THT DUYURU

 
 
THT Yardım Merkezi THT Yardım Merkezi bölümünden; teknoloji ve bilişim ile ilgili her konu için yardım isteyebilirsiniz.

Seçenekler

kullanışı kolay web sitesi açma programı gerekiyo yardım edebilirimisiniz?? acill !!

tRpowers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
11/2012
Nereden:
Nereye ?
Yaş:
26
Mesajlar:
81
Konular:
27
Teşekkür (Etti):
4
Teşekkür (Aldı):
4
Ticaret:
(0) %
1
284
07-11-2012 20:14
#1
selam beyler bana kullananımı kolay internet sitesi açma programı gerekiyo elimde publisher ve front page programları var ama kullanımı biraz deneyim istiyo yarına yetiştirmem gereken bi ödevim var yardım ederseniz sevinirik


şimdiden teşekkürler. . .
cheerif - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
10/2012
Mesajlar:
67
Konular:
27
Teşekkür (Etti):
17
Teşekkür (Aldı):
24
Ticaret:
(0) %
07-11-2012 22:01
#2
Fillezila kullan kardeşim

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler