İPUCU

Sosyal medya ve Sosyal Platformlar Sosyal Medya Ve Sosyal Platformlar Hakkında Her şey.

Seçenekler

Face Güvenligi İçin Lütfen Okuyun

LifesTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
06/2013
Nereden:
Bildin?
Mesajlar:
1.128
Konular:
281
Teşekkür (Etti):
75
Teşekkür (Aldı):
188
Ticaret:
(0) %
22-07-2013 16:31
#1
Thumbs up
Face Güvenligi İçin Lütfen Okuyun
Son Zamanlarda Meydana Gelen Facebook Çalma Yöntemlerine Bir Yenisi Daha Eklendi. Bizzat Kendi Profilimdeki Arkadaslarımında Buna Maruz Kalması Beni Bu Yönde Bir Uyarı Yapmaya Teşvik Etti...










Ve Siz Buna Tıklayıp O Exe Dosyasını İndirip Kurduğunuz Andan İtibaren Bilgisayarınıza Keylogger Trojan vs Şeyler Bulasıp Facebook Profilinizin veya Messenger Gibi Şifrelerinize Kolayca Erişebilinecektir Onun icin cok dikkatli olmalisiniz özelikle su günlerde adam altına ben böyle bir video hazırlamadım diyede mesaj atmış birde
İyi forumlar..
---------------------
Asistanlık Yolunda Emin Adımlarla Yürüyorum.

Skype Adresim : Yaaa Vermek Yasakmış Zorla Sildirdiler

Yardım Etmeyi Severim

Varsa Sorunuz Bana Özel Mesaj Atarak Ulaşabilirsiniz.

Bazı insanlar o kadar fakir ki;
sahip oldukları tek şey para.

h2c4g6 Teşekkür etti.
muratt33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
07/2013
Mesajlar:
172
Konular:
12
Teşekkür (Etti):
0
Teşekkür (Aldı):
8
Ticaret:
(0) %
29-07-2013 14:07
#2
güzel
mickfirari - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
04/2012
Mesajlar:
96
Konular:
7
Teşekkür (Etti):
5
Teşekkür (Aldı):
6
Ticaret:
(0) %
29-07-2013 21:41
#3
saolasın bende gördüm
--------------------- Siz Sadece Beni İzleyin...
furkan169 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
06/2010
Nereden:
adıyaman
Mesajlar:
726
Konular:
104
Teşekkür (Etti):
199
Teşekkür (Aldı):
103
Ticaret:
(0) %
31-07-2013 23:14
#4
hacı abi sen faacen kaldırmıssın ama ben senin faceni 3 dk de öğrenirim
matris1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
11/2009
Nereden:
Ankara
Mesajlar:
582
Konular:
245
Teşekkür (Etti):
154
Teşekkür (Aldı):
231
Ticaret:
(0) %
01-08-2013 06:25
#5
Yararlı paylaşım teşekkürler
--------------------- Biz ölmediğimiz sürece bu vatan toprakları bizimdir ve bizim kalacaktır kendi ülkemizin başbakanı , devletide olsa hiç kimse topraklarımızı kaybetmemizi isteyemez kanla alındı kanla gider.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYEBİLENE .
Akrep4136 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
06/2013
Nereden:
TAOW
Mesajlar:
1.142
Konular:
51
Teşekkür (Etti):
38
Teşekkür (Aldı):
79
Ticaret:
(0) %
01-08-2013 07:14
#6
Bilgilendirme İçin Saol
--------------------- İstihbarat Teşkilatları


KOD ADI:BOZKURT

Her Hakkım Saklıdır®™
|l|lllll|lll||ll||lll
³³¹°¹³²¹³ °¹³¹²³

Copyright ©
116mehmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
09/2008
Mesajlar:
205
Konular:
49
Teşekkür (Etti):
46
Teşekkür (Aldı):
4
Ticaret:
(0) %
01-08-2013 07:17
#7
eyvallah sağol
LifesTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
06/2013
Nereden:
Bildin?
Mesajlar:
1.128
Konular:
281
Teşekkür (Etti):
75
Teşekkür (Aldı):
188
Ticaret:
(0) %
01-08-2013 20:42
#8
önemli değil arkadaşlar.
---------------------
Asistanlık Yolunda Emin Adımlarla Yürüyorum.

Skype Adresim : Yaaa Vermek Yasakmış Zorla Sildirdiler

Yardım Etmeyi Severim

Varsa Sorunuz Bana Özel Mesaj Atarak Ulaşabilirsiniz.

Bazı insanlar o kadar fakir ki;
sahip oldukları tek şey para.

vatancity - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
10/2012
Nereden:
ERZURUM
Yaş:
30
Mesajlar:
651
Konular:
22
Teşekkür (Etti):
164
Teşekkür (Aldı):
50
Ticaret:
(0) %
09-08-2013 21:25
#9
saol üstad, ellerine saglık
---------------------
Fildisi Sahilleri Lig Sitesi Hacked
http://www.turkhackteam.net/govde-go...ks-hacked.html

Hersey zamanla canlarım, heleki bu isler...
TURKISH CYBER ARMY
LifesTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
06/2013
Nereden:
Bildin?
Mesajlar:
1.128
Konular:
281
Teşekkür (Etti):
75
Teşekkür (Aldı):
188
Ticaret:
(0) %
10-08-2013 21:16
#10
Önemli Değil Binbaşım Beğenmen Beni Sevindirdi
---------------------
Asistanlık Yolunda Emin Adımlarla Yürüyorum.

Skype Adresim : Yaaa Vermek Yasakmış Zorla Sildirdiler

Yardım Etmeyi Severim

Varsa Sorunuz Bana Özel Mesaj Atarak Ulaşabilirsiniz.

Bazı insanlar o kadar fakir ki;
sahip oldukları tek şey para.


Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
You may not post replies
Sizin eklenti yükleme yetkiniz yok
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı