THT DUYURU


THT Yardım Merkezi THT Yardım Merkezi bölümünden; teknoloji ve bilişim ile ilgili her konu için yardım isteyebilirsiniz.

Seçenekler

Kulaklık ve Mikrofon sorunu

Sephirot1403 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
10/2010
Nereden:
İstanbul
Mesajlar:
852
Konular:
197
Teşekkür (Etti):
515
Teşekkür (Aldı):
63
Ticaret:
(0) %
8
307
24-11-2012 18:26
#1
arkadaşlar kulakliğin kablosunu arka panele bağliyorum tamam ses geliyor ama mikrofonu bağlayinca ses gelmiyor yanliş yere mi takıyorum bilmiyorum bozukta değil neler söylemek istersiniz
--------------------- arıyorum
'Black-Ghost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kadim Üye
Üyelik tarihi:
05/2008
Nereden:
Çanakkale
Yaş:
34
Mesajlar:
7.915
Konular:
738
Teşekkür (Etti):
1341
Teşekkür (Aldı):
6389
Ticaret:
(0) %
24-11-2012 18:28
#2
arkada 3 tane gırıs yerı olması gerek. 2 tanesı takılıyken pcden ses gelıyorsa. Mıkrafonu takınca Dıyer yesıl veya sıyah kabloyu bos olan yere takıpda dene. onlardan 1 tanesı mıkrafon girişi.
---------------------

Bizi Edepsizler Değil, Edebimiz Susturur.


" Modası Geçmeyen tek şey EFENDİLİK "


Sephirot1403 Teşekkür etti.
Sephirot1403 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
10/2010
Nereden:
İstanbul
Mesajlar:
852
Konular:
197
Teşekkür (Etti):
515
Teşekkür (Aldı):
63
Ticaret:
(0) %
24-11-2012 18:29
#3
6 tane giriş yeri var . deniyim
--------------------- arıyorum
Sephirot1403 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
10/2010
Nereden:
İstanbul
Mesajlar:
852
Konular:
197
Teşekkür (Etti):
515
Teşekkür (Aldı):
63
Ticaret:
(0) %
24-11-2012 18:32
#4
teker teker hepsine taktim yine gelmiyor
2-3 gün önce arkadaşimda konuşuyrdm msnde sesim gidiyordu ama bu sfer ses gelmiyordu kulakliğa bu sefer tam tersi
--------------------- arıyorum
'Black-Ghost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kadim Üye
Üyelik tarihi:
05/2008
Nereden:
Çanakkale
Yaş:
34
Mesajlar:
7.915
Konular:
738
Teşekkür (Etti):
1341
Teşekkür (Aldı):
6389
Ticaret:
(0) %
24-11-2012 18:38
#5
Alıntı:
Yakuppp´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
teker teker hepsine taktim yine gelmiyor
2-3 gün önce arkadaşimda konuşuyrdm msnde sesim gidiyordu ama bu sfer ses gelmiyordu kulakliğa bu sefer tam tersi
Hiç bir fikrim yok anlayamadım.Görmeden kurcalamadan boyle seylerın sorununu cozmek tarıf ile zor.
---------------------

Bizi Edepsizler Değil, Edebimiz Susturur.


" Modası Geçmeyen tek şey EFENDİLİK "


Sephirot1403 Teşekkür etti.
Sephirot1403 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
10/2010
Nereden:
İstanbul
Mesajlar:
852
Konular:
197
Teşekkür (Etti):
515
Teşekkür (Aldı):
63
Ticaret:
(0) %
24-11-2012 18:39
#6
Sende haklısın yinede sağol

Güncell
--------------------- arıyorum
Sephirot1403 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
10/2010
Nereden:
İstanbul
Mesajlar:
852
Konular:
197
Teşekkür (Etti):
515
Teşekkür (Aldı):
63
Ticaret:
(0) %
24-11-2012 19:01
#7
Birde şu var ts(teamspeak)deyim ses kaydedicisini açiyorum benim sesim geliyormu gelmiyormu diye bakıyorum eğer sesim gelirse orda dalgalanma oluyor ya biliyorsunuz işte ben konuşurken dalgalanma felan olmuyor yani ts de adamlar konuşurken ses kaydedicisnde dalgalanma oluyor anlatabildiysem ne mutlu bana
--------------------- arıyorum
'Black-Ghost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kadim Üye
Üyelik tarihi:
05/2008
Nereden:
Çanakkale
Yaş:
34
Mesajlar:
7.915
Konular:
738
Teşekkür (Etti):
1341
Teşekkür (Aldı):
6389
Ticaret:
(0) %
24-11-2012 19:04
#8
Alıntı:
Yakuppp´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Birde şu var ts(teamspeak)deyim ses kaydedicisini açiyorum benim sesim geliyormu gelmiyormu diye bakıyorum eğer sesim gelirse orda dalgalanma oluyor ya biliyorsunuz işte ben konuşurken dalgalanma felan olmuyor yani ts de adamlar konuşurken ses kaydedicisnde dalgalanma oluyor anlatabildiysem ne mutlu bana
anladım mıkrafonun girişi bılgısayardakı mıkrafon gırısınde olmadıgı ıcın bu sekılde. işte. aktif olmuyor yani.
---------------------

Bizi Edepsizler Değil, Edebimiz Susturur.


" Modası Geçmeyen tek şey EFENDİLİK "


Sephirot1403 Teşekkür etti.
Sephirot1403 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
10/2010
Nereden:
İstanbul
Mesajlar:
852
Konular:
197
Teşekkür (Etti):
515
Teşekkür (Aldı):
63
Ticaret:
(0) %
24-11-2012 19:17
#9
yani mikrofonu yanliş yere takıyorsun diyorsn peki sağol
birde kulaklik veya mikrofon kablosunutaktiğimizda bi tane anket gibi bişi gelirdi nereye taktiğimizi söylerdi
X ön hopörler girişi
X Kulaklik girişi
X Mikrofon girişi


böyle birşeydi az önce nereye taktiğimi felan gösteriyordu ama şimdi göstermiyor tekrar kabloyu takinca agöstermesini nasil sağlayabilirm
--------------------- arıyorum

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler