THT DUYURU
THT Yardım Merkezi THT Yardım Merkezi bölümünden; teknoloji ve bilişim ile ilgili her konu için yardım isteyebilirsiniz.

siber güvenlik eğitimi
Seçenekler

mozilla kafayı yedi

Balamir97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kıdemli Üye
Üyelik tarihi:
01/2013
Nereden:
Nowhere
Yaş:
17
Mesajlar:
2.619
Konular:
240
Teşekkür (Etti):
333
Teşekkür (Aldı):
554
Ticaret:
(0) %
11
761
16-08-2013 15:54
#1
Beyler herkesin yardımına koştum sıra bende bana yardım etceksiniz beyler mizlla kafayı yedi çözüm öneren?


Durduk yere yahoo ya giriyor hiç bişey yapmıyorum yahoo ya giriyor hiç bir siteye giremiyorum bu yüzden

Allah Rızası için sil baştan yükle gibi boş şeyler yazmayın onu bende biliyorum

---------------------

Think like a Coder
Deface like a Hacker
See like a Grapher

Marpuç+Tütün+Güzel olan herşey : Powerpuff Nargile
ALcatraz' - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Tamamen Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
05/2013
Nereden:
İstanbul
Mesajlar:
4.338
Konular:
1030
Teşekkür (Etti):
974
Teşekkür (Aldı):
1841
Ticaret:
(0) %
16-08-2013 15:57
#2
Kardeşim yahoo ' demek ki senin varsayılan motor'un . Hit virüsü yemiş olabilirsin.

Chrome'den gir bir şey olursa burarlardıym.
Balamir97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kıdemli Üye
Üyelik tarihi:
01/2013
Nereden:
Nowhere
Yaş:
17
Mesajlar:
2.619
Konular:
240
Teşekkür (Etti):
333
Teşekkür (Aldı):
554
Ticaret:
(0) %
16-08-2013 15:59
#3
Maxthon kullanıyorum zaten ancak hack işlerinde mozilla yı felan kullanıyorum. Zaten Maxyhonda bir sıkıntı yok Mozillada!
---------------------

Think like a Coder
Deface like a Hacker
See like a Grapher

Marpuç+Tütün+Güzel olan herşey : Powerpuff Nargile
'BozKurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yaşayan Forum Efsanesi
Üyelik tarihi:
07/2013
Nereden:
İstanbul
Mesajlar:
11.182
Konular:
3339
Teşekkür (Etti):
2228
Teşekkür (Aldı):
3020
Ticaret:
(0) %
16-08-2013 16:00
#4
Farklı tarayıcı deneyiniz olmassa format at kesin çozum
--------------------- "En çok inandığımız şeyler, en az bildiklerimizdir."
- M.D. Montaigne.
ALcatraz' - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Tamamen Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
05/2013
Nereden:
İstanbul
Mesajlar:
4.338
Konular:
1030
Teşekkür (Etti):
974
Teşekkür (Aldı):
1841
Ticaret:
(0) %
16-08-2013 16:01
#5
Mozillayı sil . Chrome'yi kullan sana tavsiyem olmadıysa.

Çerezleri , Geçmişi , İndirme Geçmişini . Her şeyi Sil.
Balamir97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kıdemli Üye
Üyelik tarihi:
01/2013
Nereden:
Nowhere
Yaş:
17
Mesajlar:
2.619
Konular:
240
Teşekkür (Etti):
333
Teşekkür (Aldı):
554
Ticaret:
(0) %
16-08-2013 16:02
#6
La Havle...... Kardeşim zaten başka tarayıcı kullanıyorum Başka tarayıcıyı kullanmasam bu konuyu açamazdım zaten Lütfen konuyu düzgünce okuyunuz !


Eura dan alıntırdır.
---------------------

Think like a Coder
Deface like a Hacker
See like a Grapher

Marpuç+Tütün+Güzel olan herşey : Powerpuff Nargile
'BozKurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yaşayan Forum Efsanesi
Üyelik tarihi:
07/2013
Nereden:
İstanbul
Mesajlar:
11.182
Konular:
3339
Teşekkür (Etti):
2228
Teşekkür (Aldı):
3020
Ticaret:
(0) %
16-08-2013 16:05
#7
Ccleanerle iyice temizlet combofixle tarat tempi sil
--------------------- "En çok inandığımız şeyler, en az bildiklerimizdir."
- M.D. Montaigne.
the67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Katılımcı Üye
Üyelik tarihi:
10/2007
Yaş:
61
Mesajlar:
295
Konular:
40
Teşekkür (Etti):
66
Teşekkür (Aldı):
23
Ticaret:
(0) %
16-08-2013 16:11
#8
regeditte kayıtlanmış olduğu için ne yaparsan yap silemiyorsun oradaki kayıtları silmen gerekiyor ben format atarak kurtuldum birde bazı prolar ve siteler bu tür tuzaklarla dolu çok dikkatli olmak gerekiyor..
--------------------- THT | The67
Hakan3435 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Uzman Üye
Üyelik tarihi:
04/2013
Mesajlar:
1.050
Konular:
28
Teşekkür (Etti):
87
Teşekkür (Aldı):
90
Ticaret:
(0) %
16-08-2013 16:17
#9
kardeşim bendede ona benzer sorun vardı auturon virüsü silme vardı forumda denemeni tavsiye ederim.
bende işe yaradı.
Gauloran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
International General Moderator
Üyelik tarihi:
07/2013
Nereden:
local
Mesajlar:
7.116
Konular:
1572
Teşekkür (Etti):
556
Teşekkür (Aldı):
950
Ticaret:
(0) %
16-08-2013 16:22
#10
Bilgisayarınızı "ComBoFix" virus taramasından Geçirin.
ve Herhangi bir program veya [ccleaner vs.] tarama yapın.
aşağıdaki konular size yardımcı olabilir:

Mozilla Firefox Hızlandırma - Bütün Ayarları Sıfırlama - dRose98
Cmd ile autorun.inf virüsünü silme - Gizli dosyaları görüntüleme



---------------------

Telegram: gauloran
Twitter: gauloran

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler