değişikliklerinden diğer çoğu büyücüye kıyasla daha fazla etkilendi. Dolayısıyla savaşa tam olarak girdiği durumlardaki hasarını biraz arttırıyoruz.
Q - Güç Aktarımı
PATLAMA HASARI 20/40/60/80/100 ⇒ 20/50/80/110/140
R - Kaos Fırtınası
TETİKLENME BAŞINA ORAN 0,6 Yetenek Gücü ⇒ 0,7 Yetenek Gücü

Xin Zhao
Taban saldırı gücü büyüme oranı azaldı. E'nin yavaşlatması azaldı.

Yampiri Yengeç değişiklikleri oyunun erken safhalarındaki dövüşlerin değerini arttırdı ve Xin Zhao bu konuda usta. Oyunun erken safhalarında güçlü olması sorun değil; ancak bunu kolayca güçlü bir orta safhaya dönüştürmesi biraz kaygılandırıcı. Ofansif güç artışının yanı sıra rakiplere yapışıp onları kendiyle savaşmaya zorlama becerisini aşağı çekiyoruz. Böylece oyunun ortalarındaki üstünlüğünü kurmak için daha çok çalışması gerekecek.
Taban nitelikler
SALDIRI GÜCÜ BÜYÜMESİ 3,3 ⇒ 3
E - Amansız Hücum
YAVAŞLATMA %50 ⇒ %30

Zyra
E'nin sabitleme süresi arttı

Zyra çatışmalara istediğimiz kadar katkı yapamasa da zaten yüksek olan hasarını arttırmayı da düşünmüyoruz. Fazladan biraz daha kitle kontrolü, bu küçük çaplı savaşlardaki etkisini de arttıracaktır.
E - Kapan Kökler
SABİTLEME SÜRESİ 0,75/1/1,25/1,5/1,75 saniye ⇒ 1/1,25/1,5/1,75/2 saniye
Nişancı Temel Nitelik Ayarlamaları
Koridor safhası boyunca hayatta kalmaya odaklanıp güç artışlarının ardından takım savaşlarına geçmek zamanla alt koridordaki baskın strateji haline geldi. Mevcut can yenilenmesi durumu ve Ayağı Çabuk rününü hesaba kattığımızda, nişancılara pasif şekilde iyileştiremeyecekleri ölçüde hasar vermek gerçekten zor. Bu da agresif alt koridor şampiyonlarının (oyunun erken safhalarında rakipleriyle uğraşmak isteyen nişancılar ve hedeflerini dürtmeye veya alt etmeye odaklanan destekler) kendilerine yer bulamaması anlamına geliyor.

Nişancıların hayatta kalma becerilerini zayıflatmak (can yenilenmesinden burada, Ayağı Çabuk'tan ise aşağılarda bahsedeceğiz) hasarın nişancılar üstünde kalıcı olmasını sağlayacak ve 2'ye 2 dövüşlerin güçlü bir alt koridora sahip olma üzerindeki etkisini arttıracak. Ayrıca dayanıklılığın bir kısmını zırhtan cana aktarmak, agresif nişancıların (Draven ve Lucian gibi) oyunun erken safhalarında biraz daha başarılı olmalarını sağlayacak.

Son olarak nişancıların taban saldırı gücünü 4 azaltıyor ve bu hasarı eski miktarın 9. seviye civarında yakalanacağı şekilde saldırı gücü büyümesi niteliğine kaydırıyoruz. Bu, yukarıda belirttiğimiz amaçlara zıt bir karar gibi görünse de nişancı olmayan agresif şampiyonların (örn. Leona, Brand) nişancı normal saldırılarıyla eskisi kadar hızlı şekilde alt edilememesini sağlayacak ve onlara koridorda varlık gösterebilmeleri için daha fazla fırsat sunacak.
Avcı Palası'yla İlgili Düzenlemeler
Taban saldırı gücü azaldı. 1. seviyedeki ilave saldırı hızı arttı.

Önceki yamada gelen Pala değişikliklerini dengelemek adına.
Master Yi
SALDIRI GÜCÜ 68 ⇒ 66
YENİ1. SEVİYEDE İLAVE SALDIRI HIZI %8
Nocturne
SALDIRI GÜCÜ 67,21 ⇒ 65
YENİ1. SEVİYEDE İLAVE SALDIRI HIZI %8
Diana
Benzer bir düzenleme Diana'ya da geliyor ama onunki taban nitelikleri yerine pasifine uygulanıyor.
GÜMÜŞAY BIÇAĞI SALDIRI HIZI İLAVESİ E - Ay Düşüşü yeteneğinin 0/1/2/3/4/5. seviyelerinde %20/50/60/70/80/90 ⇒ E - Ay Düşüşü yeteneğinin 0/1/2/3/4/5. seviyelerinde %30/50/60/70/80/90
Eşyalar
YENİ
Fırtınabiçen
Peşin anlık hasar ve yığınla vurkaç için.

Nişancı eşyaları büyük ölçüde olduğu yerde durup normal saldırı yapmak isteyen nişancılara odaklanıyor. Fırtınabiçen'le birlikte saldırıları arasında daha uzun duraksamalar olan nişancılara yönelik bir eşyayı oyuna getiriyoruz. Bu eşya vurkaç yapan ve normal saldırıları arasında uzun bekleme süreleri olan şampiyonların hoşuna gidecek (mesela Jhin'in).
TOPLAM BEDEL 3200 Altın
TARİF TEK Kılıcı + Kazma + Hançer + 725 Altın
SALDIRI GÜCÜ 70
SALDIRI HIZI %30
ÖZEL PASİF Fırtınanın Kılıcı: Son 3 saniye içinde (saldırı hızına göre azalır) saldırmadıysan, bir sonraki normal saldırın kritik vuruş gerçekleştirerek %160 (her %1,5 Kritik Vuruş İhtimali için +%1, en fazla %200) Hasar verir ve 1,75 saniyeliğine %10 Hareket Hızı sağlar.
GÜNCELLENDİ
Ebedi Kılıç
Kritik vuruş mu istemiştiniz? O zaman buyurun size daha da kritik vuruş.

Ebedi Kılıç'ı nişancılar için tamamen güç artışına yönelik bir eşya haline getiriyoruz. Kendisi bir kritik vuruş ihtimali eşyası olmasa da kritik vuruş ihtimalini güçlendirecek.
SİMGELEŞMİŞ Simge güncellendi!
TOPLAM BEDEL 3400 Altın ⇒ 3700 Altın
TARİF TEK Kılıcı + Kazma + Çeviklik Pelerini + 425 Altın ⇒ TEK Kılıcı + TEK Kılıcı + 1100 Altın
SALDIRI GÜCÜ 70 ⇒ 80
KALDIRILDIKRİTİK VURUŞ İHTİMALİ %20 Kritik Vuruş İhtimali
KALDIRILDIİLAVE KRİTİK VURUŞ HASARI +%50
YENİBİR KRİTİK İKİ KRİTİK Kritik vuruş ihtimalini iki katına çıkarır
YENİÖZEL PASİF Kritik vuruş hasarının %15'i gerçek hasara çevrilir
Eriyik Kılıç
Ornn'un Şaheser geliştirmesi. Geliştirmenin hem bedeli hem de getirisi aynı kaldı.
TOPLAM BEDEL 4400 Altın ⇒ 4700 Altın (1000 Altın geliştirme bedeli değişmedi)
SALDIRI GÜCÜ 100 ⇒ 110 (+30 geliştirme getirisi değişmedi)
DİĞER HER ŞEY İÇİN Yukarıdaki Ebedi Kılıç ayrıntılarını okuyabilirsiniz.

Canbiçen
Güç patlamalarının en büyüğü.

Canbiçen, yetenek kullanımına daha fazla önem veren nişancılara oyunun ilerleyen safhalarında güç artışı sağlayan bir eşya olarak tasarlanmıştı. Ancak zamanla Canbiçen aldığınızda Ebedi Kılıç almayı da istediğiniz, ardından bir kritik vuruş eşyası istediğiniz ve buraya kadar gelmişken kritik vuruş ihtimalinizi %100'e çıkardığınız bir durum oluştu. Bunun genel anlamdaki etkisiyse yeteneklere ağırlık veren nişancılara pek seçim şansı tanımayan 4 eşyalık bir temel dizilimin ortaya çıkmasıydı.

Canbiçen'i yeni bir güç patlamasının etrafında baştan şekillendirerek, onu yeteneklerini üst üste rakiplerine yağdırmayı seven şampiyonlar için daha uygun hale getiriyoruz.
TOPLAM BEDEL 3400 Altın ⇒ 3200 Altın
TARİF TEK Kılıcı + Caulfield'ın Savaş Çekici + Çeviklik Pelerini + 200 Altın ⇒ TEK Kılıcı + Caulfield'ın Savaş Çekici + Safir Kristal + 450 Altın
KALDIRILDIKRİTİK VURUŞ İHTİMALİ %20
KALDIRILDIÖZEL PASİF Kritik vuruşlar azami mananın %3 kadarını yeniler
YENİÖZEL PASİF Normal saldırılar eksik mananın %1'ini yeniler
YENİÖZEL PASİF Ultini kullandıktan sonraki 10 saniye içinde yaptığın ilk normal saldırı, 8 saniyeliğine Öz Parlaması sağlayarak saldırı hızını %30 arttırır ve normal saldırıların ultin dışındaki yeteneklerinin bekleme sürelerini %20 azaltır (30 saniye bekleme süresi)

Son Fısıltı
İlave zırh delme toplam zırh delmeye kaydırıldı (ve azaldı).

Bir zırh delme eşyasının yalnızca zırha ağırlık veren hedeflere karşı iyi sonuç vermesi, çoğu şampiyonun eşyayı erkenden alıp rakiplerinin zırhı arttıkça kendi hasarlarını da makul düzeylerde tutmaya çalışmak konusunda kötü hissetmesine sebep oluyor (çünkü bunun yerine kırılgan hedefleri ortadan kaldırmak istiyorlar). Ancak tankların zırh miktarları gerçekten arttığında, hasar vermeye odaklanan şampiyonlar bu sefer de Son Fısıltı'yı yeterince erken almadıkları için kötü hissediyor. Dolayısıyla Son Fısıltı'yı tanklara karşı güçlenmeyi sürdüreceği ama diğer kırılgan hedeflere karşı şu anki kadar kötü sonuç vermeyeceği bir orta noktaya getiriyoruz.
ZIRH DELME Hedefin ilave zırhının %35'i ⇒ Hedefin toplam zırhının %10'u

Dominik Efendi'nin Hürmetleri
Saldırı gücü azaldı. İlave zırh delme toplam zırh delmeye kaydırıldı. Canı daha yüksek olan hedeflere verilen ilave hasar kalktı.

Toplam zırh delme ilave zırh delmeye göre daha güçlü; bu da Dominik Efendi'nin Hürmetleri'nin kendi güç artışının daha iyi olması anlamına geliyor. Odak noktasını salt hasara kaydırmak yerine zırh delmede tutmak için, eşyanın saldırı gücünü biraz azaltıyor ve bedelini yukarı çekiyoruz.
TOPLAM BEDEL 2600 Altın ⇒ 2800 Altın
TARİF Kazma + Son Fısıltı + 625 Altın
SALDIRI GÜCÜ 50 ⇒ 40
KALDIRILDIDEV KATİLİ Azami canı seninkinden fazla olan rakip şampiyonlara karşı can farkına bağlı olarak %0-20 ilave fiziksel hasar verir.
ZIRH DELME %35 İlave Zırh Delme ⇒ %35 Toplam Zırh Delme
KALDIRILDI
Dev Katili
Bu yalnızca Dominik Efendi'nin Hürmetleri tarafından kullanıldığı için onu artık emekliye ayırıyoruz.

Fani Hatıratı
Saldırı gücü azaldı. İlave zırh delme toplam zırh delmeye kaydırıldı.

Toplam zırh delme ilave zırh delmeye göre daha güçlü, bu da Fani Hatıratı'nın kendi güç artışının daha iyi olması anlamına geliyor. Odak noktasını salt hasara kaydırmak yerine zırh delmede tutmak için, eşyanın saldırı gücünü biraz azaltıyor ve bedelini yukarı çekiyoruz.
BEDEL 2600 Altın ⇒ 2800 Altın
SALDIRI GÜCÜ 50 ⇒ 40
ZIRH DELME %35 İlave Zırh Delme ⇒ %25 Toplam Zırh Delme
Kritik Vuruş Eşyaları
Kritik vuruş ihtimalinin ortalama bedeli arttı.

Ebedi Kılıç kritik vuruş ihtimalini önemli ölçüde arttırdığından, bu niteliğin bedelini yukarı çekiyoruz.
Dövüşçü Eldiveni
TOPLAM BEDEL 400 Altın ⇒ 600 Altın
YENİSADECE İKİ ELİM VAR Dövüşçü Eldiveni'nin kritik vuruş ihtimali artık özel
Çeviklik Pelerini
Dövüşçü Eldiveni değişiklikleri bu iki eşyayı birbirine biraz fazla yaklaştırdı. Çivili eldivenler bir pelerine kıyasla kritik vuruşu daha çok çağrıştırdığından, Çeviklik Pelerini'ni emekliye ayırıyoruz.
Coşku
TOPLAM BEDEL 1200 Altın ⇒ 1300 Altın
KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ %20 ⇒ %15
Bombardıman Topu
TOPLAM BEDEL 2600 Altın ⇒ 2900 Altın
TARİF Kircheis Parçacığı + Coşku + 600 Altın ⇒ Kircheis Parçacığı + Coşku + 800 Altın
Statikk Hançer
TOPLAM BEDEL 2600 Altın ⇒ 2900 Altın
TARİF Kircheis Parçacığı + Coşku + 600 Altın ⇒ Kircheis Parçacığı + Coşku + 800 Altın
Runaan'ın Kasırgası
TOPLAM BEDEL 2600 Altın ⇒ 2900 Altın
TARİF Hançer + Coşku + Hançer + 800 Altın ⇒ Hançer + Coşku + Hançer + 1000 Altın
Hayalet Dansçı
TOPLAM BEDEL 2600 Altın ⇒ 2800 Altın
TARİF Hançer + Coşku + Hançer + 800 Altın ⇒ Hançer + Coşku + Hançer + 900 Altın
Can Çalma Eşyaları
Altın bedeli azaldı.

Nişancı dizilimlerinin bedeli genel olarak biraz arttığından, can çalma eşyalarını ucuzlaştırmamız bizce sorun oluşturmayacaktır.
Mahvolmuş Kralın Kılıcı
TOPLAM BEDEL 3400 Altın ⇒ 3200 Altın
Kanasusamış
TOPLAM BEDEL 3700 Altın ⇒ 3500 Altın

Malmortius'un Ağzı
Büyü direnci arttı. Taban kalkan miktarı arttı. Kalkanı artık ilave büyü direnciyle güçlenmiyor.

Malmortius'un Ağzı'nı seven çoğu şampiyon dirençlere ağırlık vermek istemeyecektir. Dolayısıyla sağladığı kalkanı ek büyü direnciyle güçlenmeyecek şekilde yeniden düzenliyoruz.
BÜYÜ DİRENCİ 45 ⇒ 50
KALKAN MİKTARI 300 + %100 İlave Büyü Direnci ⇒ 350

Koruyucu Melek
Bedeli arttı. Zırh miktarı arttı.

Yüksek fiziksel hasarla karşı karşıya gelen nişancıların, sonunda bunu bir şeylere geliştirebileceklerinin bilinciyle (sadece Dokuma Zırh yerine) Zincir Yelek alabilmelerini istedik. Buradaki en uygun seçim, daha yüksek bir bedele ihtiyaç duymasına rağmen Koruyucu Melek'ti.
TOPLAM BEDEL 2400 Altın ⇒ 2800 Altın
TARİF TEK Kılıcı + Dokuma Zırh + Kronometre + 200 Altın ⇒ TEK Kılıcı + Zincir Yelek + Kronometre + 100 Altın
ZIRH 30 ⇒ 40

Komuta Sancağı
Güçlendirilmiş minyonlar yalnızca büyü hasarından tamamen etkilenmez hale gelmek yerine, büyü ve fiziksel hasara karşı büyük ölçüde direnç kazanıyor.

Komuta Sancağı orta koridor şampiyonlarını kendi minyon dalgalarına neredeyse çivileyen bir eşya haline geldi. Minyon dalgası kontrolü ve haritada gezinmenin oynanış için ne kadar önemli olduğunu hesaba kattığımızda, bunu tamamen engelleyen Komuta Sancağı'nın biraz fazla güçlü olduğunu görüyoruz.
KALDIRILDIBEKLEME SÜRESİNDE AZALMA %10
KALDIRILDIBÜYÜ İŞLEMEZ Artık etkilenen minyona büyü hasarına karşı %100 bağışıklık sağlamıyor.
YENİHASAR AZALTMA Artık etkilenen minyonun şampiyonlardan aldığı hasarı %70 azaltıyor.
YENİHULK BURADA Sancak tarafından güçlendirilen minyonlar artık mini haritada biraz daha büyük minyonlar olarak gösteriliyor.
YENİHULK EZER Takım arkadaşları artık sancak minyonları tarafından verilen hasarın çatışma metnini görebiliyor.
GÜNCELLENDİSANCAKTAR İpucu, sancağın etkilerini daha iyi belirtecek şekilde yeniden yazıldı.

Shurelya'nın Rüyası
Hareket hızı azaldı. Bedeli arttı. Taban mana yenilenmesi eklendi. Aktifinin bekleme süresi arttı.

Shurelya'nın Rüyası onu desteğe veya takıma yönelik olarak değil, kişisel amaçları nedeniyle isteyen bazı şampiyonlar (Singed ve Vladimir bunlar arasında) için fazla güvenilir bir ilk eşyaya dönüştü. Nitelik profilini biraz değiştirerek onu destek şampiyonları için daha çekici hale getiriyor ve eskisi kadar mantıklı bir bireysel eşya olmaktan çıkarıyoruz.
TOPLAM BEDEL 2100 Altın ⇒ 2250 Altın
TARİF Alazcevher + Ruh Yeli + 450 Altın ⇒ Alazcevher + Ruh Yeli + Peri Tılsımı + 475 Altın
HAREKET HIZI %8 ⇒ %5
TABAN MANA YENİLENMESİ %0 ⇒ %100
AKTİF BEKLEME SÜRESİ 60 saniye ⇒ 90 saniye

Efsun: Rün Feryadı
Artık Kayıp Cilt yerine Şeytanî Külliyat'tan geliştiriliyor. Yetenek gücü arttı.

Kayıp Cilt bir ormancı ilk bileşeni için fazla pahalı. Rün Feryadı'nın Şeytanî Külliyat'tan geliştirilmesini sağlamak, büyücü ormancılara daha erken bir güç patlaması sunacaktır.
TARİF Kayıp Cilt + 325 Altın ⇒ Şeytanî Külliyat + Safir Kristal + 375 Altın
TOPLAM BEDEL 2625 Altın (değişmedi)
YETENEK GÜCÜ 60 ⇒ 80
Rünler
Ayağı Çabuk dengelemeleri, yeni bir Hâkimiyet anahtar rünü ve iki yeni küçük rün!

İsabet Hâkimiyet Büyücülük İlham
Ayağı Çabuk
Daha fazla bilgi için Nişancı Nitelik Ayarlamaları bölümünü okuyabilirsiniz. ÖZET GEÇELİM: Nişancılar koridor safhasında büyük miktarda hayatta kalma becerisine erişebildiğinden, oyunun erken ve ileri safhaları arasında seçim yapılması gerektiğinde ibre ileri safhalara doğru kayıyor. Bu da koridor safhasındaki kararların (örn. dürtme/taciz) etkisini genel olarak azaltıyor. Menzilli şampiyonların Ayağı Çabuk'tan kazandığı iyileştirmeyi zayıflatmak, takasların daha anlamlı hale gelmesi doğrultusunda önemli bir adım olacaktır.
HAREKET HIZI %30 ⇒ %20
KALDIRILDIKRİTİK İYİLEŞTİRME Artık kritik vuruşlar fazladan iyileştirme sağlamıyor.
MİNYONLARDAN YÜZDELİK İYİLEŞTİRME %60/30 (yakın dövüşçü / menzilli) ⇒ %100/20 (yakın dövüşçü / menzilli)
İYİLEŞTİRMENİN YETENEK GÜCÜ ORANI 0,4 Yetenek Gücü ⇒ 0,5 Yetenek Gücü
Kuleler
Kule Dayanıklılığı
İnhibitör ve merkez kulelerinin canı azaldı. İnhibitör kulelerinin can yenilenmesi arttı. Merkez ve inhibitör kuleleri artık yalnızca canlarının bir sonraki üçte birlik bölümüne kadar can yenileyebiliyor.

Üslerine karşı gerçekleşen saldırıları savuşturan savunmacılara kendilerini iyi hissettirecek bir şeyler verirken; kuşatmayı gerçekleştiren takıma da ''kule yıkıldı'' demenin dışında anlamlı dönüm noktaları sunmak istiyoruz.
İNHİBİTÖR KULESİ CANI 3600 ⇒ 3300
MERKEZ KULESİ CANI 3600 ⇒ 2700
İNHİBİTÖR KULESİ CAN YENİLENMESİ Her 5 saniyede 5 Can ⇒ Her 5 saniyede 15 Can
TEMELLERİNİ PARÇALA Merkez ve inhibitör kulelerinin canı artık üçte birlik bölümlere ayrılıyor. Kuleler yalnızca mevcut üçte birlik bölümlerinin sonuna kadar can yenileyebiliyor.
Kule Altını
Kulelerden kazanılan altının daha büyük bir bölümü yerel hale geldi.

Önceki yamada gelen seriye dur deme altını değişikliklerine benzer şekilde, oyundaki bütün takımı etkileyen hedeflerin sayısını azaltmak ve oyuncuların kişisel olarak daha büyük bir etkiye sahip olduklarını hissetmelerini sağlamak istiyoruz. Dolayısıyla iç kulelerin sağladığı altının daha büyük bir bölümü tüm takım yerine yalnızca kulenin çevresindeki şampiyonlara verilecek.
İÇ KULE YEREL ALTIN ÖDÜLÜ 175 Altın (yakınındaki şampiyonlar arasında paylaştırılır) ⇒ 300 Altın (yakınındaki şampiyonlar arasında paylaştırılır)
GENEL ALTIN ÖDÜLÜ 125 Altın (her bir takım arkadaşına) ⇒ 100 Altın (her bir takım arkadaşına)
Orman
Baron Nashor
Saldırı hızı azaldı. Taban salgın hasarı azaldı. Özel saldırılar artık salgın uygulamıyor.

Baron 8.10 Yaması'nın değişikliklerinin ardından kesinlikle çok fazla hasar vermeye başladı.
BARON SALDIRI HIZI 0,75 ⇒ 0,625
TABAN SALGIN HASARI 120 ⇒ 60
SALGIN HASARI ORANI 0,3 Toplam Saldırı Gücü ⇒ 0,2 Toplam Saldırı Gücü
ÖZEL SALDIRILAR Artık salgın yükü uygulamıyor
Yampiri Yengeç
Yeniden doğma süresi arttı. Sunak süresi arttı.

Yampiri Yengeç'in çevresindeki aksiyon onu güzel bir mini-hedef haline getiriyor; ancak şu anda biraz fazla sık ortaya çıktığından ormancıların dikkatinin büyük bir bölümünü kendi üstünde topluyor. Genel anlamda azalan Yampiri Yengeç sayısını dengelemek adına, normal orman kamplarının sunduğu deneyimi biraz arttırıyoruz (ayrıntılar hemen aşağıda).
DİRİLME SÜRESİ 135 saniye ⇒ 150 saniye
SUNAK SÜRESİ 75 saniye ⇒ 90 saniye
Orman Canavarları
Sağladıkları deneyim sonraki seviyelerde biraz arttı.

Ormana biraz daha deneyim ekliyoruz.
KAYACIL DENEYİM ÖDÜLÜ 1-7. seviyelerde 247-388 ⇒ 1-7. seviyelerde 247-411
KURT DENEYİM ÖDÜLÜ 1-7. seviyelerde 115-180 ⇒ 1-7. seviyelerde 115-190
BÜYÜK KESKİNGAGA DENEYİM ÖDÜLÜ 1-7. seviyelerde 115-181 ⇒ 1-7. seviyelerde 115-190
GROMP DENEYİM ÖDÜLÜ 1-7. seviyelerde 115-180 ⇒ 1-7. seviyelerde 115-190
Son Vuruş Desteği
Eğer bir normal saldırı 4 veya daha az hasarla son vuruşu kaçırırsa, minyon yine de biçilecek.

Bununla amacımız oyunu büyük ölçüde değiştiren birkaç yamanın ardından oyuncuların yeni sisteme geçişini kolaylaştırmak. 8.11'den sonraki her yamada bu sayıyı 1 azaltacağız.
ARAM
Kasap Köprüsü haritası 19 Haziran saat 09.59'a kadar geri dönüyor. Pyke bu süre boyunca ARAM'ın ücretsiz şampiyon rotasyonunda olacak.

Şu kalıcı değişiklikler artık ARAM'ın parçası:
Kullanılabilir Şampiyon Havuzu: Şampiyon seçimi sırasında bir takım arkadaşı tarafından değiştirilen şampiyonları seçebilirsiniz
Genişleyen ücretsiz şampiyon havuzu (3 kat daha fazla şampiyon)
Oyunun başında merkez kapıları (Sihirdar Vadisi'nde olduğu gibi)
Daha erken teslim olma seçenekleri (oy birliğiyle 8. dk., standart 12. dk.)
Şampiyon Ustalığı ayarlamaları (S almayı biraz daha kolaylaştıracak)
''Gerçek'' 3. seviye başlangıçları: 4. seviyeye çok daha hızlı ulaşacaksınız
Ayrıca etkinliğe özel oynanış testleri:
Yeni suikastçı eşyaları: Hayalet Adımları, Hortlak Palası ve Kandöken'in Duvağı
Sağlık çantası alındığında her iki takımı da eşit derecede etkileyen büyük alan etkili iyileştirmeler
Warmog'un Zırhı kalkıyor ve Kara Hasat zayıflatılıyor
Bu etkinlik boyunca Savaş Takviyeleri bir yerine iki kostüm açacak.

Daha fazla bilgi için ARAM değişikliklerinin tamamını okuyabilirsiniz.
Sinyal Mesafesi Ses Düzeyi
Bazı sinyal sesleri, artık dinleyen oyuncunun mesafesi ve yönüne göre değişiyor.

ETKİLENEN SİNYALLER Alanda Totem Var, Tehlike, Bana Yardım Et, Çekilme
Anında Geribildirim
Bu yamada reform kartlarını daha belirgin hale getirecek bir çalışmamız var.

Reform kartları için bahar temizliği vakti geldi. Dolayısıyla sohbet kayıtlarına her bir oyun için sekmeler ekledik ve hangi sohbetlerin oyundan önce, oyun sırasında ve oyundan sonra gerçekleştiğini anlamayı kolaylaştırdık.
Giderilen Hatalar
Oyuncular artık Antrenman Modu'ndan çıktıktan sonra yeniden bağlan ekranıyla karşı karşıya kalmıyor.
Aurelion Sol artık E - Uzay Seyyahı yeteneği sırasında doğru şekilde havaya veya geri savrulabiliyor.
Hextech Sıçratıcısı ve Dizginsiz Büyü Kitabı arasındaki, oyuncuların iki kez Sıçra alabilmesine olanak sağlayan etkileşim giderildi.
Ryze artık E - Büyü Akışı Q - Aşırı Yük kombosunu kullanarak Tryndamere'i R - Ölümsüz Hiddet yeteneği etkinken katledemiyor.
Biçilmiş minyonlar artık bazı durumlarda şampiyonların yolunu kesmiyor.
Muhafız artık takım arkadaşlarının cesetlerinden etkinleşmiyor.
Yasuo'nun Pasif- Avarenin Yolu yeteneği, artık kullanıcısı Shaco'nun R - Halüsinasyon klonundan hasar aldığında doğru şekilde bir kalkan oluşturuyor.
Seviye Atlama Ödülleri
400, 425, 450, 475 ve 500. seviye için Prestij İfadeleri bu yamayla birlikte oyuna geliyor. İfadeler oyuna gelmeden önce bu seviyelere ulaşan oyuncuların ödülleri, çıkıştan iki hafta sonra onlara verilecek.
Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler
Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak kostümleri aşağıda bulabilirsiniz:


Denizlerin Belası Diana

Denizlerin Belası Vladimir
Tam çözünürlükte açılış görselleri için Lol Görüntüleri uygulamasını edinin!
Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak renkleri aşağıda bulabilirsiniz:


Denizlerin Belası Diana (İnci Beyazı)
Denizlerin Belası Diana (Yakut)
Denizlerin Belası Diana (Obsidiyen)
Denizlerin Belası Diana (Turkuvaz)
Denizlerin Belası Diana (Safir)

Denizlerin Belası Vladimir (İnci Beyazı)
Denizlerin Belası Vladimir (Obsidiyen)
Denizlerin Belası Vladimir (Tanzanit)
Denizlerin Belası Vladimir (Zümrüt)
Denizlerin Belası Vladimir (Kumtaşı)

https://tr.leagueoflegends.com/tr/ne...1-yama-notlari

Hayırlı Ramazanlar... Hayırlı Forumlar...
---------------------
"Zirvelerde kartallar da bulunur, yılanlar da. Ancak birisi oraya süzülerek, diğeri ise sürünerek gelmiştir."

- Ya Ölüsündür, Ya Da Diri -
"Herkesin üç kişiIiği vardır; Ortaya çıkardığı,sahip olduğu,sahip oIduğunu sandığı."
Konu CxFor tarafından (02-06-2018 16:46 Saat 16:46 ) değiştirilmiştir.
OptiMistTurkey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
01/2017
Nereden:
Konya
Mesajlar:
179
Konular:
15
Teşekkür (Etti):
13
Teşekkür (Aldı):
21
Ticaret:
(0) %
31-05-2018 15:26
#2
Gelen geçen pyke alır tek atar şimdi
--------------------- --_C++ Öğreniyor..._--
--Html ve Php Biliyor_--
Bra1nHacker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Tamamen Forumdan Uzaklaştırıldı
Üyelik tarihi:
12/2017
Nereden:
~| Ar-Ge |~
Mesajlar:
498
Konular:
35
Teşekkür (Etti):
0
Teşekkür (Aldı):
181
Ticaret:
(0) %
31-05-2018 15:45
#3
pyke nedir yav
AhmetKnKc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
03/2018
Nereden:
Evden
Yaş:
15
Mesajlar:
1.059
Konular:
189
Teşekkür (Etti):
42
Teşekkür (Aldı):
131
Ticaret:
(0) %
31-05-2018 15:46
#4
Alıntı:
OptiMistTurkey´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Gelen geçen pyke alır tek atar şimdi
O yüzden sıralı seçim giriyoruz ve pykeyi direk banlıyoruz. Böylece oyuna en erken 1 saatte giriş yapa biliriz. İyi günler dilerim :P
--------------------- Bi sıcacık peyniriyle yumuşacık ekmeğiyle sosis kenarlı pizza ne iyi giderdi be
thebeard - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Grafiker
Üyelik tarihi:
03/2018
Yaş:
18
Mesajlar:
2.460
Konular:
371
Teşekkür (Etti):
568
Teşekkür (Aldı):
1172
Ticaret:
(0) %
31-05-2018 15:59
#5
me ta sürekli değişiyor. bu Pyke işleri bozucak
---------------------
Şehit Jandarma Asteğmen Coşkun Telci

Tıvitır
Konu thebeard tarafından (31-05-2018 16:08 Saat 16:08 ) değiştirilmiştir.
HeRqeLLe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
08/2017
Nereden:
THT
Mesajlar:
377
Konular:
39
Teşekkür (Etti):
17
Teşekkür (Aldı):
67
Ticaret:
(0) %
31-05-2018 16:08
#6
Alıntı:
Bra1nHacker´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
pyke nedir yav
Alıntı:
OptiMistTurkey´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Gelen geçen pyke alır tek atar şimdi
Alıntı:
thebeard´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
**** sürekli değişiyor. bu Pyke işleri bozucak
Abi Karekteri Ço kGüçlü Yapmışlar. Bak İlk Haftadan Buf Yiyecek 4 - 5 Kez. Çünkü Hem Sersemletiyor - Hem Kitliyor - Hem Can Basıyor - Hem Kaçabiliyor - Hem De Hasar Verebiliyor.
Pasifi İle Ultisini Hiç Söylemiyorum Bile :/
---------------------
"Zirvelerde kartallar da bulunur, yılanlar da. Ancak birisi oraya süzülerek, diğeri ise sürünerek gelmiştir."

- Ya Ölüsündür, Ya Da Diri -
"Herkesin üç kişiIiği vardır; Ortaya çıkardığı,sahip olduğu,sahip oIduğunu sandığı."
keyloggertc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Tamamen Forumdan Uzaklaştırıldı
Üyelik tarihi:
01/2018
Nereden:
Unkown 
Mesajlar:
893
Konular:
49
Teşekkür (Etti):
246
Teşekkür (Aldı):
84
Ticaret:
(0) %
31-05-2018 16:35
#7
Sadece R tuşuna basarak oyun kazanıcaz saçmalığa bak
Dudu Peri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
12/2017
Nereden:
Sin.
Mesajlar:
1.220
Konular:
133
Teşekkür (Etti):
183
Teşekkür (Aldı):
186
Ticaret:
(0) %
31-05-2018 16:38
#8
Alıntı:
HeRqeLLe´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Bende Aynı Şeyi Düşündüm O Yüzden Başa Link Koydum
Onun Yerine Renk Ve Resim Eklesen Daha Güzel Olur
---------------------
Renkli kişiliği böylece kitaba kaldırıldı

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler