İPUCU

Modem Airties, Tp-link, zyxel ve diğer tüm modem markaları hakkında bilgiler " kurulum, sorun " burada!

Seçenekler

Rootsuz wifi hack telefondan herkez toplansın

K4R1ZM4T1K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
06/2016
Mesajlar:
27
Konular:
7
Teşekkür (Etti):
2
Teşekkür (Aldı):
0
Ticaret:
(0) %
22-02-2017 16:43
#1
Smile
Rootsuz wifi hack telefondan herkez toplansın

MERHABALAR ARKADAŞLAR BUGÜN SİZE KISACA TELEFONDAN 5 DAKİKADA NASIL WİFİ HACKLENIR ONU OGRETICEM EN SON 4.5 SENE ÖNCE GELDİM BURAYA HALA HAVADA HACK KOKUSU AYNI Neyse Uzatmicam Arkadaslar Yeniler İçin Kolay Ve Hızlı bir Yöntem Arkadaslar Şimdi Google Playe Yeni Atıldı Bu WiFi Hackleme Programı Programda Yeşil Yamanlar yaklaşık 3 dakikada Kirilabilecek wifiler Neyse işte Arkadaşlar Google Play Storeye Girip WPS WPA Tester YAZIP BU UYGULAMAYI İNDİRİYORUZ SCAN YAPIP BEKLİYORUZ KIRMIZI YANACAK OLAN WIRELESS'LARİ KIRAMAZ AMA Emin Olun Evinizde Beleş Wifinin Tadını cikaricaksiniz Yeşil Yanan Wifiler 3 dakikada Sarı Yananlarinda Bazılarını Kırar Bu Program Bu Program Wps Açığını Bulur Ve saldırı Yapar ve Girerseniz Ondan Sonra Telefon Rootsuz Olduğu İçin URL Kısmına 192.168.1.1 yazarak Moderm Ara Yüzüne Girip Şifreye Bakabilirsiniz Herkese İyi Forumlar Diliyorum



UNUTMAYIN HAK YİYEN HACK Yer...
Konu K4R1ZM4T1K tarafından (22-02-2017 16:47 Saat 16:47 ) değiştirilmiştir.
KingSton666 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
04/2016
Nereden:
Büyükada
Mesajlar:
9.714
Konular:
988
Teşekkür (Etti):
3452
Teşekkür (Aldı):
2127
Ticaret:
(0) %
22-02-2017 16:45
#2
Biraz renklendirme görsel koysaydın böyle çok zayıf kalmış..
---------------------
Ruhumdaki düğümler fazlasıyla sıkı. Kimsenin onları çözecek kadar ince tırnakları yok. Bense çoktan vazgeçtim tırnaklarımı uzatmaktan. Kendimi bilmeyi bıraktım. Yanıtı olmayan bir soru olarak geldim dünyaya ve sorusu olmayan bir yanıt gibi de gidiyorum.
K4R1ZM4T1K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
06/2016
Mesajlar:
27
Konular:
7
Teşekkür (Etti):
2
Teşekkür (Aldı):
0
Ticaret:
(0) %
22-02-2017 16:45
#3
Bi dahaki foruma inş 😊😊😊
İsoTas' - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
01/2017
Nereden:
Kıbrıs'
Mesajlar:
2.603
Konular:
382
Teşekkür (Etti):
235
Teşekkür (Aldı):
1132
Ticaret:
(0) %
22-02-2017 16:57
#4
Bildiğim Kadarıyla Formda Bol Bol Var bu konu .
K4R1ZM4T1K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
06/2016
Mesajlar:
27
Konular:
7
Teşekkür (Etti):
2
Teşekkür (Aldı):
0
Ticaret:
(0) %
22-02-2017 17:00
#5
Yanlışın Var Onlarınki Boş Benimkisi Hoş Ediyor Buraları
Prisonerss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
01/2017
Mesajlar:
1.039
Konular:
83
Teşekkür (Etti):
5
Teşekkür (Aldı):
106
Ticaret:
(0) %
22-02-2017 17:00
#6
Dostum Hoşgeldin aramıza ama görsel ile açıkla daha iyi olur
KaFDeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
E-Mail onayı yapılmamış üye
Üyelik tarihi:
01/2012
Yaş:
8
Mesajlar:
3.106
Konular:
227
Teşekkür (Etti):
5
Teşekkür (Aldı):
186
Ticaret:
(0) %
22-02-2017 17:03
#7
Bu konu defalarca acildi ve çöp konu. Wap bile kirmiyo
mardinlifurkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
08/2015
Nereden:
Last_Word
Mesajlar:
502
Konular:
52
Teşekkür (Etti):
15
Teşekkür (Aldı):
39
Ticaret:
(0) %
22-02-2017 17:04
#8
Hoşgeldin arkadaşlarında dediği gibi çok sade bir anlatım olmuş kardeşim grafik filan eklersen daha güzel olur iyi forumlar.
--------------------- Başarılı bir HACKER olmak istiyorsan imkansızı kafandan çıkarmalısın... => Last_Word <=
K4R1ZM4T1K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
06/2016
Mesajlar:
27
Konular:
7
Teşekkür (Etti):
2
Teşekkür (Aldı):
0
Ticaret:
(0) %
22-02-2017 17:12
#9
Smile
[/SIZE]arkadaşlar bu program ile her türlü wpahttps://mail.google.com/mail/mu/mp/157/#tl/priority/%5Esmartlabel_personal acıklı wifi kırılır rahat olabilirsin
amancan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
10/2014
Nereden:
Bursa
Mesajlar:
475
Konular:
117
Teşekkür (Etti):
486
Teşekkür (Aldı):
16
Ticaret:
(0) %
22-02-2017 17:24
#10
ben rootlu biliyodum bunu. aynende root istiyo ikide bi
Konu amancan tarafından (22-02-2017 17:27 Saat 17:27 ) değiştirilmiştir.

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
You may not post replies
Sizin eklenti yükleme yetkiniz yok
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı