THT DUYURU

chat
League of Legends League of Legends oyununa ait paylaşımlar..

ugursuz reklam
takipci
Seçenekler

Oynanış Gündemi:League of Legends @ @

'Suskun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Stajyer Moderatör
Üyelik tarihi:
01/2012
Nereden:
Germany
Mesajlar:
1.629
Konular:
300
Teşekkür (Etti):
242
Teşekkür (Aldı):
178
Ticaret:
(0) %
1
603
2 Hafta önce
#1




Bilgilendirme

Bu yazılarımızda genellikle henüz oyuna geleceği kesinleşmemiş, gelecek için yaptığımız çalışmalardan veya planlardan bahsediyoruz. Yaptığımız çalışma ve hedeflerimiz, neler keşfettiğimize göre değişebilir ve bahsedilen proje gecikebilir veya tamamen durdurulabilir. Yine de çalışmalarımızı elimizden geldiğince sizinle paylaşmanın önemli olduğunu düşünüyoruz.

Görsel Efekt Güncellemeleri Hakkında Açıklama

Son birkaç aydır çeşitli şampiyonlara görsel efekt güncellemeleri getiriyoruz, fakat bazı oyuncuların bu projelerimizin amacını anlamadığını gördük.

•Netlik ve kalite odaklılar - Bu güncellemelerde oyundaki en eski, anlaşılması zor ve karmaşık görsel efektleri hedef alıyoruz. Yavaş yavaş tüm yetenek efektlerini günümüz standartlarına ulaştırmayı planlıyoruz.

•Uzun aralıklarla getiriliyorlar - Bunlar kostüm ve şampiyon geliştiricilerimizin kendi isteğiyle yaptığı projeler. Büyük çalışmalar arasındaki kısa zaman aralıklarında yapılıyorlar. Geliştiriciler ana işlerinin bir parçası olmasa bile, bu küçük sanat güncellemelerini oyuna eklemek için fazladan çaba harcıyorlar. Ayrıca mümkün olduğunca fazla geribildirim okumaya ve bunlara geri dönüş yapmaya çalışıyorlar. Bu yüzden saygı çerçevesinde yorumlarınızı paylaşmaktan çekinmeyin.

•Gelecekteki Görsel ve Oynanış Yenilemelerini engellemiyorlar - Bu çalışmalar gelecekteki Görsel ve Oynanış Yenilemelerinde, kostümlerde ve diğer projelerde aldığımız kararları etkilemiyor. Bunlar yüzünden sevdiğiniz şampiyon üstünde büyük bir proje yürütülmeyeceğini düşünmeyin.

Kısa Süre Önce Yüksek MMR Düzeylerine Getirilen Eşleştirme Değişiklikleri

Sıralamaların en üstündeki oyuncuların (Şampiyonluk Aşaması'nın en iyi oyuncularından bahsediyoruz), özellikle de fazla oyuncunun aktif olmadığı saatlerde oyun bulabilmesini sağlamak için bazı özel eşleştirme ayarlamaları yapmamız gerekiyor. Geçmişte bu ayarlamaları elle yapıyorduk. Yani hepsi sunucudan sunucuya küçük farklılıklar gösteriyordu ve her sezon oyun kalitesi ve sırada bekleme sürelerinde dengeyi yakalamak için sunuculara özel düzenlemeleri kendimiz yapmamız gerekiyordu.

Geçen hafta bu süreci otomatikleştiren ve önemli iyileştirmelere yol açan bir değişiklik getirdik. Bu değişikliğin en büyük avantajı, artık ayarlarımızın süper yüksek MMR düzeylerinde kaç oyuncunun aktif olduğuna bağlı olarak uyum sağlaması. Böylece en çok rağbet gören saatlerde oyunlarda daha sıkı ayarlamalara gidebiliyoruz ve fazla oyuncunun aktif olmadığı, bekleme sürelerinin aşırı uzun olduğu saatlerde sistemimiz eşleştirmeleri mümkün kılmak için kendisini ayarlayabiliyor. Ayrıca her sunucunun benzer şekilde davranmasını sağlayabiliyor ve iyileştirme yapabileceğimiz alanları keşfettiğimizde gerekli ayarlamaları zamanla getirebiliyoruz.

Sonuç olarak eşleştirme sisteminin daha önce hiç olmadığı kadar iyi çalıştığı bir noktaya ulaştık ama yeni sistemi getirdiğimizde doğru ayarlamalar için yaptığımız tahminlerin biraz yanlış olduğunu gördük. Bunları ilk birkaç gün boyunca düzenlememiz gerekti ve geçici olarak hayal kırıklığına yol açtığımız için üzgünüz. Gelecekte yeni özellikler getirirken çıkış ayarlamaları için daha doğru tahminler yapmaya çalışacağız ve gerekli ek çalışmaları getirirken elimizi daha çabuk tutacağız.

Bu tür küçük iyileştirmeler yapmak için fırsat kollamaya devam edeceğiz ve Sezon Öncesi Dönem'de epey heyecan verici eşleştirme ve dereceli geliştirmeleri getireceğiz!

Bir Sonraki Yazımızda Sezon Öncesi Dönem Hakkında Daha Ayrıntılı Bilgiler Paylaşacağız,

2 hafta sonra oynanış gündemi yerine, Sezon Öncesi Dönem'de getireceğimiz büyük eşya sistemi yeniliklerinin ayrıntılarından bahsedeceğiz. Üstünde çalıştığımız temel nitelik değişiklikleri hakkında konuşacağız ve her eşya sınıfı (nişancı, dövüşçü, tank vs.) için belirlediğimiz birkaç hedefi açıklayacağız.



KaynaK


---------------------
" Başarısız Olunca Umitsizliğe kapılma,Her başarısızlıkta bir zafer yatar "

boole, Ra Teşekkür etti.
Ra
Ra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Stajyer Moderatör
Üyelik tarihi:
01/2016
Mesajlar:
2.004
Konular:
187
Teşekkür (Etti):
398
Teşekkür (Aldı):
519
Ticaret:
(0) %
bir Hafta önce
#2
Internetimden dolayı bir türlü indirip oynayamadığım oyundur kendileri...
Güzel bilgilendirme olmuş emeğine sağlık.
---------------------
Şu iki insanı asla unutmayın. İhtiyaç anında yanınızda olanı, zor zamanda yalnız bırakanı.
~ Hz.Ali
'Suskun Teşekkür etti.

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler