İPUCU

Sosyal medya ve Sosyal Platformlar Sosyal Medya Ve Sosyal Platformlar Hakkında Her şey.

Seçenekler

MSN Durum Avatarları

Kuzey42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
11/2009
Nereden:
Konya
Mesajlar:
88
Konular:
32
Teşekkür (Etti):
31
Teşekkür (Aldı):
6
Ticaret:
(0) %
24-12-2009 22:10
#1
MSN Durum Avatarları








--------------------- ^ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE... ^

______________________
THT
PREST!J - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
11/2009
Nereden:
GAME OVER..
Mesajlar:
1.190
Konular:
141
Teşekkür (Etti):
98
Teşekkür (Aldı):
123
Ticaret:
(0) %
25-12-2009 19:36
#2
Güzl olmus bide ailesi yanında diye bi avatar yapsaydn gercktn süpr olurdu
--------------------- Sen Ancak benim Mazilerimdeki Bir Anı’nın Sonundaki Nokta Olursun!!!
topraks01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Forumdan Uzaklaştırıldı
Üyelik tarihi:
04/2008
Nereden:
Bende BiLmiyom Nerden ?
Yaş:
29
Mesajlar:
531
Konular:
49
Teşekkür (Etti):
306
Teşekkür (Aldı):
157
Ticaret:
(0) %
25-12-2009 19:49
#3
Güzel Olmuş kardeş eline sağlık
topraks01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Forumdan Uzaklaştırıldı
Üyelik tarihi:
04/2008
Nereden:
Bende BiLmiyom Nerden ?
Yaş:
29
Mesajlar:
531
Konular:
49
Teşekkür (Etti):
306
Teşekkür (Aldı):
157
Ticaret:
(0) %
25-12-2009 19:49
#4
Exclamation
By_Haqan01
Alıntı:
PREST!J´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Güzl olmus bide ailesi yanında diye bi avatar yapsaydn gercktn süpr olurdu

Aynen Vlla Aile Yanında Die bişe yapsan güzel olur
since_19o7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
07/2009
Nereden:
кα∂ıкöу
Mesajlar:
284
Konular:
85
Teşekkür (Etti):
1
Teşekkür (Aldı):
4
Ticaret:
(0) %
27-12-2009 19:28
#5
güzel olmuş emeğine sağlık.
--------------------- ﻯɿﻯ૮ɿ ცɿ२ ૭૯८૯ ყą२ıﻯıՈძą ıﻯﻯıઽ ცɿ२ ﻯరқąқ ర२੮ąﻯıՈძą қı२ıқ ცɿ२ ૮ąՊცąՈıՈ ą૮੮ıՈძą ძą૮ՊışıՊ ﻯ૯౮ძą૮ą२ą Ո૯૮૯२ ૭૯ç੮ɿ қą૮ცɿՊძ૯Ո ცɿ૮ﻯ૯Ո ყąş૮ą२ ძąՊ૮ąძı ૭öઽ૮૯२ɿՊძ૯Ո ąՈ૮ąძıՊқɿ ö૮૯Ո૯ қąძą२ ʄ૯Ո૯२ცąҺç૯Պ ძüşՊ૯ყ૯८૯қ ძɿ૮ɿՊძ૯Ո!!


NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!!


[G]önülden [F]enere [B]ağlıyız..



7

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
You may not post replies
Sizin eklenti yükleme yetkiniz yok
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı