THT DUYURU

chat
Scripts & Templates Script ve Template Paylaşım Bölümümüz

ugursuz reklam
takipci
Seçenekler

[YERLİ]Statik Blog Script[Wordpress'e Kafa Tutar Jekyll'e Fark Atar][Text-To-Speech][Full-Text Search Engine]

whatamnotsaying - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
03/2020
Mesajlar:
326
Konular:
37
Teşekkür (Etti):
190
Teşekkür (Aldı):
103
Ticaret:
(0) %
13
1393
bir Hafta önce
#1

Video
Edit: İlk okut butonuna bastığım yerde gôrünüşe göre ses kayması olmuş.
Giriş
Taaaa 9.sınıftan beri hayalini kurduğum ve işe css ve js bilmeden bir kaç html tagıyla başlamıştım. En sonunda güzel süründürdü beni saolsun ama bitti ve değdi
(Aslında daha eklemek istediğim özellikler vardı ama okulum erken açılıcak 2 sene bomboş geçirdim yetişmem lazım ve hocam falan da beni dürtmeye başladı benden bu kadar )

Nedir
Statik Blog Script=Sunucu taraflı işlerle uğraşmadığından güvenli ve hızlı olan tamamen html,css ve js kodlarıyla oluşturulmuş script.
Text-To-Speech=Okunan kelimeyi boyama olayı evet bu olayı araştırdığımda internetten parayla satıldığını gördüm. Fakat kendim kodlayacam lan dedim ve kendim kodladım
Full-Text Search Engine=Bazı arama motorları yazıların sadece başlığı arayabilir. Fakat full-text search engine de ise yazı komple aranır.

Özellikler
-Sayfa yenilemeden içerik değiştirir.
-Jekyll gibi ikide bir her yeni yazıda aynı html kodlarını tekrarlayıp kod israfı yapmak yerine yazıları txt'den çeker.
-'OKUT' butonu sayesinde yazılarınızı okumaya üşenen ziyaretçileriniz sadece bir butona tıklayarak tarayıcı ziyaretçiye sesli bir şekilde yazıyı okuyacaktır. Hangi blogta gördünüz bu özelliği?
-Pythonla kodlanmış panel. Bu sayede hiç zahmet etmeden yazı ekleyebilir/düzenleyebilir/silebilir veya şarkı ekleyebilir/düzenleyebilir/silebilirsiniz!
-Radyo var ve radyoda hangi şarkılar olucak siz seçiceksiniz! Üstelik bu radyo karışık şarkı çalar, ikide bir aynı sıralamayla çalıp ziyaretçinin canını sıkmaz.
-Radyo'daki şarkılara küfür ve zikir/ilahi filtrelemesi ekleyebilirsiniz! Böylece ziyaretçi küfürlü ya da ilahi/zikir dinlemek istemiyorsa onun canını sıkmadan bu isteğini yerine getirmiş oluruz.
-Yazı başlığını, tarihini ve içeriğini komple arayan bir arama motorunuz var!
-Arama motorunuzun "GELİŞMİŞ ARA" butonuyla ziyaretçi baştan sona arama başlatmak yerine kaçıncı yazıdan aramaya başlamak istediğini seçebilir!
-Algoritmamızı o kadar akıllıca tasarladık ki 100 milyon tane yazınız ve şarkınız bile olsa tamamen statik blog olmamıza rağmen arama motoru dışındaki her yerde yavaşlama göremezsiniz! Sadece dediğim gibi arama motoru ne kadar yazı varsa o kadar yavaşlayacaktır.
-Pythonla kodlanmış panele eğer yeni şarkı ekleyecekseniz fakat çoook fazla şarkıyı zaten önceden eklemiş olup ekleyeceğiniz şarkıyı önceden ekleyip eklemediğinize emin olamıyor musunuz? Dert değil biz onu da düşündük! Şarkı çakışma kontrol html dosyası sayesinde çakışma var mı yok mu kontrol edebileceksiniz!
-Diğer bloglar gibi sayfa değiştirmek için butonlar koymak yerine daha akıllıca olan input'u tercih ettik. Ne gerek var butona?
-Statik blog olunca haliyle güvenlik gibi bir endişeniz de olamaz çünkü iddaa ediyoruz bu scriptte xss açığı bile bulamazsınız (bi de buluyolarmış valla çok morarırım )
-Radyo çalarken ziyaretçi çalanı değiştirmek isterse "KARIŞTIR" butonuna basması yeterlidir.
-Radyo çalarken ziyaretçi çalanı duraklatmak isterse "DURAKLAT" butonuna basması yeterlidir.
-Radyo çalarken ziyaretçi "OKUT" butonuna basarsa radyo durur okuma bittikten sonra kaldığı yerden devam eder!
-SEO'nuzu da düşündük tamam seo'ya çok emek harcamadığım için derin şeyler bilmediğimden seonuz çok iyi olucaktır diye iddaada bulunamam. Ancak yazı değişince otomatik olarak **** description kısmıda değişmektedir. Ayrıca **** keyword ve sitemap'i direk verdik. Gerisi sizde
-Yazıya girince ileri ve geri butonları yerine belki ziyaretçinin dikkatini çeker diye yazıdan sonraki ve önceki yazıları ziyaretçiye gösteriyoruz!
-Ziyaretçi "OKUT" butonunun bitmesini beklemek istermiyorsa "SUSAR MISIN?" butonuna basabilir
-Toplam yazı sayısı ve toplam radyoda bulunanların sayısı ziyaretçiye gösterilir.
-Ziyaretçi daha kolay aşağı ve yukarıya gidebilsin diye sağ alta "AŞAĞI-YUKARI" butonu koyduk.
vs vs... aklıma gelenler bunlar işte

Neden Jekyll'e Fark Atar Dedin?
Dediğim gibi 9.sınıftan beri uğraşınca haliyle arada tembellik edip vazgeçsem mi acaba diye düşündüğüm olduğu sıralarda statik blog generatorleri diyip yabancı kaynaklardan araştırmıştım. Karşıma bir çok şey geldi ama ben hugo ve jekyll'i incelemiştim. Aslında bu blog scripti hugo'ya da fark atıyo neyse ...

Jekyll'e baktığımda ruby tarafında neler dönüyo bilmiyorum ama yazı ekleme olsun etiket ve kategori ekleme olsun her seferinde yeni bir html dosyası açıyorlar arama motorlarında bile en fazla 1 temanın sadece yazı başlığı aradığını gördüm ki o da çok saçma bir algoritmaya sahipti çünkü her yazı eklediğinde json dosyasına ekliyo. Çok fazla yazı olduğunda ne halt yiyecek bu json dosyası ._.

Kısacası benim gözümde çocukça bir algoritmaya sahipti. Aynı şekilde HUGO'da. Kısacası algoritmamla, arama motorumla, radyomla ve okut butonuyla fark attığımı savunuyorum. Açıkcası @zztri abinin de fikrini merak ediyorum. Savunmamda haklı mıyım abi?

BU SCRIPTI KULLANMADAN ÖNCE KABUL ETMENİZ GEREKEN 4 ŞART VAR
1-)İKRA BUTONLARI KESİNLİKLE OKU VS... ŞEKLİNDE DEĞİŞTİRİLMEYECEK OKUNAKLIĞI BOZULMAYACAK. (Sebep: Vesile olan yapan gibidir(hadis) siz ikra dedikçe bilmeyen araştırıp İslam'ı öğrenmesine vesile olursanız sizde bende sevap kazanmış olucaz/borçtan düşmüş olucak diye umuyorum(müslümansanız). İkrayı biliyorsa da ona Allah'ı hatırlamasına sizde bende vesile olmuş olucaz. Gene benzer hesap )
2-)FOOTER KISMINDAKİ "STATİC BLOG GENERATOR" DEKİ A HREF VE A HREF'İN İÇİNDEKİ YAZI SİLİNMEYECEK VE RAHATÇA VERDİĞİM ŞEKİLDE GÖRÜNÜR ŞEKİLDE OLUCAK. (Sebep: Script'in ve THT'nin yayılmasını istiyorum.)
3-)İSLAMİYET'E GÖRE KÖTÜ NİYETLE KULLANMANIZA VS... İZİN VERMİYORUM. (Sebep: İman ettiğim din İslam'dır. Ve Hz. Muhammed(S.A.V) "Vesile olan yapan gibidir" dediği için elbette İslamiyet'e göre kötü niyetli kullanımlardan razı olamam.)
4-)SCRIPTİ BU MADDE HARİÇ DİĞER 3 ŞARTA UYGUN KULLANIP DÜZENLEYİP YENİ HALİYLE YA DA Bİ ŞEKİLDE PAYLAŞIRKEN DE ŞU 4 MADDEYİ ŞART ŞEKLİNDE PAYLAŞMAK ZORUNDASINIZ.

Bu 4 şarttan 1 tanesini dahi uygulamayıp scripti kullanan indiren kodlarına bakan algoritmasına esinlenen vs... herkesten Allah izin verirse hesap günü Allah'a, uygulamayan kişiden şikayetçi olurum. Haberiniz olsun.


Eğer bahsettiğim 4 şartı kabul ediyorsanız indirip kullanıp düzenleyebilirsiniz paylaşacaksanızda paylacaşacağınız kişilerede dediğim gibi bu 4 şartla paylaşmak zorundasınız

İndir: https://drive.google.com/file/d/1HLW...ew?usp=sharing
Virustotal: https://www.virustotal.com/gui/file/...6aea/detection

Edit:

Arama motoru fazla yazı olunca cihazı zorluyo. O yüzden aramamotoru.js dosyasında size bir kod değişikliği yapmanızı tavsiye edicem.

function terminator yerine gelin ctrl+f ile bulabilirsiniz
try{ kod kısmının içindeki değerleri şu şekilde değiştirin:

timeout=setTimeout(calistir,100);
function calistir(){
xmlhttp.open("GET","yazi/"+diridit+".txt",true);
xmlhttp.send();
}

bu şekilde her 100 milisaniyede bir yeni yazı çektiriyoruz. Yani ne kadar milisaniye artarsa o kadar cihaz yorulmuyo fakat arama motoru yavaşlıyo. Siz 100 milisaniye yerine kendinize göre düzenleyebilirsiniz. Aman süslü parantezlere falan dikkat edin yanlış kopyalarsanız muhtemelen sıkıntı yaşarsınız. Sadece try{} süslü parentezlerinin içindeki değerleri verdiğim kodla değiştirin.


Edit-2: Radyo sadece Firefox'ta biraz da zorlarsam Chromiumda çalışıyo ancak mobil cihazlarda çalışmıyo. Yasak varmış.

Dolayısıyla bu radyo sistemi biraz çöp oldu kendiniz düzenlemek zorundasınız. Yasak olmasaydı gayet kaliteli olmuştu.
Konu whatamnotsaying tarafından (bir Hafta önce Saat 20:37 ) değiştirilmiştir.
Zilla, Mamilost, M3m0ry, profes0r, hkey, 3vn2odzn Teşekkür etti.
Zilla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yardımsever
Üyelik tarihi:
09/2016
Mesajlar:
6.725
Konular:
299
Teşekkür (Etti):
1091
Teşekkür (Aldı):
1822
Ticaret:
(0) %
bir Hafta önce
#2
Eyw, ben buna sağlamından iplogger gömerim
--------------------- Feminist women love Zilla
Y8Y1K6 Teşekkür etti.
whatamnotsaying - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
03/2020
Mesajlar:
326
Konular:
37
Teşekkür (Etti):
190
Teşekkür (Aldı):
103
Ticaret:
(0) %
bir Hafta önce
#3
Alıntı:
Zilla´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Eyw, ben buna sağlamından iplogger gömerim
Video eklendi

Edit: Soru/Problem varsa söyleyin
Konu whatamnotsaying tarafından (bir Hafta önce Saat 01:06 ) değiştirilmiştir.
H A
H A - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
07/2019
Nereden:
Bug
Yaş:
17
Mesajlar:
806
Konular:
48
Teşekkür (Etti):
16
Teşekkür (Aldı):
538
Ticaret:
(0) %
bir Hafta önce
#4
Basit,css ile zenginleştirilebilir.Eline sağlık
whatamnotsaying - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
03/2020
Mesajlar:
326
Konular:
37
Teşekkür (Etti):
190
Teşekkür (Aldı):
103
Ticaret:
(0) %
bir Hafta önce
#5
Alıntı:
H A´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Basit,css ile zenginleştirilebilir.Eline sağlık
Aslında evet bende fark ettim basit gözüküyo halbuki o javascript beni ne kadar yıpratmıştı... Belki de kategori, etiket ve sayfa ekleme olaylarınıda ekleseymişim basit gözükmezdi. Ama yoruldum bu kadar kâfi çünkü arama motoru komple arıyo zaten diye düşündüm. Her neyse teşekkürler
Konu whatamnotsaying tarafından (bir Hafta önce Saat 03:48 ) değiştirilmiştir.
H A
H A - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
07/2019
Nereden:
Bug
Yaş:
17
Mesajlar:
806
Konular:
48
Teşekkür (Etti):
16
Teşekkür (Aldı):
538
Ticaret:
(0) %
bir Hafta önce
#6
Alıntı:
whatamnotsaying´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Aslında evet bende fark ettim basit gözüküyo halbuki o javascript beni ne kadar yıpratmıştı... Belki de kategori, etiket ve sayfa ekleme olaylarınıda ekleseymişim basit gözükmezdi. Ama yoruldum bu kadar kâfi diye düşündüm. Her neyse teşekkürler
Mantık güzel,geliştir şuan çok hafif gözüküyor basit yani,ufak dokunuşlarla mükemmel birşey olacak gibi.
Takıldığın yerde yardımcı olurum.
whatamnotsaying, R E Teşekkür etti.
whatamnotsaying - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
03/2020
Mesajlar:
326
Konular:
37
Teşekkür (Etti):
190
Teşekkür (Aldı):
103
Ticaret:
(0) %
bir Hafta önce
#7
Alıntı:
H A´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Mantık güzel,geliştir şuan çok hafif gözüküyor basit yani,ufak dokunuşlarla mükemmel birşey olacak gibi.
Takıldığın yerde yardımcı olurum.
Etiket, kategori ve sayfa ekleme olayları dışında bir tavsiyen var mı? Çünkü bu 3 olay bana gereksiz geliyo. Dediğim gibi zaten arama motoru yazının tamamını arıyo ziyaretçi ne arıyorsa arama motoruna yazar...

Edit: Fonksiyonlar falan çok birbirine girdi. Yeni bir script çıkardığımda javascripti python panelde yaptığım gibi import kullanarak dağıtmayı düşünüyorum. Bu script bu kadar. Bugları düzeltebilirim ama yeni özellik gelmeyecektir. Fakat isteyen 4 şarta uymak şartıyla düzeltip geliştirip kendi adıyla paylaşabilir. Teşekkürler
Konu whatamnotsaying tarafından (bir Hafta önce Saat 04:08 ) değiştirilmiştir.
Mamilost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
05/2018
Nereden:
NEREYE
Mesajlar:
492
Konular:
19
Ticaret:
(0) %
bir Hafta önce
#8
İşte ben bunu beğenirim. Ellerinize sağlık hocam
--------------------- Şimdi ben buraya neden çıktım? Niçin çıktım? Nasıl çıktım? Bunu izaha gerek yok. Gördünüz, yürüdüm çıktım. Ama çıkmamış da olabilirim. Çıkmışsam çıkmışımdır, çıkmamışsam, çıkmamışımdır. Görünen köy uzakta değildir. Buraya çıktık da, sonradan çıkmadık mı dedik? Bunlar birtakım uydurma laflardır. Sahi ya, ben buraya neden çıktım? Kim çıkardı ulan beni buraya?
whatamnotsaying - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
03/2020
Mesajlar:
326
Konular:
37
Teşekkür (Etti):
190
Teşekkür (Aldı):
103
Ticaret:
(0) %
bir Hafta önce
#9
Alıntı:
Mamilost´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
İşte ben bunu beğenirim. Ellerinize sağlık hocam
Millet buglardan şikayetçi olur diye zannediyordum kimse bug/sorun söylemedi
H A
H A - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
07/2019
Nereden:
Bug
Yaş:
17
Mesajlar:
806
Konular:
48
Teşekkür (Etti):
16
Teşekkür (Aldı):
538
Ticaret:
(0) %
bir Hafta önce
#10
Alıntı:
whatamnotsaying´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Millet buglardan şikayetçi olur diye zannediyordum kimse bug/sorun söylemedi
Araştırmadım , hackliyimi ..d

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler