THT DUYURU
chat
THT Yardım Merkezi THT Yardım Merkezi bölümünden; teknoloji ve bilişim ile ilgili her konu için yardım isteyebilirsiniz.

siber güvenlik eğitimi
Seçenekler

rat önerisi

adam1234 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hesap Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
07/2013
Mesajlar:
541
Konular:
140
Teşekkür (Etti):
82
Teşekkür (Aldı):
5
Ticaret:
(0) %
16
667
06-08-2013 00:58
#1
darkcomet spynet crygate turkojen bunlardan baska
keylogeri sağlam ve kurban kaybı olmayan rat varsa linkle beraber son surumunu atarmısıjn + tşk
adam1234 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hesap Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
07/2013
Mesajlar:
541
Konular:
140
Teşekkür (Etti):
82
Teşekkür (Aldı):
5
Ticaret:
(0) %
06-08-2013 01:08
#2
yokmu *
premiumx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
11/2012
Nereden:
Ctrl+Alt+Del
Mesajlar:
360
Konular:
40
Teşekkür (Etti):
38
Teşekkür (Aldı):
49
Ticaret:
(0) %
06-08-2013 01:22
#3
En iyileri listeden çıkarmışsın. DarkComet kullan.
---------------------
En Büyük Sistemlerin Bile Ufacık Açıkları Sonlarına Bedel Olur !

TEŞEKKÜRÜ ESİRGEME
adam1234 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hesap Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
07/2013
Mesajlar:
541
Konular:
140
Teşekkür (Etti):
82
Teşekkür (Aldı):
5
Ticaret:
(0) %
06-08-2013 01:23
#4
yok başka lazım kardeşim darkcomette cok kurban kaybbetim
Prohackercry3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kıdemli Üye
Üyelik tarihi:
01/2013
Nereden:
İstanbul
Mesajlar:
4.071
Konular:
718
Teşekkür (Etti):
143
Teşekkür (Aldı):
112
Ticaret:
(0) %
06-08-2013 01:27
#5
Darkcomet candır gerisi heyecan
adam1234 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hesap Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
07/2013
Mesajlar:
541
Konular:
140
Teşekkür (Etti):
82
Teşekkür (Aldı):
5
Ticaret:
(0) %
06-08-2013 01:28
#6
beyler yokmu ya illaki vardır bu ratlardan baska
adam1234 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hesap Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
07/2013
Mesajlar:
541
Konular:
140
Teşekkür (Etti):
82
Teşekkür (Aldı):
5
Ticaret:
(0) %
06-08-2013 01:36
#7
gncelllll
splendor1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
09/2008
Nereden:
Adanalıyık
Mesajlar:
487
Konular:
5
Teşekkür (Etti):
7
Teşekkür (Aldı):
39
Ticaret:
(0) %
06-08-2013 02:27
#8
Spyronic V1.02.1 var.Ama en kullanışlıları darkcomet ve sonra spynet
premiumx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
11/2012
Nereden:
Ctrl+Alt+Del
Mesajlar:
360
Konular:
40
Teşekkür (Etti):
38
Teşekkür (Aldı):
49
Ticaret:
(0) %
06-08-2013 03:03
#9
Alıntı:
adam1234´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
yok başka lazım kardeşim darkcomette cok kurban kaybbetim
Adam format atmıştır, firewall kurmuştur, anti kurmuştur. Kaybedebilirsin yani. DarkComet'in suçu mu?
---------------------
En Büyük Sistemlerin Bile Ufacık Açıkları Sonlarına Bedel Olur !

TEŞEKKÜRÜ ESİRGEME
Prohackercry3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kıdemli Üye
Üyelik tarihi:
01/2013
Nereden:
İstanbul
Mesajlar:
4.071
Konular:
718
Teşekkür (Etti):
143
Teşekkür (Aldı):
112
Ticaret:
(0) %
06-08-2013 03:11
#10
Alıntı:
premiumx´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Adam format atmıştır, firewall kurmuştur, anti kurmuştur. Kaybedebilirsin yani. DarkComet'in suçu mu?
Aynen öyle rattan kurtulmakda ne var prof bi adam 10 dk da kurtulur.

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler