THT DUYURU

Sosyal medya ve Sosyal Platformlar Sosyal Medya Ve Sosyal Platformlar Hakkında Her şey.

Seçenekler

reaimli msn hack programı

aliovik1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
07/2009
Mesajlar:
44
Konular:
12
Teşekkür (Etti):
5
Teşekkür (Aldı):
23
Ticaret:
(0) %
31-07-2009 01:40
#1
reaimli msn hack programı
Adım 1 ;

Ilk Önce Programı Açınız , Program Eğer Sisteme Bağlanırsa Karşınıza Böyle Aşağıdaki Gibi Bir Ekran Çıkacaktır.

Eğer Aşağıdaki Ekran Gördüyseniz Devam Edelim.

http://img249.imageshack.us/img249/8307/33034609ri3.jpg

-------------------------------------------------------------------------------------------------------************************************************** **************
-------------------------------------------------------------------------------------------------------


Devam Adım 2 ;

Gördüğünüz Gibi Sağ Üst Köşede Hesap ' Yazan Yerin Yanında "yasak" Göreceksiniz , Oraya Şifresini Kırmak İstediğiniz Kişinin MSN Adresini Yazın Hotmail.Com , MSN.Com , Live.Com , Veya Başka Mail Adresini'de Yazabilirsiniz. , MSN Adresini Yazdıktan Sonra "Yükle" Tuşunu Görürsünüz Aşağıda İle World List ( Şifre Listemisi Yüklüyoruz. ) Ardından "Başlat" Button'una Basıyoruz. , Ve Bekliyoruz. 3 Saniyede Bir Şifre Dener.

Not ÖNEMLİ : Bakınız Yüklediğiniz Şifre Listesi , Veya Eklediğiniz Şifre'lerin En Başındaki Şifre Hiç Bir Zaman Denenmez. Yani En Üstekki Şifre Yerine İşe Yaramayan Bişi Yazın Çünkü O Denenmez.

http://img233.imageshack.us/img233/7799/80328739uk3.jpg

------------------------------------------------------------------------------------------------------************************************************** **************
-------------------------------------------------------------------------------------------------------


Şifre Bulunduğnda Karşınıza Çıkacak OLAN Ekran!

http://img249.imageshack.us/img249/6456/kowboy4yt8.jpg


antilerinizi kapatın programda virüs war demeyin unutmayınki her hack programi zaten bir virüstür

buyrun link

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting


+rep pls
nesbay, Cyberidone, gokhan389, mami00 Teşekkür etti.
folklorcu08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
07/2009
Nereden:
Daha BeLLi DeğiL
Mesajlar:
2.448
Konular:
640
Teşekkür (Etti):
86
Teşekkür (Aldı):
1766
Ticaret:
(0) %
31-07-2009 01:53
#2
İlk ben bakiyorum herhalde umrayim İŞİme yarar yaramassada yazarim tŞkler paylasim icin ama ben genede kendim kodlamayi ogrenip bu programi yazip msn hacklemedikÇe hİÇ bİr programin İŞe yariyacagina İnanmiyorum saygilar
aliovik1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
07/2009
Mesajlar:
44
Konular:
12
Teşekkür (Etti):
5
Teşekkür (Aldı):
23
Ticaret:
(0) %
31-07-2009 02:23
#3
inş işinize yarar
DelPhoİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
04/2009
Nereden:
BuRsATexAs
Mesajlar:
4.477
Konular:
1441
Teşekkür (Etti):
502
Teşekkür (Aldı):
1581
Ticaret:
(0) %
31-07-2009 02:36
#4
programı ınrıdım bende nod 32 var kapadım ve bir deneme yaptım sonra programı sıldım nod32 yi acınca pc sürekli virüs buldu ve nod 32 engelledi ama silmedi pc az kalsın cokuyordu zor kurtardım
---------------------
Geçmişte yapmış olduğunuz hataları bilerek hayatınızı tekrar,tekrar ve tekrar yaşamak zorunda kalsaydınız ne yapardınız?

Eskiler tanır yenıler ornek alır
mami00 Teşekkür etti.
aliovik1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
07/2009
Mesajlar:
44
Konular:
12
Teşekkür (Etti):
5
Teşekkür (Aldı):
23
Ticaret:
(0) %
31-07-2009 02:40
#5
arkadaşım zaten programın virüslü oldugunu belirtmişim yukarıda sendeki sorun neden oldu bilmiyorum bende kullanıyorum bende herhangibi bir sorun yok başka bi yerden virüs kapma ihtimalin olamazmı sadece 1 tanemi virüs buluyor pc
DelPhoİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
04/2009
Nereden:
BuRsATexAs
Mesajlar:
4.477
Konular:
1441
Teşekkür (Etti):
502
Teşekkür (Aldı):
1581
Ticaret:
(0) %
31-07-2009 02:43
#6
tamam programın virüslü oldugunu biliyorum 1 tane gösteriyo ama cok berbat bulaştı şuan temizliyorum.
ayrıca tht den baska bir yere girmedim hiç bir yerden virüs kapmış olamam neyse dostum senın de bir sucun yok sen paylaşımını yapmıssın emeğine sağlık
---------------------
Geçmişte yapmış olduğunuz hataları bilerek hayatınızı tekrar,tekrar ve tekrar yaşamak zorunda kalsaydınız ne yapardınız?

Eskiler tanır yenıler ornek alır
azimetekke, mami00 Teşekkür etti.
aliovik1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
07/2009
Mesajlar:
44
Konular:
12
Teşekkür (Etti):
5
Teşekkür (Aldı):
23
Ticaret:
(0) %
31-07-2009 02:44
#7
eyw saolasın kardeş
mami00 Teşekkür etti.
folklorcu08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
07/2009
Nereden:
Daha BeLLi DeğiL
Mesajlar:
2.448
Konular:
640
Teşekkür (Etti):
86
Teşekkür (Aldı):
1766
Ticaret:
(0) %
31-07-2009 13:33
#8
EWET GECENIN 3 ÜNDE İNDİRDİM BU PROGRAMI YAA ARKADAŞLAR İŞE YARAMAYAN PROGRAMLARI EKLEMEYIN KENDİNİZİ KANDIRMAYIN açıkçası çakma hackerlıktan vazgeçin artık gerçek bişeyler yapmaya çalısın
gokhan389 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
12/2007
Mesajlar:
19
Konular:
2
Teşekkür (Etti):
8
Teşekkür (Aldı):
7
Ticaret:
(0) %
31-07-2009 17:19
#9
eyw emeğe sağlık

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler