THT DUYURU
THT Yardım Merkezi THT Yardım Merkezi bölümünden; teknoloji ve bilişim ile ilgili her konu için yardım isteyebilirsiniz.

siber güvenlik eğitimi
Seçenekler

En iyi ucus simulasyonu hangisi?

Invisible War - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
09/2012
Nereden:
Baku
Mesajlar:
202
Konular:
30
Teşekkür (Etti):
3
Teşekkür (Aldı):
11
Ticaret:
(0) %
9
506
14-11-2012 16:57
#1
Arkadaslar ben manzarali oyunlari seviyorum. Yani avcilik oyunlarina bayiliyorum mesela.. Simdi ben bi ucus simulatoru istiyorum fakat Boyle serbest surus olsun Alaska'nin falan uzerinden gecsin.. Yani oyle tarz iste.. Ben bi 'Aerofly FS' isminde simulator buldum siz daha iyisini biliyorsaniz yazin lutfen... Ha bide kasmiyicak..

Sistemim

İsletim sistemi: windows 8 32 bit
Ram: 2 gb
Video card: Nvidia GeoForce 210 (1gb)
Cpu: 2.20 (intel core 2 duo)

Iste bu kadar ilk defadir bi oyun icin yardim istiyorum ve size guveniyorum
Konu Invisible War tarafından (14-11-2012 17:12 Saat 17:12 ) değiştirilmiştir.
Baysal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Genel Sorumlu
Üyelik tarihi:
10/2012
Mesajlar:
15.148
Konular:
860
Teşekkür (Etti):
543
Teşekkür (Aldı):
5083
Ticaret:
(0) %
14-11-2012 17:11
#2
hunting unlimited

herhangi bir serisini indirebilirsin süper av oyunu
---------------------
Ayağın topal olsun, yüreğin olmasın lenk !



İstek, öneri ve şikayetleri yalnızca özel mesajdan alıyorum.

Ban itiraz hattı ve diğer konular: [email protected]
Vip: [email protected]
Invisible War - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
09/2012
Nereden:
Baku
Mesajlar:
202
Konular:
30
Teşekkür (Etti):
3
Teşekkür (Aldı):
11
Ticaret:
(0) %
14-11-2012 17:13
#3
Hunting unlimited zaten oynuyuorum (2011 versiyonuyla tsss yapti) ama ben ucus simulatoru istemistim..
Baysal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Genel Sorumlu
Üyelik tarihi:
10/2012
Mesajlar:
15.148
Konular:
860
Teşekkür (Etti):
543
Teşekkür (Aldı):
5083
Ticaret:
(0) %
14-11-2012 17:20
#4
Google earth uçuş simulatörü nasıl peki ? güzel diyorlar bende şimdi bakacam
---------------------
Ayağın topal olsun, yüreğin olmasın lenk !



İstek, öneri ve şikayetleri yalnızca özel mesajdan alıyorum.

Ban itiraz hattı ve diğer konular: [email protected]
Vip: [email protected]
Baysal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Genel Sorumlu
Üyelik tarihi:
10/2012
Mesajlar:
15.148
Konular:
860
Teşekkür (Etti):
543
Teşekkür (Aldı):
5083
Ticaret:
(0) %
14-11-2012 17:20
#5
---------------------
Ayağın topal olsun, yüreğin olmasın lenk !



İstek, öneri ve şikayetleri yalnızca özel mesajdan alıyorum.

Ban itiraz hattı ve diğer konular: [email protected]
Vip: [email protected]
Baysal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Genel Sorumlu
Üyelik tarihi:
10/2012
Mesajlar:
15.148
Konular:
860
Teşekkür (Etti):
543
Teşekkür (Aldı):
5083
Ticaret:
(0) %
14-11-2012 17:21
#6
ha birde Airport Simulator e bak playstorede filan satılıyor ama u torrentle bedavayada indirirsin
---------------------
Ayağın topal olsun, yüreğin olmasın lenk !



İstek, öneri ve şikayetleri yalnızca özel mesajdan alıyorum.

Ban itiraz hattı ve diğer konular: [email protected]
Vip: [email protected]
By_JoKeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hesap Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
08/2010
Mesajlar:
1.077
Konular:
109
Teşekkür (Etti):
80
Teşekkür (Aldı):
113
Ticaret:
(0) %
14-11-2012 17:22
#7
Flight Simulator x güzel oyunmuş arkadaşım 2 cümlesinde bir bu oyunu övüyo
2eqendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
E-Mail onayı yapılmamış üye
Üyelik tarihi:
08/2012
Nereden:
c:/windows/system 32
Mesajlar:
819
Konular:
86
Teşekkür (Etti):
82
Teşekkür (Aldı):
53
Ticaret:
(0) %
14-11-2012 17:41
#8
f16 agressor çok güzel savaş oyunu
Invisible War - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
09/2012
Nereden:
Baku
Mesajlar:
202
Konular:
30
Teşekkür (Etti):
3
Teşekkür (Aldı):
11
Ticaret:
(0) %
14-11-2012 17:46
#9
Arkadesler cok sagolun ama bi sey soyliyim once Google Simulatoru bes para etmez gercekten iyrenc e bide ben savas sumulatoru diyil serbest (relax) simulator istiyorum ... Yukarida ismini yazdigim turden..
Invisible War - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
09/2012
Nereden:
Baku
Mesajlar:
202
Konular:
30
Teşekkür (Etti):
3
Teşekkür (Aldı):
11
Ticaret:
(0) %
14-11-2012 20:18
#10
HAdiii ama arkadaslar.. Bi bildiyiniz vardir elbet.

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler