İPUCU

Sosyal medya ve Sosyal Platformlar Sosyal Medya Ve Sosyal Platformlar Hakkında Her şey.

Seçenekler

15 Saniyede Çalınan Msn'nizi Geri Alın!

bY HeRkÜl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
01/2007
Mesajlar:
45
Konular:
3
Teşekkür (Etti):
0
Teşekkür (Aldı):
3
Ticaret:
(0) %
14-01-2007 10:23
#1
15 Saniyede Çalınan Msn'nizi Geri Alın!
Bu yöntem şu andan itibaren bakın özellikle diyorum şu andan itibaren geçerlidir bundan önce hacklenen msn'lerinize bişi yapamam ama artık imkansız,okuyun:

Arkadaşlar artık msn hırsızları zor durumda sizinle ilgili tüm bilgileri değiştirsinler(şifre,gizli soru) çalınan msn geri alınabiliyo.Hem de programsız ve çok kolay bir yöntemle.
Öncelikle mail hesabınızı açın.
seçenekler/kişisel/parola/parolamı unuttum
Bu yolu izleyin!
Ve kendinize bir parola sıfırlama e-postası yollayın!
Mail geldiğinde parola sıfırlama linkini kopyalayın ve bir yere kaydedin.
MsnMesenger ınız hacklendiği zaman o linke tıklayın ve posta adresinizi yazın size eski şifreyi sormadan direk yeni şifreyi iki kere yazın diyecektir.
Sizde yazın ve DİKKAT:
Her parola sıfırlama linki bir kere kullanılabilir!
O yüzden birden fazla linki saklayın (Ne olur ne olmaz)
Ayrıca adresi geri aldığınızda tüm ayarlarınızı eski halinize getirin:
Profilinizi!
Gizli sorunun cevabını!
Diğer e-posta adresini!
Akıllı insanların (bizim gibi ) msn'lerinin hacklenmesi bu basit yöntemle imkansızlastı!!!
bycore - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
01/2007
Mesajlar:
7
Konular:
1
Teşekkür (Etti):
0
Teşekkür (Aldı):
0
Ticaret:
(0) %
14-01-2007 14:03
#2
çok iyi bi çözüm dosttum
67mustang_gt500 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
01/2007
Mesajlar:
2
Konular:
0
Teşekkür (Etti):
0
Teşekkür (Aldı):
0
Ticaret:
(0) %
14-01-2007 14:09
#3
yolladıgın link belli bir süre sonra işe yaramıyor !!
--------------------- En GüZEL HİkAyEM
sefa2007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
11/2006
Mesajlar:
28
Konular:
1
Teşekkür (Etti):
0
Teşekkür (Aldı):
19
Ticaret:
(0) %
14-01-2007 14:18
#4
saolasın
--------------------- hakedeni hayatıma SOKARIM haketmeyenin hayatına SOKARIM
thykes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
01/2007
Mesajlar:
1
Konular:
0
Teşekkür (Etti):
0
Teşekkür (Aldı):
0
Ticaret:
(0) %
14-01-2007 14:26
#5
saklasan ne olcakki dostum 24 saat sonra deaktiv Kafanda iyi dusunmussun ama nedense uygulamamışssın...
FaTaL ERROR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
12/2006
Nereden:
Siber Alem
Yaş:
32
Mesajlar:
1.110
Konular:
12
Teşekkür (Etti):
5
Teşekkür (Aldı):
81
Ticaret:
(0) %
14-01-2007 19:00
#6
Alıntı:
HaCkEd bY HeRkÜl´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Bu yöntem şu andan itibaren bakın özellikle diyorum şu andan itibaren geçerlidir bundan önce hacklenen msn'lerinize bişi yapamam ama artık imkansız,okuyun:

Arkadaşlar artık msn hırsızları zor durumda sizinle ilgili tüm bilgileri değiştirsinler(şifre,gizli soru) çalınan msn geri alınabiliyo.Hem de programsız ve çok kolay bir yöntemle.
Öncelikle mail hesabınızı açın.
seçenekler/kişisel/parola/parolamı unuttum
Bu yolu izleyin!
Ve kendinize bir parola sıfırlama e-postası yollayın!
Mail geldiğinde parola sıfırlama linkini kopyalayın ve bir yere kaydedin.
MsnMesenger ınız hacklendiği zaman o linke tıklayın ve posta adresinizi yazın size eski şifreyi sormadan direk yeni şifreyi iki kere yazın diyecektir.
Sizde yazın ve DİKKAT:
Her parola sıfırlama linki bir kere kullanılabilir!
O yüzden birden fazla linki saklayın (Ne olur ne olmaz)
Ayrıca adresi geri aldığınızda tüm ayarlarınızı eski halinize getirin:
Profilinizi!
Gizli sorunun cevabını!
Diğer e-posta adresini!
Akıllı insanların (bizim gibi ) msn'lerinin hacklenmesi bu basit yöntemle imkansızlastı!!!

Hacıı sıfırlama iletisi 24 saati geçerse otomatik kullanılamas hale geliyo sen bu noktayı atlıyosun işte
--------------------- Ya Devlet Başa,Ya Kuzgun Leşe
Hak Arayan Varsa Hakkını Verin, Baş Kaldıran Varsa Başını Kesin
II.Abdulhamid Han
BTRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
01/2007
Mesajlar:
8
Konular:
0
Teşekkür (Etti):
0
Teşekkür (Aldı):
0
Ticaret:
(0) %
23-01-2007 18:06
#7
Arkadas Beni Sakin Tehdit Etme Bi Daha Akilli Ol Tamam !!!!! Sinirlerimi Sen Degil Kralin Bozamaz Aklini Alirim Sana Da Hersye Ragmen Kizmiyom Bak ......cocukluguna Veriyorum Kucuk Isler Adami Seni Bide Unutmadan Hani Bana Dedigin Bi Laf Vardi Ya Kucuk Beyinli Sensin Oyle Bi Msj Boyle Bir Sayfada Ancak Pirinc Buyklugunde Bir Beynin Sahaibi Atar Siiiiiiirrrrrr
sLayEr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Özel Üye
Üyelik tarihi:
12/2006
Nereden:
unkn0wn
Mesajlar:
781
Konular:
343
Teşekkür (Etti):
0
Teşekkür (Aldı):
155
Ticaret:
(0) %
23-01-2007 18:13
#8
dostum saolasın ama yanıLıorsun beLİrli 1 sürü geçerLiLİk sagLıor..maİLİnde istiorsan 1 dene..kendine bugun bir parola sıfırlaması gönder gelen Lİnke 4,5 gün sonra bir girmeye calıs bak gör ne gibi 1sonuc iLe karsıLasıcaksın.. pAroLa sıfırLamanız İÇn veriLen zMn dOLmushtur gibisinden 1 seyh sÖLİor..
--------------------- KaDıKöy'ün KaranLık SokakLarında Gécéyé BiLé Kan Kusturan KaLLé$Liğin Kan Kardéşi!..
Nikotin Kokan aĞız Tadında, Uzun Bir Öpü$ün Son aNında Yabancı Bédéné KésiLén BiLétin Cépté oLma Hissi..
SustaLı Bir a$k Bizimkisi!
Taşıma Ruhsatı SakLadığımız Ya$amın aRKa Cébindé GizLi!..
:inv
GøD HãTë§ µ§ 㣣!..
sefa2007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
11/2006
Mesajlar:
28
Konular:
1
Teşekkür (Etti):
0
Teşekkür (Aldı):
19
Ticaret:
(0) %
23-01-2007 18:51
#9
kardeş zaten şifrem çalınınca posta kutusuna nasıl girecem
--------------------- hakedeni hayatıma SOKARIM haketmeyenin hayatına SOKARIM
yalniz_genc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
01/2007
Nereden:
HeR An HeRyE
Mesajlar:
194
Konular:
19
Teşekkür (Etti):
0
Teşekkür (Aldı):
6
Ticaret:
(0) %
24-01-2007 10:27
#10
yüreğine sağlıkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
You may not post replies
Sizin eklenti yükleme yetkiniz yok
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı