İPUCU

Sosyal medya ve Sosyal Platformlar Sosyal Medya Ve Sosyal Platformlar Hakkında Her şey.

Seçenekler

msn fun maker 2.2 türkçe açıklamalı

Hack_T€AM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
08/2009
Mesajlar:
93
Konular:
58
Teşekkür (Etti):
0
Teşekkür (Aldı):
56
Ticaret:
(0) %
27-08-2009 18:13
#1
Arrow
msn fun maker 2.2 türkçe açıklamalı
arkadaşlar msn de cok guzel bir program karşı tarafa dosyayı atıyorsunuz. ondan sonra komutlarla işlerinizi hallediyorsunuz.. yanlız bazı virus programları bu dosyayı siliyor haberiniz olsun..

* Nasıl Kullanılır ?
- Kesinlikle exe yi kendi pcnizde acmayın. Bu dosya karşı tarafa yollanacak (MsnFunMakerV201.EXE)
- exe nin adını degiştirebilirsiniz ama uzantısını degiştirmeyin. Yani MsnFunMakerV201.EXE yerine ecard.exe yapabilirsiniz.
- Kurbana exe yi yolladınız ve kabul ettiyse dolayısıyla calıştırdıysa ; "Error, couldn't finde file
win32.dll" şeklinde bir hata mesajı alacak ve msn i kapanacakdır. Yani offline oldu ise kurban amacımıza ulaşmışız demektir.
- Bu aşamadan sonra kurban sizi engelleyemez (block layamaz) buda şu makımdan önemli aşşagıdaki komutları kurbana yacagımız
için engellememesi gerekiyor bizi.
- Aşşagıdaki komutları kurbanızla yazışıyor gibi ona mesajı yazdıgımız yere yazıyoruz. Bu komutlar kesinlikle kurban tarafından gözükmüyor


KOMUTLAR :

name(...)
Kurbanın nickini degiştirir. örnek : name(12345576) yazarsanız kurbanın nicki 12345576 olur.

msg(...)
Kurbanın pc sinde kücük bi pencerede mesajınız yazar.

www(...)
Kurbanın yazdıgınız adresi acmasını saglar. www(
www.tamindir.com/forum) oda bize katılır p

_spy
Geldik asıl olaya : Kurbana gelen bütün mesajlar kurbanın yazdıgı bütün mesajları görürsünüz.
bu özelligi kapatmak icin chat penceresini kapatmanız yeterli. tekrar başlamak icin _spy komutunu tekrar yazıyoruz. bide koparsak geri baglanırsak tekrar yazıyoruz.

_message+email+(...)
bu komutla kurbanın mail adresinden istediginiz kişiye mail atıyosunuz. maili alan kişide from: kısmında kurbanın maili yazıyor. (...) yerine mesajınızı email yazan yere göndereceginiz mail adresini yazıyosunuz.
ama bi şart var maili attıgınız kişi o sırada kurbanla konuşuyor olmalı bunuda zaten _spy komutu ile biliyoruz. örnek : kurban to
sexy_thing4315@hotmail.com diye biriyle konuşuyor olsun.._message+sexy_thing4315@hotmail.com+(mesajı nız)

_nosend
Kurban ın yazdıkları siz haric kimseye gitmez ama o gittigini sanır.

_dosend
_nosend komutunu kapatır.

_noreceive
kurban kimseden ileti alamaz.

_doreceive
_noreceive komutunu kapatır.

_logout
Kurbanı logout (cevrimdışı) eder.

_restart
Kurbanın pc sine restart atar.

_cdopen
Kurbanın cd rom unu acar.



Acıklamarın Hepsini cevirmiyorum Kısaca : 1 ay icinde kendi kendini kaldırıyomuş. devam edecekseniz tekrar yollamanız gerekiyor. firewal lara takılma ihtimali varmış %100 garanti deilmiş. Falan Fıstık... Kolay gelsin...


program mı nerde tıkla o zaman

ayrıca programı yanlışlıkla acarsanız msncofigden kaldırmanız yeterli... yok onuda yapamıyorum derseniz bir ay bekleyin sonra kapanıyor zaten
KimsesizHacker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
08/2009
Nereden:
# insanın olduğu her yer
Mesajlar:
9
Konular:
0
Teşekkür (Etti):
4
Teşekkür (Aldı):
0
Ticaret:
(0) %
27-08-2009 18:31
#2
Linkler taklaya gelmiş kardeşim copy paste yakışıyormu hiç tht ye

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
You may not post replies
Sizin eklenti yükleme yetkiniz yok
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı