THT DUYURU

THT Yardım Merkezi THT Yardım Merkezi bölümünden; teknoloji ve bilişim ile ilgili her konu için yardım isteyebilirsiniz.

Seçenekler

e okul a sızcam öneri verin

2eqendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
E-Mail onayı yapılmamış üye
Üyelik tarihi:
08/2012
Nereden:
c:/windows/system 32
Mesajlar:
819
Konular:
86
Teşekkür (Etti):
82
Teşekkür (Aldı):
53
Ticaret:
(0) %
48
2377
06-11-2012 18:46
#1
matematikten 85'in altında almam gerekki 85 in altında alcam bugün okulda hep düşündüm sınavı olduk hocada not vermez istesem ama nasıl düzeltirim.ve aklıma hocanın e okul hesabından notumu yükseltmek geldi yani çok değil 66'ysa 70 yapcaktım şimdi keylogger hazırladım "kimsenin çözemediği matematik sorusu.exe" hoca kesin açıcaktır yani okul bilgisayarını çok iyi biliyorum hocanın filaşının en iyi göreceği yere koyucam ve antilerden kaçır özelliği ekledim yani anlaması için hacker olması lazım ve 1 ay pusuya yatcam sizinde fikirlerinizi almak istedim varmı önerisi olan ?
Skrillex - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
04/2012
Mesajlar:
351
Konular:
55
Teşekkür (Etti):
20
Teşekkür (Aldı):
17
Ticaret:
(0) %
06-11-2012 18:51
#2
Sadece güldüm |#EROR!


No keylogger fud yapamassın. Rat at bence herşeyini al şantaj falan filan anlarsınya ?
---------------------
Ne Mutlu Türküm Diyenee



Şehitler Ölmez , Vatan Bölünmez !!
HackerJobo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Uzman Üye
Üyelik tarihi:
07/2012
Nereden:
İstanbul
Yaş:
22
Mesajlar:
1.495
Konular:
207
Teşekkür (Etti):
71
Teşekkür (Aldı):
136
Ticaret:
(0) %
06-11-2012 18:51
#3
Flaşına koy, Açmayın diye bir ad koy, ardından ise o dosyayı açtığında e okulun kapanmasına 1 ay kala notlarını değiştirebilirsin. Önerilerim e okulun kapanmasına yakın notlarını değiştirmen. Notlarındada fazla karışıklık yapma 47 aldıysan 74 yap hoca dalgınlıga gittiğini düşünecektir. Yakalanmaman içinde 1 kaç kişininde notunu değiştirmende faydfa var ve net kafede yapmanda.. Kolay Gelsin
prototyqe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kadim Üye
Üyelik tarihi:
11/2011
Nereden:
Chicago İL
Mesajlar:
5.207
Konular:
2353
Teşekkür (Etti):
1716
Teşekkür (Aldı):
1511
Ticaret:
(0) %
06-11-2012 18:53
#4
dostum iyi hoş olmuş ama agzını sıkıtut derim birde e okul kapanacagı gün degiştir notunu
bol bol sözlü vermeyi unutma
---------------------
HackerJobo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Uzman Üye
Üyelik tarihi:
07/2012
Nereden:
İstanbul
Yaş:
22
Mesajlar:
1.495
Konular:
207
Teşekkür (Etti):
71
Teşekkür (Aldı):
136
Ticaret:
(0) %
06-11-2012 18:56
#5
Tabi yakalanırsan okuldan atılırsın dostum. Bu riski göze alacak cesaretin varsa gel yap
2eqendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
E-Mail onayı yapılmamış üye
Üyelik tarihi:
08/2012
Nereden:
c:/windows/system 32
Mesajlar:
819
Konular:
86
Teşekkür (Etti):
82
Teşekkür (Aldı):
53
Ticaret:
(0) %
06-11-2012 18:57
#6
Alıntı:
HackerJobo´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Flaşına koy, Açmayın diye bir ad koy, ardından ise o dosyayı açtığında e okulun kapanmasına 1 ay kala notlarını değiştirebilirsin. Önerilerim e okulun kapanmasına yakın notlarını değiştirmen. Notlarındada fazla karışıklık yapma 47 aldıysan 74 yap hoca dalgınlıga gittiğini düşünecektir. Yakalanmaman içinde 1 kaç kişininde notunu değiştirmende faydfa var ve net kafede yapmanda.. Kolay Gelsin
evet öyle düşünüyorum ama son günlere doğru şifre değiştirir diye korkuyorum
2eqendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
E-Mail onayı yapılmamış üye
Üyelik tarihi:
08/2012
Nereden:
c:/windows/system 32
Mesajlar:
819
Konular:
86
Teşekkür (Etti):
82
Teşekkür (Aldı):
53
Ticaret:
(0) %
06-11-2012 18:58
#7
Alıntı:
prototyqe´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
dostum iyi hoş olmuş ama agzını sıkıtut derim birde e okul kapanacagı gün degiştir notunu
bol bol sözlü vermeyi unutma
benle berarber 2 kişi biliyo ama 1 kişiyi aradan çıkartcam olmuyo güvenlik fazla dicemde dier adam şart
2eqendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
E-Mail onayı yapılmamış üye
Üyelik tarihi:
08/2012
Nereden:
c:/windows/system 32
Mesajlar:
819
Konular:
86
Teşekkür (Etti):
82
Teşekkür (Aldı):
53
Ticaret:
(0) %
06-11-2012 18:59
#8
Alıntı:
Skrillex´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Sadece güldüm |#EROR!


No keylogger fud yapamassın. Rat at bence herşeyini al şantaj falan filan anlarsınya ?
kafama koyduğumu yaparım şantaja gerek yok not yükseltsem yeter
2eqendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
E-Mail onayı yapılmamış üye
Üyelik tarihi:
08/2012
Nereden:
c:/windows/system 32
Mesajlar:
819
Konular:
86
Teşekkür (Etti):
82
Teşekkür (Aldı):
53
Ticaret:
(0) %
06-11-2012 19:01
#9
Alıntı:
HackerJobo´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Tabi yakalanırsan okuldan atılırsın dostum. Bu riski göze alacak cesaretin varsa gel yap
savunmam baya iyi hukuk tan baya iyi anlıyorum bi düşmanım yapmış olabilir filan üsdümden atarımda hoca şifre değiştirirse diye korkuyorum ama 15 tatilin son 2 haftasında yapabilirim bunu
HackerJobo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Uzman Üye
Üyelik tarihi:
07/2012
Nereden:
İstanbul
Yaş:
22
Mesajlar:
1.495
Konular:
207
Teşekkür (Etti):
71
Teşekkür (Aldı):
136
Ticaret:
(0) %
06-11-2012 19:03
#10
Öyle bir şifre değiştirmenin kolay olmadığını düşünüyorum.

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler