İPUCU

Linux Linux İle İlgili Bilgi Paylaşım Platformu

Seçenekler

Linux Mint Sanal Makine Kurulum|Tranquila

"Tranquila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Forumdan Uzaklaştırıldı
Üyelik tarihi:
08/2017
Nereden:
Trabzon
Yaş:
2
Mesajlar:
2.000
Konular:
228
Ticaret:
(0) %
21-04-2019 19:17
#1
Linux Mint Sanal Makine Kurulum|Tranquila
Merhaba TürkHackTeam ailesi, bugün sizlere Linux Mint isimli Linux dağıtımınının kurulumunu ve tanıtımını göstereceğim.

Öncelikle orjinal sitelerinden Linux Mint ve VirutalBox indiriyoruz(Yazıların üzerine basınız).
Ben linux mint'in mate sürümünü indirdim sizede o sürümü indirmenizi öneririm



Virutal box'u başlatıyoruz..




Yeni tuşuna basıyoruz..




Türü ve sürümü resimdeki gibi ayarlayın, adını istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz, ileri tuşuna basıp devam edelim..(32, 64 bit ayarını bilgisayarınıza göre ayarlayınız).




Linux mint'e ayıracağımız ram miktarını seçip ileri diyoruz..(En az 1gb olmasını öneririm)




Buraya elleşmeyin..




Burayada elleşmeyin..




Burda ilk seçenekte linux minti kuracağınız yeri seçmeniz gerekli, Alttaki sürgüde ise linux mint'e ne kadar alan ayıracağınızı ayarlamanız gerekli(En az 15 gb ayırmanız önerimdir)..




Sanal makinemizi kurduk, sıra geldi içine format atmaya, ilk önce sağ tık ayarlara giriyoruz.




Depolama>Denetleyici: IDE >Disk simgesi >Optik sunucunun yanındaki disk simgesine basıp .iso dosyasını seçiniz




Şimdi makinemize basıp Başlat tuşuna tıklayalım




Makinemiz açıldı şimdi orda gördüğümüz install dosyasına çift tıklıyoruz..




Biraz bekledikten sonra install ekranımız geldi ilk olarak dilimizi seçiyoruz ve devam diyoruz..




Şimdi klavyemizi ayarlayalım ve devam diyelim..




Seçeneği tikleyip devam diyoruz..

Diski sil ve linux mint yükle'yi seçip devam diyoruz..

[FONT="Franklin Gothic Medium"][/url]
Şeklinde bir mesaj geliyor bzi buraya devam diyeceğiz..




Yaşadığımız ülkeyi işaretlememizi istiyor yapıp devam diyoruz(türkiyenin her tarafı istanbul görünecektir)




Bilgisayarınızın adını parolasını vs ayarlayın ve demav diyin..


Linuxmint
Download - Linux Mint
Linux Mint is an elegant, easy to use, up to date and comfortable GNU/Linux desktop distribution.

Kurulumumuz başladı en az yarım saate biter..




Kurulumumuz bitti şimdi yeniden başlat diyoruz..




Entere basıyoruz




Vee hazırmısınız 3-2-1 Açıldııı
Şimdi gelin size makinemize uygulama ve wine yüklemeyi göstereyim




Başlat tuşuna basalım ve yazılım yöneticisine girelim..





İlk önce arama yerimize ilk yükleyeceğimiz uygulama olan telegram'ı yazalım ve çıkan seçeneğe girelim






Kur tuşuna basalım..





Ekranımıza bir mesaj daha geldi bazı dosyalar bilgisayarda eksikmiş yüklemek istiyor continue'ye basıp devam ediyoruz..
ve kurulum başladı bundan sonra tek yapacağımız beklemek..
Şimdi wine'ye geçelim




Terminali açalım



Kod:
sudeo apt install wine-stable
Komutu ile wine'yi yüklemeye başlayalım




Şifremizi girmemizi istiyor ee kıracak değiliz girelim




Bazı eksik dosyalarımız varmış onlarıda indirmek için "E" tuşuna basalım

Ve wine'kuruldu



Konum bu kadardı arkadaşlar buraya kadar okuduysanız ve bilgilendiyseniz ne mutlu bana. Diğer konularımda görüşmek üzere…



Konu "Tranquila tarafından (21-04-2019 19:27 Saat 19:27 ) değiştirilmiştir.
Rumexus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
01/2016
Mesajlar:
608
Konular:
16
Teşekkür (Etti):
348
Teşekkür (Aldı):
131
Ticaret:
(0) %
21-04-2019 19:21
#2
Benim anakartta virtualization technology yani sanal sunucu kuramıyorum. sizin gösterdiğiniz seçeneklerle kurabilirmiyim ?
CassPort - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
12/2015
Nereden:
root@cass:~#
Mesajlar:
1.473
Konular:
186
Teşekkür (Etti):
358
Teşekkür (Aldı):
484
Ticaret:
(0) %
21-04-2019 19:30
#3
Alıntı:
Rumexus´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Benim anakartta virtualization technology yani sanal sunucu kuramıyorum. sizin gösterdiğiniz seçeneklerle kurabilirmiyim ?
Biostan sanallaştırmayı açtınız mı ?
---------------------
Instagram: @trsoftware
| Cahille girme münakaşaya. Ya sinirini zıplatır tavana, ya da yazık olur adabına. |
"Tranquila Teşekkür etti.
Rumexus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
01/2016
Mesajlar:
608
Konular:
16
Teşekkür (Etti):
348
Teşekkür (Aldı):
131
Ticaret:
(0) %
21-04-2019 19:34
#4
Alıntı:
CassPort´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Biostan sanallaştırmayı açtınız mı ?
Hocam öyle bi seçenek olsa yapacam da öyle bi seçenek te yok yani baya bi araştırdım ben biosu kurcaladım çünkü.
"Tranquila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Forumdan Uzaklaştırıldı
Üyelik tarihi:
08/2017
Nereden:
Trabzon
Yaş:
2
Mesajlar:
2.000
Konular:
228
Ticaret:
(0) %
21-04-2019 19:38
#5
Alıntı:
Rumexus´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Hocam öyle bi seçenek olsa yapacam da öyle bi seçenek te yok yani baya bi araştırdım ben biosu kurcaladım çünkü.
Eğer şayet o seçenek biosunuzda yoksa yeni bilgisayar almaktan başka çareniz yoktur
Rumexus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
01/2016
Mesajlar:
608
Konular:
16
Teşekkür (Etti):
348
Teşekkür (Aldı):
131
Ticaret:
(0) %
21-04-2019 19:39
#6
Alıntı:
"Tranquila´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Eğer şayet o seçenek biosunuzda yoksa yeni bilgisayar almaktan başka çareniz yoktur
Zaten yeni bi bilgisayar almayı düşünüyordum demek ki tam vakti gelmiş. Teşekkürler hocam. İyi forumlar.
TH34MUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
01/2019
Nereden:
All DataBase
Yaş:
17
Mesajlar:
658
Konular:
95
Teşekkür (Etti):
54
Teşekkür (Aldı):
95
Ticaret:
(0) %
21-04-2019 19:41
#7
Faydalı konu. Sanallaştırma teknolojisi işlemcinin bir özelliğidir. Bilgisayarı değiştirmektense işlemciyi değiştirin. Ayrıca bazı sistemler sanllaştırma olmadan da kurulabilir WM ye.
--------------------- The Connectivity Friendship
The Access Granter
"Tranquila Teşekkür etti.
TheVeronica - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
01/2019
Nereden:
Ütopya
Mesajlar:
907
Konular:
35
Teşekkür (Etti):
154
Teşekkür (Aldı):
173
Ticaret:
(0) %
21-04-2019 19:42
#8
Tak usb kur duall boot ne uğraşıyon
"Tranquila Teşekkür etti.
Endofrin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
02/2019
Nereden:
Yer Planeti
Mesajlar:
240
Konular:
28
Teşekkür (Etti):
46
Teşekkür (Aldı):
31
Ticaret:
(0) %
21-04-2019 19:56
#9
Hocam iso dosyası da vmware de kurulu simdi linux mint nasil kurulur videosun izleyecekdim ki sizin konunuzu gördüm , konu için teşekkür ederim , tam aradığım bir konu
---------------------
Copyright
"Tranquila Teşekkür etti.
"Tranquila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Forumdan Uzaklaştırıldı
Üyelik tarihi:
08/2017
Nereden:
Trabzon
Yaş:
2
Mesajlar:
2.000
Konular:
228
Ticaret:
(0) %
23-04-2019 19:07
#10
Alıntı:
TH34MUS´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Faydalı konu. Sanallaştırma teknolojisi işlemcinin bir özelliğidir. Bilgisayarı değiştirmektense işlemciyi değiştirin. Ayrıca bazı sistemler sanllaştırma olmadan da kurulabilir WM ye.
Doğru söze ne denir (:


Alıntı:
TheVeronica´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Tak usb kur duall boot ne uğraşıyon
Kesinlikle bende dual boot'u tercih ederim(ve diğer arkadaşlarada öneririm) bazı arkadaşlar korkuyorlar veya virüs testi filan yapmak istiyorlar bu gibi durumlar için bu konuyu açtım


Alıntı:
Endofrin´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Hocam iso dosyası da vmware de kurulu simdi linux mint nasil kurulur videosun izleyecekdim ki sizin konunuzu gördüm , konu için teşekkür ederim , tam aradığım bir konu
(: Teşekkürler umarım yararlı olmuştur
M3m0ry, XovoX Teşekkür etti.

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
You may not post replies
Sizin eklenti yükleme yetkiniz yok
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı