İPUCU

Modem Airties, Tp-link, zyxel ve diğer tüm modem markaları hakkında bilgiler " kurulum, sorun " burada!

Seçenekler

/ Modeminize Kimler Bağlı? Öğrenin! + Resimli Anlatim ~ # / Stajyer /

Leopic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Tamamen Forumdan Uzaklaştırıldı
Üyelik tarihi:
02/2016
Mesajlar:
9.950
Konular:
2068
Teşekkür (Etti):
28
Teşekkür (Aldı):
4335
Ticaret:
(0) %
15-02-2017 14:11
#1
Cool
/ Modeminize Kimler Bağlı? Öğrenin! + Resimli Anlatim ~ # / Stajyer /
Merhaba Arkadaşlar. Bugün sizlere bir programı tanıtıcağım. Bu program sayesinde modeminize bağlanan kişilerin [İp Adresini , Mac Adresini , Cihaz Bilgisini] Görme imkanına sahipsiniz. Lafı uzatmadan programın indirme linkine + Kullanımına geçiyorum Arkadaşlar.



Program İndirme Link:
Kod:
https://yadi.sk/d/QPEKkR023E7HND

Virüstotal:
Kod:
https://www.virustotal.com/tr/file/1f2d6b674a86b187e0c492f71088f36070436ef56aa61e384d0d4687e6228983/analysis/


Programın setup dosyasını indirdikten sonra setup dosyasını açın. zaten kurulumu çok basit >next>next>next>next>Finish şeklinde kurabilirsiniz. Sonrasında programı açarsınız.


Program Ara yüzü;






Programı açar açmaz otomatik olarak modeminize bağlı kişileri listeler.


Kod:
Modeminize Bağlanan kişinin İp Adresini Görme Özelliği mevcut.
Modeminize Bağlanan kişinin Mac Adressini Görme Özelliği mevcut.
Modeminize Bağlanan kişinin  Hangi Cihazdan baglandıgını Görme Özelliği mevcut.


Daha bir çok özelligi mevcut arkadaşlar. Misal internetiniz çok gidiyorsa bu programdan kimin modeminize bağlandıgını görebilirsiniz. ona görede önlemini alırsınız.

Konu & Upload & Bana aittir Teşekkür ederim.
bacinik, SkyFull, ekrem bora Teşekkür etti.
ByXen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
03/2016
Mesajlar:
3.065
Konular:
402
Teşekkür (Etti):
402
Teşekkür (Aldı):
579
Ticaret:
(0) %
18-02-2017 15:42
#2
Eline sağlık
bacinik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
07/2016
Mesajlar:
76
Konular:
17
Teşekkür (Etti):
36
Teşekkür (Aldı):
5
Ticaret:
(0) %
18-02-2017 15:54
#3
Kardeşim konuyu modeminize kimler bağlı yerine bulunduğunuz modemdeki kişileri gör şeklinde yapsan daha iyi olmaz mı ? Proğram paylaşımı güzel ve yararlı... Busayede herhangi bir internet veri cihazına (adsl-mobil) bağlanmada tüm kişileri görebilir mac adreslerini alabiliriz.....
Hacım net bitti mobil açsana 2 dk dersin....Bağlanır mac i alır tmm kapat dersin .... root lu telden gereli whatsupp ayarlarını yapar (mac elimizde zaten ) whatsupp a çökebilirsin Daha bir sürü şey .....
TheQuesz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
03/2016
Nereden:
God Mount
Mesajlar:
1.769
Konular:
133
Teşekkür (Etti):
61
Teşekkür (Aldı):
309
Ticaret:
(0) %
18-02-2017 15:55
#4
Bağlı Olanları Atma yokmu ?
--------------------- Kürşadın Gür Sesiyle İndik Tanrı Dağından....
Parçaladık Surları Çin Seddini Aştık Biz.



Her şehidin ardindan bir türkü söylenirmiş anne..
bacinik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
07/2016
Mesajlar:
76
Konular:
17
Teşekkür (Etti):
36
Teşekkür (Aldı):
5
Ticaret:
(0) %
18-02-2017 17:42
#5
Yok sanırsam kardeşim kurcalamadım ama
#~Massive` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Tamamen Forumdan Uzaklaştırıldı
Üyelik tarihi:
12/2015
Mesajlar:
4.251
Konular:
258
Teşekkür (Etti):
672
Teşekkür (Aldı):
527
Ticaret:
(0) %
18-02-2017 17:42
#6
Eline sağlık
ByJellyBonn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
01/2017
Nereden:
/localhost
Mesajlar:
2.002
Konular:
94
Teşekkür (Etti):
186
Teşekkür (Aldı):
594
Ticaret:
(0) %
18-02-2017 17:45
#7
eline sağlık
---------------------
Typhonus was here.

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
You may not post replies
Sizin eklenti yükleme yetkiniz yok
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı