İPUCU

Sosyal medya ve Sosyal Platformlar Sosyal Medya Ve Sosyal Platformlar Hakkında Her şey.

Seçenekler

Çalışan Mail Bomb (İnanın Çalışıyor)

28-07-2011 16:33
#1
Üyelik tarihi:
07/2011
Nereden:
U.S.
Mesajlar:
20
Teşekkür (Etti):
0
Teşekkür (Aldı):
0
Konular:
7
Ticaret:
(0) %
Arkadaşlar çalışan bir mail bomber bende çok uzun zamandır arıyorum fakat forumumuzda bir türlü bulamadım.Saniyede 100 mail atan mail bomberlan fln hikaye olduğunu biliyoruz.
Bu yüzden ilk paylaşımım Mail Bomb Full programımı sizlere sunuyorum.

-Kullanabilmemiz için Gmail hesabımızın olması gerekiyor.Çünkü bildiğimiz gibi Gmail ile aralıksız mail atabiliyoruz.
-Ardından bir txt belgesine bir veya birden çok mail adresini yazıyoruz ve programımızın 2.penceresinden txt belgesini seçiyoruz.
-3.pencerede mailin konusu ve mailin içeriğini yazıyoruz
-Son olarak 4.pencere start spam'a tıklayarak işlemi başlatıyoruz.
(Program NET.Framework 4 veya üstü ile çalışır.)
(Kurulumsuzdur ve TıklaÇalıştır!)

Görsel:
http://img6.resimup.net/di/ZB1O.jpg

Download:
Hotfile.com: One click file hosting: MassMailer.rar

RarPass:
hideflame97

Emeğe Saygı Arkadaşlar!
Kullanıcı İmzası
WebHack and PcHack

10-08-2011 14:49
#2
emmre33700 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
08/2011
Mesajlar:
2
Teşekkür (Etti):
3
Teşekkür (Aldı):
0
Konular:
0
Ticaret:
(0) %
Msnmı patlatıyo ?
10-08-2011 15:39
#3
Üyelik tarihi:
08/2011
Mesajlar:
11
Teşekkür (Etti):
3
Teşekkür (Aldı):
2
Konular:
1
Ticaret:
(0) %
aşırı dolarsa hesap iptal oluyo
10-08-2011 19:15
#4
xLargeViP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Forumdan Uzaklaştırıldı
Üyelik tarihi:
07/2011
Nereden:
Microsoft
Yaş:
30
Mesajlar:
781
Teşekkür (Etti):
74
Teşekkür (Aldı):
159
Konular:
116
Ticaret:
(0) %
biraz heycan yapmıssın heralde ama direk inbox a düşürecek mail bomber lazım. millet uyandı artık spama bakmaz oldular sıpa gitti yani
14-08-2011 16:47
#5
pegasus18 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
12/2008
Mesajlar:
32
Teşekkür (Etti):
0
Teşekkür (Aldı):
2
Konular:
1
Ticaret:
(0) %
saolasın
22-08-2011 07:54
#6
DeneyimsizDenek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İstihbarat Ekibi Co-Admin
Üyelik tarihi:
02/2011
Nereden:
Gökyüzü
Yaş:
29
Mesajlar:
12.126
Teşekkür (Etti):
2187
Teşekkür (Aldı):
8448
Konular:
2306
Ticaret:
(0) %
rar şifresini bi gözden geçir
Kullanıcı İmzası

ATATÜRK'LE KALIN...

CUMHURİYETLE KALIN...
SAĞLICAKLA KALIN...



BLOGUMA GİTMEK İÇİN TIKLA!
info@caglar-celik.com
Twitter : @ddenekk


22-08-2011 17:43
#7
necos44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
12/2010
Mesajlar:
22
Teşekkür (Etti):
0
Teşekkür (Aldı):
2
Konular:
7
Ticaret:
(0) %
eyvalaah sağol kardeşim.

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
You may not post replies
Sizin eklenti yükleme yetkiniz yok
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı