THT DUYURU
chat
THT Yardım Merkezi THT Yardım Merkezi bölümünden; teknoloji ve bilişim ile ilgili her konu için yardım isteyebilirsiniz.

siber güvenlik eğitimi
Seçenekler

no ip benzeri host

adam1234 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hesap Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
07/2013
Mesajlar:
541
Konular:
140
Teşekkür (Etti):
82
Teşekkür (Aldı):
5
Ticaret:
(0) %
11
3210
06-08-2013 16:53
#1
rat için no ip değilde onun gibi bi program kullanmak istiyorum bedava yani daha iyisi varmıdır .?
eksikeksik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kıdemli Üye
Üyelik tarihi:
08/2012
Nereden:
He watching
Mesajlar:
2.619
Konular:
711
Teşekkür (Etti):
143
Teşekkür (Aldı):
259
Ticaret:
(0) %
06-08-2013 16:57
#2
Alıntı:
Öyle bir şey yok galiba demeye çalıştığını tam anlamadım fakat
VPN Programları var ; IP Adresini değiştiriyor ve O IP Adreslerinde Tüm Portlar Açık Olduğu için sana oradan geliyor. Yalnız baya kasıyor interneti.
Oku işte No-ip IP'si değilde orada verilen IP Adresini giriyorsun
Sanki Senin IP gibi, Proxy Programı gibi Port Açmaya da Gerek Kalmıyor ..
Hala Anlamadıysan bak http://www.turkhackteam.net/trojan-v...kullanmak.html
---------------------
Only GOD can Judge me now .
Konu eksikeksik tarafından (06-08-2013 17:12 Saat 17:12 ) değiştirilmiştir.
adam1234 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hesap Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
07/2013
Mesajlar:
541
Konular:
140
Teşekkür (Etti):
82
Teşekkür (Aldı):
5
Ticaret:
(0) %
06-08-2013 16:58
#3
Alıntı:
eksikeksik´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Öyle bir şey yok galiba demeye çalıştığını tam anlamadım fakat
VPN Programları var ; IP Adresini değiştiriyor ve O IP Adreslerinde Tüm Portlar Açık Olduğu için sana oradan geliyor. Yalnız baya kasıyor interneti.
neyinin anlamıyorsun ne ıp deiştirmesi kardeş ya diyorum no ip tarzı bedava bişey lazım aynı işlemi goren
eksikeksik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kıdemli Üye
Üyelik tarihi:
08/2012
Nereden:
He watching
Mesajlar:
2.619
Konular:
711
Teşekkür (Etti):
143
Teşekkür (Aldı):
259
Ticaret:
(0) %
06-08-2013 17:08
#4
Diyorum ya sana VPN Programlar var.
---------------------
Only GOD can Judge me now .
adam1234 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hesap Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
07/2013
Mesajlar:
541
Konular:
140
Teşekkür (Etti):
82
Teşekkür (Aldı):
5
Ticaret:
(0) %
06-08-2013 17:09
#5
Alıntı:
eksikeksik´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Diyorum ya sana VPN Programlar var.
bro vpn programı ne bi acıklık getirirmisin ?
K37 King - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
07/2013
Mesajlar:
973
Konular:
120
Teşekkür (Etti):
229
Teşekkür (Aldı):
119
Ticaret:
(0) %
06-08-2013 17:59
#6
Kardeşim Real Hide İp Benim işimi görüyor sanada taavsiye ederim
---------------------

Söylediklerimden Çok Gizlediklerimde Saklıyım

THT Defacer Kampüsü

Since 2013 - Sonunu Düşünen Kahraman Olamaz
adam1234 Teşekkür etti.
adam1234 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hesap Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
07/2013
Mesajlar:
541
Konular:
140
Teşekkür (Etti):
82
Teşekkür (Aldı):
5
Ticaret:
(0) %
06-08-2013 18:02
#7
Alıntı:
K37 King´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Kardeşim Real Hide İp Benim işimi görüyor sanada taavsiye ederim
ne gibi işinin goruyor kardeşim senin
adam1234 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hesap Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
07/2013
Mesajlar:
541
Konular:
140
Teşekkür (Etti):
82
Teşekkür (Aldı):
5
Ticaret:
(0) %
06-08-2013 18:04
#8
ustad no ip aynı işlevi gormesi lazım darkcomet için kullanıcam
K37 King - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
07/2013
Mesajlar:
973
Konular:
120
Teşekkür (Etti):
229
Teşekkür (Aldı):
119
Ticaret:
(0) %
06-08-2013 18:08
#9
Alıntı:
adam1234´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
ustad no ip aynı işlevi gormesi lazım darkcomet için kullanıcam
Aynı İşevi görür rahat ol
---------------------

Söylediklerimden Çok Gizlediklerimde Saklıyım

THT Defacer Kampüsü

Since 2013 - Sonunu Düşünen Kahraman Olamaz
splendor1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
09/2008
Nereden:
Adanalıyık
Mesajlar:
487
Konular:
5
Teşekkür (Etti):
7
Teşekkür (Aldı):
39
Ticaret:
(0) %
06-08-2013 18:11
#10
ip adreslerinin dışında seninde sabit bir ip kullanmanı sağlayan programlar var.

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler