THT DUYURU
THT Yardım Merkezi THT Yardım Merkezi bölümünden; teknoloji ve bilişim ile ilgili her konu için yardım isteyebilirsiniz.

siber güvenlik eğitimi
Seçenekler

.tk site nasıl açılır

TenqizaLp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
07/2013
Nereden:
Ankara
Mesajlar:
507
Konular:
124
Teşekkür (Etti):
48
Teşekkür (Aldı):
33
Ticaret:
(0) %
10
805
11-08-2013 07:04
#1
arkadaşlar merhaba !

ben .tklı bir site açmak istiyorum.. 000webhost kullanıyorum..

ben şu yöntemle yapıyorum :

000webhost'tan ücretsiz bir .weebly.com - .hostoi.com - .net44.net - net74.net tarzı ücretsiz siteler açıyorum.daha sonra yoncu.com'dan ücretsiz .tk yönlendirme alıp yönlendiriyorum..

bazı arkadaşlar da direk .tk site alabiliyor onu bana biri öğretebilirmi ?
ismooo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
01/2009
Nereden:
uzay
Mesajlar:
251
Konular:
90
Teşekkür (Etti):
23
Teşekkür (Aldı):
13
Ticaret:
(0) %
11-08-2013 07:08
#2
hostu alırken tk nin adresini yaz sonra ns adresini yaz domain panelinden olur
Komega - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yardımsever
Üyelik tarihi:
07/2013
Nereden:
Dünydn .s
Mesajlar:
9.713
Konular:
1347
Teşekkür (Etti):
832
Teşekkür (Aldı):
2440
Ticaret:
(0) %
11-08-2013 09:22
#3
dot.tk aadlı siteden yapılıyo 000 webhostan host alıp dot.tkdan domaini alman lazım
---------------------

- The End.

- Emekli Uzman Moderatör.


sicillihacker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
10/2012
Mesajlar:
235
Konular:
17
Teşekkür (Etti):
10
Teşekkür (Aldı):
8
Ticaret:
(0) %
11-08-2013 09:51
#4
Google > .tk Uzantili Site Alma > Videolarda Arat > karşına çıkan ilk Video yu izle Aslında googleyi Biraz kullanabilirsek hiç bi sorun kalmaz.
misteryomas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
12/2008
Mesajlar:
306
Konular:
25
Teşekkür (Etti):
10
Teşekkür (Aldı):
24
Ticaret:
(0) %
11-08-2013 12:43
#5
videoda basit şekilde anlarımı mevcut , kolay gelsin
Tk Site Açma[yukseknot.blogspot.com] - YouTube
---------------------
Kod:
There's no place like 127.0.0.1
sgt19 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
01/2013
Nereden:
Fedora
Mesajlar:
651
Konular:
72
Teşekkür (Etti):
298
Teşekkür (Aldı):
94
Ticaret:
(0) %
11-08-2013 14:06
#6
hostinger.com'u Tavsiye Ederim .
---------------------
Herşey

Console.WriteLine("Hello World"); İle Başladı

Advantage System Care v2.0
ethemali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
06/2010
Nereden:
Elazığ
Mesajlar:
401
Konular:
114
Teşekkür (Etti):
66
Teşekkür (Aldı):
121
Ticaret:
(0) %
11-08-2013 14:32
#7
intikamvakti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
07/2012
Nereden:
gaziantep
Mesajlar:
166
Konular:
47
Teşekkür (Etti):
17
Teşekkür (Aldı):
2
Ticaret:
(0) %
11-08-2013 14:34
#8
Alıntı:
TenqizaLp´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
arkadaşlar merhaba !

ben .tklı bir site açmak istiyorum.. 000webhost kullanıyorum..

ben şu yöntemle yapıyorum :

000webhost'tan ücretsiz bir .weebly.com - .hostoi.com - .net44.net - net74.net tarzı ücretsiz siteler açıyorum.daha sonra yoncu.com'dan ücretsiz .tk yönlendirme alıp yönlendiriyorum..

bazı arkadaşlar da direk .tk site alabiliyor onu bana biri öğretebilirmi ?
ilk once git hostinger.web.tr den bi tane alan adı al
sora 000webhosttan domain al ikisini birleştir
hostingere siteadi.tk yaz
--------------------- ℂ⋆Siz Yatağanizda Yatarken Sevgilinizi Düşünürken Biz Klavyemizle Şavaşıyorduk ℂ⋆
TheSLaYe® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kıdemli Üye
Üyelik tarihi:
07/2013
Nereden:
K.Maraş
Mesajlar:
2.469
Konular:
315
Teşekkür (Etti):
295
Teşekkür (Aldı):
515
Ticaret:
(0) %
11-08-2013 15:49
#9
dot.tk var ben bunu biliyorum kardeşim sadece
TenqizaLp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
07/2013
Nereden:
Ankara
Mesajlar:
507
Konular:
124
Teşekkür (Etti):
48
Teşekkür (Aldı):
33
Ticaret:
(0) %
11-08-2013 17:13
#10
arkadaşlar dot.tk kullanmayı bilmiyordum video izleyerek öğrenmeye çalışıcam.. yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim..

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler