THT DUYURU

 
 
THT Yardım Merkezi THT Yardım Merkezi bölümünden; teknoloji ve bilişim ile ilgili her konu için yardım isteyebilirsiniz.

Seçenekler

Arkadaş Silme

NiqhTLiFe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Uzman Üye
Üyelik tarihi:
02/2010
Nereden:
Aydın
Yaş:
8
Mesajlar:
1.024
Konular:
167
Teşekkür (Etti):
58
Teşekkür (Aldı):
148
Ticaret:
(0) %
6
432
20-11-2012 20:08
#1
Facebook üzerinde 2.000 yakın arkdaşım var fakat toplasan 200 ü benim arkadasım yok yardım yok bışey için eklediler filan kaldı hepsi facede boşa yer kaplıyolar cok sorun cıkarıyolar kız arkdasm soruyo bunlar kim tanımıyom dediğimde zten tanımadıgın kısılerı nden eklıyon fılan
KISACASI FACEBOOK TOPLU ARKADAŞ SİLME VARMI
DENEDİĞİNİZ, ÇALIŞAN YÖNTEMİ SÖYLEYİN
---------------------
Biz Var Olmayan Dünyanın Ünlüleriyiz.


----------------------------------
l NiqhTLiFe SoRu Sor ! l
----------------------------------


Een güzel şey karıyer sen çalışırsın karı yer




Empty Empty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Uzman Üye
Üyelik tarihi:
11/2012
Mesajlar:
1.033
Konular:
169
Teşekkür (Etti):
11
Teşekkür (Aldı):
101
Ticaret:
(0) %
20-11-2012 20:10
#2
Hilesi vardı ama hatırlayamadım kardesim.
--------------------- SözLerimi çöz BuLmayacaymış gibi.



Başkasının açıklarını arıyacağına kendi açıklarını kapat.


HaCkMode-off

kabuss09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
05/2012
Nereden:
AYDIN
Mesajlar:
299
Konular:
54
Teşekkür (Etti):
40
Teşekkür (Aldı):
21
Ticaret:
(0) %
20-11-2012 20:16
#3
Facebook'ta Toplu Arkadaş Silme - YouTube
Buraya bir bak kardeşim belki işine yarar..
--------------------- Hack And Security..Please Wait..
TÜRKİYE
Kadirowsqi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
08/2011
Nereden:
İstanbul
Mesajlar:
215
Konular:
32
Teşekkür (Etti):
37
Teşekkür (Aldı):
50
Ticaret:
(0) %
20-11-2012 20:17
#4
Yok Aynı Dertten Müzdariptim 700-800 kişi sildim epeyi vaktimi aldı manueL takıLıcaksın
---------------------
| The Last Ottoman |


Sanma Şahım Herkesi Sen Sadıkâne Yâr Olur
Herkesi Sen Dost Mu Sandın Belki Ol Ağyar Olur
Sadıkâne Belki Ol Alemde Serdar Olur
Yâr Olur Ağyar Olur Serdar Olur Dildâr Olur

>||>>> Facebook Calınan Hesabı Alma Yöntemleri http://www.turkhackteam.net/tht-yard...m-calindi.html
kabuss09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
05/2012
Nereden:
AYDIN
Mesajlar:
299
Konular:
54
Teşekkür (Etti):
40
Teşekkür (Aldı):
21
Ticaret:
(0) %
20-11-2012 21:05
#5
Benim link yaramadı mı işinize abi?
--------------------- Hack And Security..Please Wait..
TÜRKİYE
kabuss09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
05/2012
Nereden:
AYDIN
Mesajlar:
299
Konular:
54
Teşekkür (Etti):
40
Teşekkür (Aldı):
21
Ticaret:
(0) %
20-11-2012 21:07
#6
Videoyla anlatmış ama hile gibi bişey sanırım =)
--------------------- Hack And Security..Please Wait..
TÜRKİYE
NiqhTLiFe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Uzman Üye
Üyelik tarihi:
02/2010
Nereden:
Aydın
Yaş:
8
Mesajlar:
1.024
Konular:
167
Teşekkür (Etti):
58
Teşekkür (Aldı):
148
Ticaret:
(0) %
20-11-2012 21:54
#7
Kabuss09 ; O videoyu izlemiştim ama oda çalışmıyor.
---------------------
Biz Var Olmayan Dünyanın Ünlüleriyiz.


----------------------------------
l NiqhTLiFe SoRu Sor ! l
----------------------------------


Een güzel şey karıyer sen çalışırsın karı yer





Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler