THT DUYURU

 
 
THT Yardım Merkezi THT Yardım Merkezi bölümünden; teknoloji ve bilişim ile ilgili her konu için yardım isteyebilirsiniz.

Seçenekler

Pc De bu Sorunlardan bıktım Yardım

Coder10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hesap Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
07/2012
Mesajlar:
867
Konular:
150
Teşekkür (Etti):
78
Teşekkür (Aldı):
189
Ticaret:
(0) %
7
302
09-11-2012 16:40
#1
Arkadaslar En Sinir Olduğum Şey bu Sıralar Çok olmaya basladı Daha yeni virüs tarattım virüs yok ama zaman zaman şu oluyor ;

1.Bir Simgeye tıkladığımda 4-5 Tane simge Seçiliyor
2.Farenin ortasında yuvarlatma tusu varya onu internet sayfasında aşağı indiriyorum ama internet safyasında Geri Geliyo Yani bir onceki yere
3.dosya Bir yere sürüklenmiyor
4. Silmek istediğim dosya Silinmiyor

Bazende Klavye Kafayı Yiyor mesela a ya basınca p çıkıyor gibi

Bu sorunlardan nasıl kurtulabilirim . şuan bu sorunu yaşamaktayım

Bende Malwarebytes' Anti-Malware bu anti var güzel deyilmi sizce
Validate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
10/2012
Mesajlar:
228
Konular:
21
Teşekkür (Etti):
67
Teşekkür (Aldı):
45
Ticaret:
(0) %
09-11-2012 17:58
#2
MSE Kaspersky falan kur.
Combofix ile tarat.
Coder10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hesap Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
07/2012
Mesajlar:
867
Konular:
150
Teşekkür (Etti):
78
Teşekkür (Aldı):
189
Ticaret:
(0) %
09-11-2012 17:59
#3
Kasp Kasıyor combofix biliyoruz heralde kaçıncı taratısım
GravityForce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yardımsever
Üyelik tarihi:
08/2012
Nereden:
____________
Yaş:
25
Mesajlar:
4.791
Konular:
648
Teşekkür (Etti):
813
Teşekkür (Aldı):
1372
Ticaret:
(0) %
09-11-2012 18:01
#4
Klavyedeki farklı harf çıkmasının nedeni klavye türünü değiştirmen
Coder10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hesap Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
07/2012
Mesajlar:
867
Konular:
150
Teşekkür (Etti):
78
Teşekkür (Aldı):
189
Ticaret:
(0) %
09-11-2012 18:04
#5
O sık sık olmuo diger sorunlar oluyo
GravityForce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yardımsever
Üyelik tarihi:
08/2012
Nereden:
____________
Yaş:
25
Mesajlar:
4.791
Konular:
648
Teşekkür (Etti):
813
Teşekkür (Aldı):
1372
Ticaret:
(0) %
09-11-2012 18:08
#6
Onu çözümünü vereyim. http://www.turkhackteam.net/windows/...e-q-f-f-q.html burayı oku ama değiştircem onu benim dediğimi yap.

O konuda belirtiğim yere gir.

orada tercihler var dil çubuğu bas ona masaüstünde göster var ona tik koy ve kaydet.

Klavye değişince saatın oradaki klavyeye bas ve türkçe yap.
Coder10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hesap Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
07/2012
Mesajlar:
867
Konular:
150
Teşekkür (Etti):
78
Teşekkür (Aldı):
189
Ticaret:
(0) %
09-11-2012 18:11
#7
Yaw onu biliyik hacı Pc yi yeniden başlatınca düzeliyor o onu bilmeyen olsun !!!111 hacı biraz dogru yorum yapın ben onu bilemicek kapasitedemiyim
GravityForce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yardımsever
Üyelik tarihi:
08/2012
Nereden:
____________
Yaş:
25
Mesajlar:
4.791
Konular:
648
Teşekkür (Etti):
813
Teşekkür (Aldı):
1372
Ticaret:
(0) %
09-11-2012 18:13
#8
Yeniden başlatmana gerek yok işte onu anlattım. kapasitenede bişey söylemedim yardım etmek amacım.

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler