THT DUYURU

THT Yardım Merkezi THT Yardım Merkezi bölümünden; teknoloji ve bilişim ile ilgili her konu için yardım isteyebilirsiniz.

Seçenekler

Görev Yöneticisi sorunu!

hacklara vurgun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
10/2012
Nereden:
İstanbul
Mesajlar:
215
Konular:
19
Teşekkür (Etti):
2
Teşekkür (Aldı):
10
Ticaret:
(0) %
33
1380
02-11-2012 20:46
#21
arkadaşım mesajlara baktımda kesin virüs var kayıt defteride devre dışı olmuş
--------------------- İşine Yaradıysam Teşekkürü Esirgeme


Hedefim Forumda;

Yüzbaşı (şimdilik)

Hedefim Gerçekte;

Bilgisayar Yazılımcısı Olmak


Buyrun benim sitem aradığınız her şey var
G4ngster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
10/2012
Mesajlar:
38
Konular:
12
Teşekkür (Etti):
2
Teşekkür (Aldı):
3
Ticaret:
(0) %
02-11-2012 20:46
#22
Tamam sagolun beyler
--------------------- Zafere giden Yolda çekilen Çile kutsaldır..!
LaZRaiLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
09/2011
Nereden:
Adana
Mesajlar:
532
Konular:
136
Teşekkür (Etti):
74
Teşekkür (Aldı):
73
Ticaret:
(0) %
02-11-2012 20:48
#23
Alıntı:
G4ngster´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Selamin Aleyküm !

Arkadaslar görev yöneticisi'ne tiklayinca "Görev Yöneticisi, yöneticiniz tarafindan devre disi birakildi" diyo bu sorunu nasil cözebilirim ?

Tesekkürler
kardeşim aynı şey bendede oldu avira antivirüs yükledim bilgisayarı taradım bilgasayar kendine geldi sorunlar düzeldi.Denemeni tavsiye ederim böylece görev yöneticisi felan filan düzelir.
---------------------
Güçsüz Bir Yavruyu Sakın Küçümseme...Çünkü Bir Gün Kaplan Olabilir


djherkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
08/2009
Nereden:
KENDİ COĞRAFYAMDA YAŞIYORUM
Mesajlar:
541
Konular:
24
Teşekkür (Etti):
44
Teşekkür (Aldı):
51
Ticaret:
(0) %
02-11-2012 20:48
#24
arakadaş hiç ugraşma ne yap güvenli moda başlat bilgisayarı sytem geri yükle oldu biti
--------------------- sosyete Kral sa biz kralına gideriz alayına degil
üç dil bileceksin üç dilde de küfür edeceksin
(biz treni kaçırmış bir milletin çocuklarıyız onun için daha çok çalışmamız gerek)
CMLYKL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Uzman Üye
Üyelik tarihi:
04/2012
Mesajlar:
1.329
Konular:
243
Teşekkür (Etti):
113
Teşekkür (Aldı):
82
Ticaret:
(0) %
02-11-2012 20:54
#25
[COLOR="Lime"]Başlat - Çalıştır - gpedit.msc

Açılan Pencerede - Kullanıcı Yapılandırması - Yönetim Şablonları - Sistem - Ctrl+Alt+Del'e çifttıklıyoruz. Sonra görev yöneticisi devre kaldıra çift tıkla.Sonra Yapılandırlımadıyı seç sonrada uygula.[COLOR]
hacklara vurgun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
10/2012
Nereden:
İstanbul
Mesajlar:
215
Konular:
19
Teşekkür (Etti):
2
Teşekkür (Aldı):
10
Ticaret:
(0) %
02-11-2012 20:56
#26
code tr güzelde o 24 saat kalıyo bendede öledi yapıyom yarın gine aynı oluyodu daha gelişmiş çözümler bulalım lütfen
--------------------- İşine Yaradıysam Teşekkürü Esirgeme


Hedefim Forumda;

Yüzbaşı (şimdilik)

Hedefim Gerçekte;

Bilgisayar Yazılımcısı Olmak


Buyrun benim sitem aradığınız her şey var
HackerJobo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Uzman Üye
Üyelik tarihi:
07/2012
Nereden:
İstanbul
Yaş:
22
Mesajlar:
1.495
Konular:
207
Teşekkür (Etti):
71
Teşekkür (Aldı):
136
Ticaret:
(0) %
02-11-2012 20:56
#27
kısaca istemediğin kadar çözüm var kardeş
G4ngster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
10/2012
Mesajlar:
38
Konular:
12
Teşekkür (Etti):
2
Teşekkür (Aldı):
3
Ticaret:
(0) %
02-11-2012 20:57
#28
Eywallah beyler
--------------------- Zafere giden Yolda çekilen Çile kutsaldır..!
Turk38Bjk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kıdemli Üye
Üyelik tarihi:
01/2012
Nereden:
Ötüken
Mesajlar:
2.417
Konular:
714
Teşekkür (Etti):
905
Teşekkür (Aldı):
1014
Ticaret:
(0) %
02-11-2012 21:04
#29
arkadaşlar yazacağınız mesajları eksik yazdığınızda düzenle ile yeni ekleyeceğiniz mesajı ekleyin lütfen. flood yapmayın
---------------------
Bir Türk, cihana bedeldir.
Mustafa Kemal ATATÜRK


Bir gülüşü var; sanırsın Şanlı TSK, Silopi ve Cizre'de "Ölürüm Türkiye'm" çaldırıyor.

1000 SİTE HACKED
Türkçüler Turancılar Kulübü
CMLYKL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Uzman Üye
Üyelik tarihi:
04/2012
Mesajlar:
1.329
Konular:
243
Teşekkür (Etti):
113
Teşekkür (Aldı):
82
Ticaret:
(0) %
02-11-2012 21:05
#30
Alıntı:
HackerJobo´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Bu Problem Windows Güvenlik Merkezi Başlatılamadı Diye biliyorum..

1-Combofixle tarat.. Ben öyle çözmüştüm fakat 2 tane daha var çözüm.

2-Başlat butonun tıklayıp ms.config yazıp açılan pencereden Başlatma Seçimini Normal yapıp reset atıp bir önceki yazdığımı tekrarlamayı dene..

3-Eğer Olmassa

hizmetlerden kapatılmış olabilir.başlat komutuna services.msc yazmak süreti ile açılan pencereden güvenlik merkesini bulup başlangıç şeklini otomatik yapıp restart et
Kardeş Mesajın Okunmuyor....

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler