THT DUYURU
THT Yardım Merkezi THT Yardım Merkezi bölümünden; teknoloji ve bilişim ile ilgili her konu için yardım isteyebilirsiniz.

siber güvenlik eğitimi
Seçenekler

combofix yuklerken aldıgım hata

jeppeos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
07/2013
Mesajlar:
41
Konular:
9
Teşekkür (Etti):
12
Teşekkür (Aldı):
0
Ticaret:
(0) %
20
920
29-07-2013 01:07
#1
LUTFEN BANA YARDIM EDIN BILGISAYARIMA KEYLOG ATILMISTI COMBOFIX KULLAN BUTUN KOTU YAZILIMLARI VE VIRUSLERI SILER DEDI AMA YUKLERKEN SOLE BI HATA ALIYORUM.

http://www.hizliresimyukle.com/image...07/29/Q5Ww.png
ilkkan03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
04/2012
Mesajlar:
490
Konular:
52
Teşekkür (Etti):
24
Teşekkür (Aldı):
48
Ticaret:
(0) %
29-07-2013 01:09
#2
Onun bitmesini bekledinmi
jeppeos Teşekkür etti.
jeppeos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
07/2013
Mesajlar:
41
Konular:
9
Teşekkür (Etti):
12
Teşekkür (Aldı):
0
Ticaret:
(0) %
29-07-2013 01:11
#3
15 dakıkadır beklıyorum hep bole duruyom kardesım sey dedıler o yuklernıken hıc bıse acık olmıcak olemı acaba bıde kapatıp bıdamı yuklıyım lutfen yardım et keylog var bılgısayarımda
ilkkan03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
04/2012
Mesajlar:
490
Konular:
52
Teşekkür (Etti):
24
Teşekkür (Aldı):
48
Ticaret:
(0) %
29-07-2013 01:13
#4
Alıntı:
jeppeos´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
15 dakıkadır beklıyorum hep bole duruyom kardesım sey dedıler o yuklernıken hıc bıse acık olmıcak olemı acaba bıde kapatıp bıdamı yuklıyım lutfen yardım et keylog var bılgısayarımda
Sen şimdi gezginlerden combofixin en güncel sürümünü indir. Daha sonra bilgisayarı güvenli modda aç öyle dene...Normal modda taratma yani...Sadece programı açacaksın daha sonra hiçbir şey yapmıyacaksın. 10-15 dakikada tarar. Ve en son sana not defterinde LOG verir. O geldiğinde tarama bitmiştir.
jeppeos Teşekkür etti.
jeppeos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
07/2013
Mesajlar:
41
Konular:
9
Teşekkür (Etti):
12
Teşekkür (Aldı):
0
Ticaret:
(0) %
29-07-2013 01:16
#5
kardesım yemın edıyorum bu ramazan ayında cok ılgılendın cok sagolasın bıse rıca edıcem bıde combofıxın en guncel sıtesını atarmısın ındırıyım bıde bılgısayarı guvenlı modda nasıl acıcam allah senden razı olsun ve senın gıbılerden.
ilkkan03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
04/2012
Mesajlar:
490
Konular:
52
Teşekkür (Etti):
24
Teşekkür (Aldı):
48
Ticaret:
(0) %
29-07-2013 01:19
#6
Buyur burdan indir ; ComboFix ndir - Gezginler
Bilgisayarı yeniden başlat diyeceksin... Ardından bilgisayar açılırken 1-2 saniye arayla F8 F8 basacaksın. Daha sonra windowsu normal olarak başlat veya Güvenli modda başlat diye bi pencere gelir. Güvenli modu seçeceksin bu kadar. Sonra çalıştır combofix i taratsın.

Önce normal moddayken attığım linkten combofix i indir. Daha sonra güvenli modda çalıştır bilgisayarı ve aç programı...
jeppeos Teşekkür etti.
jeppeos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
07/2013
Mesajlar:
41
Konular:
9
Teşekkür (Etti):
12
Teşekkür (Aldı):
0
Ticaret:
(0) %
29-07-2013 01:22
#7
Alıntı:
ilkkan03´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Buyur burdan indir ; ComboFix ndir - Gezginler
Bilgisayarı yeniden başlat diyeceksin... Ardından bilgisayar açılırken 1-2 saniye arayla F8 F8 basacaksın. Daha sonra windowsu normal olarak başlat veya Güvenli modda başlat diye bi pencere gelir. Güvenli modu seçeceksin bu kadar. Sonra çalıştır combofix i taratsın.

Önce normal moddayken attığım linkten combofix i indir. Daha sonra güvenli modda çalıştır bilgisayarı ve aç programı...
yemın edıyorum sen adamsın ya cok tesekkur ederım hemen ındırıcem allah ne muradın varsa versın keylog danda kurtulurum dımı
ilkkan03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
04/2012
Mesajlar:
490
Konular:
52
Teşekkür (Etti):
24
Teşekkür (Aldı):
48
Ticaret:
(0) %
29-07-2013 01:24
#8
Alıntı:
jeppeos´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
yemın edıyorum sen adamsın ya cok tesekkur ederım hemen ındırıcem allah ne muradın varsa versın keylog danda kurtulurum dımı
Rica ederim kardeşim. Evet combofix halleder Virüs programın yoksada bunu deniyebilirsin. http://www.turkhackteam.net/serial-v...-2015-key.html
Veya forumdan başka bir virüs programı bul. Bida yeme keylogger
jeppeos Teşekkür etti.
turanvrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
07/2013
Nereden:
Antalya
Yaş:
25
Mesajlar:
208
Konular:
75
Teşekkür (Etti):
27
Teşekkür (Aldı):
9
Ticaret:
(0) %
29-07-2013 01:25
#9
AntiVirüs programları kapalı olsun , bendede hata veriyordu kapattım yükledim düzelmişti.
jeppeos Teşekkür etti.
jeppeos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
07/2013
Mesajlar:
41
Konular:
9
Teşekkür (Etti):
12
Teşekkür (Aldı):
0
Ticaret:
(0) %
29-07-2013 01:29
#10
Alıntı:
ilkkan03´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Rica ederim kardeşim. Evet combofix halleder Virüs programın yoksada bunu deniyebilirsin. http://www.turkhackteam.net/serial-v...-2015-key.html
Veya forumdan başka bir virüs programı bul. Bida yeme keylogger
cok saol kardesım allah ne ıstersen verır ınsallah bende antıvurus olarak eset nod32 antivirüs var kardesım bu dedıgın vırus programınıda ındrıyımmı 2 tane olsun ben sızın kadar bılgısayardan anlamıyorum ıyıkı sız varsınız yoksa pc ım olcektı

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler