THT DUYURU
chat
THT Yardım Merkezi THT Yardım Merkezi bölümünden; teknoloji ve bilişim ile ilgili her konu için yardım isteyebilirsiniz.

siber güvenlik eğitimi
Seçenekler

Moniter Kapanıyor Yardım.

VFoRBMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Uzman Üye
Üyelik tarihi:
09/2012
Nereden:
LOST
Mesajlar:
1.617
Konular:
32
Teşekkür (Etti):
1
Teşekkür (Aldı):
197
Ticaret:
(0) %
24
1064
29-07-2013 01:50
#21
Alıntı:
Spectracef´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Kardeşim aynı sorun bendede vardı ***ürdüm bilgisayarcıya aşırı yüklemeden devereleri yanmıştı ama sen yinede arkadaşların dediklerini bir dene
Bana daha çok seni yemiş gibime geliyor.
--------------------- Toplama Bilgisayar Yapacaklar Tıkla.
PC DONANIM
PHOTOSHOP
'BozKurt Teşekkür etti.
'BozKurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yaşayan Forum Efsanesi
Üyelik tarihi:
07/2013
Nereden:
İstanbul
Mesajlar:
11.182
Konular:
3339
Teşekkür (Etti):
2228
Teşekkür (Aldı):
3019
Ticaret:
(0) %
29-07-2013 01:58
#22
Kardeşim Dedigin Yere soktum hiç görüntü gelmiyor monitöre :S Güvenli moddada yeşil çizgiler çıkmaya başladı yoqmu bunun çözümü kafayı yicem valla //Güncel
--------------------- "En çok inandığımız şeyler, en az bildiklerimizdir."
- M.D. Montaigne.
VFoRBMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Uzman Üye
Üyelik tarihi:
09/2012
Nereden:
LOST
Mesajlar:
1.617
Konular:
32
Teşekkür (Etti):
1
Teşekkür (Aldı):
197
Ticaret:
(0) %
29-07-2013 02:04
#23
Alıntı:
Eura´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Kardeşim Dedigin Yere soktum hiç görüntü gelmiyor monitöre :S Güvenli moddada yeşil çizgiler çıkmaya başladı yoqmu bunun çözümü kafayı yicem valla //Güncel
Kardeşim başka monitörle deneme imkanın varsa dene sorun olmazsa senin monitörün ekranı bozulmuş olabilir. Çizgi çıkma olayları ekrandan ve ölü pikseller monitörün ekranından kaynaklanır.
--------------------- Toplama Bilgisayar Yapacaklar Tıkla.
PC DONANIM
PHOTOSHOP
Spectracef - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
07/2013
Nereden:
İstanbul
Mesajlar:
90
Konular:
22
Teşekkür (Etti):
8
Teşekkür (Aldı):
2
Ticaret:
(0) %
29-07-2013 14:08
#24
Tamam işte kardeşim bende kırmızı kırmızı oluyordu 2-3 gün dayandı sonra yanmış bilgisayarcı aile dostumuz gibi birşey zaten
--------------------- Bazı insanlar gariptir aslında her insan gariptir yani insanlar gariptir.KASMA
'BozKurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yaşayan Forum Efsanesi
Üyelik tarihi:
07/2013
Nereden:
İstanbul
Mesajlar:
11.182
Konular:
3339
Teşekkür (Etti):
2228
Teşekkür (Aldı):
3019
Ticaret:
(0) %
09-08-2013 17:00
#25
Goturdum tamırcıye adam anakartta sorun var diyor bu dogrumudur acep ?
--------------------- "En çok inandığımız şeyler, en az bildiklerimizdir."
- M.D. Montaigne.

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler