THT DUYURU

THT Yardım Merkezi THT Yardım Merkezi bölümünden; teknoloji ve bilişim ile ilgili her konu için yardım isteyebilirsiniz.

siber güvenlik eğitimi
Seçenekler

Siteyi Çökerttim

hacker sse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
07/2013
Mesajlar:
118
Konular:
25
Teşekkür (Etti):
5
Teşekkür (Aldı):
10
Ticaret:
(0) %
31
1207
01-08-2013 13:48
#21
KARDEŞİM KORKMA bişi olmaz
hacker sse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
07/2013
Mesajlar:
118
Konular:
25
Teşekkür (Etti):
5
Teşekkür (Aldı):
10
Ticaret:
(0) %
01-08-2013 13:49
#22
korkma bişi olmaz kardeşim bidakine ıp gizle
semih1990 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
05/2013
Nereden:
ANKARA
Mesajlar:
739
Konular:
257
Teşekkür (Etti):
45
Teşekkür (Aldı):
21
Ticaret:
(0) %
01-08-2013 13:50
#23
kardeş ilk hacked de bende o kadar korktum ama korkulcak bişi yok
--------------------- Wordpress Kurulumu
tuqa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
11/2011
Mesajlar:
301
Konular:
55
Teşekkür (Etti):
0
Teşekkür (Aldı):
48
Ticaret:
(0) %
02-08-2013 13:19
#24
Alıntı:
By Jasper´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster

sen hep beni güldüryon be kardeşim

bu samurai vs. nasıl giriyor büyük devlet sitelerine ıp gizliyolar hadi bakalım hadi büyüde gel birşeyler öğrenice buyur gel burdayım

yaşın kaç kardeşim senın faceden eklesene beni
--------------------- Warning: mysql_vb_spy(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/cloudflare/domains/turhackteam.net/public_html/showthread.php on line 191

Edit: İletişim adresi vermek yasaktır // 'Black-Ghost
Sebastianizm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
07/2013
Nereden:
Rusya
Yaş:
80
Mesajlar:
381
Konular:
29
Teşekkür (Etti):
20
Teşekkür (Aldı):
22
Ticaret:
(0) %
02-08-2013 13:27
#25
ip gizleme diye bişe yoktur kendinizi kandırmayın bu arada site yabancı oldugu ıcın bırşey olmaz korkma
TayfunHackTeam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
07/2013
Nereden:
İstanbul
Mesajlar:
695
Konular:
98
Teşekkür (Etti):
52
Teşekkür (Aldı):
115
Ticaret:
(0) %
02-08-2013 13:42
#26
Alıntı:
K37 King´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Sa Arkadaşlar ben bi wordpress tabanlı sitenin admin panelini kırdım sonra tüm admin kayıtlaarını silip kendi adıma hesap açtım.Site Yabancı basıma bela gelebelirmi ?
bişey olmaz kardeşim ben günde 5,6 site indiriyorum şu ana kadar yaklaşık 50 site indirdim.hiç'de birşey olmadı sana tavsiyem ne biliyormusun eğer korkuyorsan ilk önce gerçek normal www.siteadı.com sadece bu şekilde siteye bak gerçekten güzel bir site değilse bas index'ini ama gerçekten korkuyorsan hiç başlama derim .GÜVENMEK BAŞARMANIN YARISIDIR. Bunu Bana Söyliyen Ve Beni Deface Yolunda Devam Ettiren Kişi -KaRaLeKe 'dir . Ona Çok Teşekkür Ediyorum . Ona Danış Derim Eğer Onla Konuştuktan Sonra Facebook'u hacklemeye Kalkışmassan Adam Değilim
--------------------- TrSoLDieR
-KaraLeke- Teşekkür etti.
SlimeDont - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hesap Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
12/2012
Mesajlar:
805
Konular:
199
Teşekkür (Etti):
11
Teşekkür (Aldı):
62
Ticaret:
(0) %
02-08-2013 14:02
#27
Kardeşim en basitinden Wep şifreli internet bul onu kır sonra ona bağlan sonra onun internetiyle bir tanedaha kır gir istediğini yap.
OV3RNIGHT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hesap Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
10/2012
Nereden:
Tekirdağ
Mesajlar:
695
Konular:
47
Teşekkür (Etti):
110
Teşekkür (Aldı):
68
Ticaret:
(0) %
02-08-2013 14:06
#28
Türkiyede Buna Önem Vermiyorlar Salla Gitsin
-KaraLeke- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Tasarımcı
Üyelik tarihi:
06/2012
Nereden:
I Don't Know
Mesajlar:
1.200
Konular:
167
Teşekkür (Etti):
1072
Teşekkür (Aldı):
664
Ticaret:
(0) %
02-08-2013 14:12
#29
Alıntı:
TayfunHackTeam´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
bişey olmaz kardeşim ben günde 5,6 site indiriyorum şu ana kadar yaklaşık 50 site indirdim.hiç'de birşey olmadı sana tavsiyem ne biliyormusun eğer korkuyorsan ilk önce gerçek normal www.siteadı.com sadece bu şekilde siteye bak gerçekten güzel bir site değilse bas index'ini ama gerçekten korkuyorsan hiç başlama derim .GÜVENMEK BAŞARMANIN YARISIDIR. Bunu Bana Söyliyen Ve Beni Deface Yolunda Devam Ettiren Kişi -KaRaLeKe 'dir . Ona Çok Teşekkür Ediyorum . Ona Danış Derim Eğer Onla Konuştuktan Sonra Facebook'u hacklemeye Kalkışmassan Adam Değilim
Eğer başarılarına biraz da katkım olduysa ne mutlu bana Tayfun beni gururlandırdı. Ve tekrar diyorum hack için önce cesarter ve kendine güven
--------------------- Grafik Tasarım Aşığı
TayfunHackTeam Teşekkür etti.
TayfunHackTeam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
07/2013
Nereden:
İstanbul
Mesajlar:
695
Konular:
98
Teşekkür (Etti):
52
Teşekkür (Aldı):
115
Ticaret:
(0) %
02-08-2013 14:20
#30
Alıntı:
-KaraLeke-´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Eğer başarılarına biraz da katkım olduysa ne mutlu bana Tayfun beni gururlandırdı. Ve tekrar diyorum hack için önce cesarter ve kendine güven
Başarılarında Biraz Katkım Olsaydı ne mutlu bana Ne Demek Abi ..! Şu Ana Kadar Yaptıklarımın Tek Kaynağı Sensin Senin Sayende Kendime Güvencim Geldi Milyonlarca Kez Teşekkür Ederim. Grafiker Birisi Olarak Deface' de Müthiş Bir Bilgin Var. Şu Forumda Tek İdolüm Sensin
--------------------- TrSoLDieR
-KaraLeke- Teşekkür etti.

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler