THT DUYURU

chat
Trojan ve Virüsler Trojan ve Virüsler Hakkında Bilgiler.

ugursuz reklam
takipci
Seçenekler

Port Açtım Acaba Çalışıyor mu, Bi Sorunu var mı diyenler ... >>Simple Port Tester <<

Soilw0rk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
04/2012
Mesajlar:
810
Konular:
43
Teşekkür (Etti):
120
Teşekkür (Aldı):
106
Ticaret:
(0) %
10
2030
31-10-2015 18:57
#1
Merhaba arkadaşlar forumda bu tarz konuların ve soruların çok arttığını fark ettim.Bu konu ile kafanızda soru işareti kalmayacağını düşünüyorum.Hadi başlayalım...


Öncelikle burdan programımızı indirelim

Virüs totalimizide koyalım


Eğer yükleme işlemi başlamadıysa işaretli yerden indirebilsiniz.


Programı kurmak gayet basit arkadaşlar kurduktan sonra programımızı açalım ve devam edelim.


Ben "81" portunu açmıştım, siz açtığınız portu yazın devam edelim.





Butona bastık eklediğimiz portlar sorgulanıyor...


"Succes" yazısını gördüklerimizde herşey yolunda demektir.Eğer RAT kullanmak için port açıyorsanız ve TCP yada UDP protokollerinden herhangi biri hata vermesi durumunda başka port almanızı tavsiye ederim.




Anlatım ve resimler bana aittir.Kullanımı o kadar zor bir program değil ancak yeni arkadaşlar için elimden geldiğince görsellerle desteklemeye çalıştım.İyi forumlar...




.
---------------------
Ufak bir ara ◆`2016
Konu Soilw0rk tarafından (31-10-2015 19:03 Saat 19:03 ) değiştirilmiştir.
Refaccc, netflix, CybeResen, manestetik Teşekkür etti.
Gece21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
10/2015
Nereden:
Bilinmezden
Mesajlar:
290
Konular:
19
Teşekkür (Etti):
30
Teşekkür (Aldı):
48
Ticaret:
(0) %
31-10-2015 19:04
#2
Program otomatik portmu açıyor
Yoksa sadece açık olup olmadığınımı test ediyor ?
--------------------- Bu daima böyledir;
Herhangi bir adamın canına kast eden kızıl deniz kanında bir yerdedir.
Yani; kendi keşfin intihar.
Soilw0rk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
04/2012
Mesajlar:
810
Konular:
43
Teşekkür (Etti):
120
Teşekkür (Aldı):
106
Ticaret:
(0) %
31-10-2015 19:35
#3
Alıntı:
Gece21´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Program otomatik portmu açıyor
Yoksa sadece açık olup olmadığınımı test ediyor ?
Modeminden veya başka bir yerden açtığın portu test ediyor.Yani açtığın portu dinleyebiliyor musun veya paket alış-verişi yapabiliyor musun bunu gösteriyor.
---------------------
Ufak bir ara ◆`2016
ZzSavasYolcusuZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
08/2015
Nereden:
TÜRKİYE
Mesajlar:
1.169
Konular:
139
Teşekkür (Etti):
161
Teşekkür (Aldı):
245
Ticaret:
(0) %
01-11-2015 22:28
#4
Benim sıkıntı var kırdığım ağın arayüz şifresini bilmiyom port açılmaz demi
Gece21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
10/2015
Nereden:
Bilinmezden
Mesajlar:
290
Konular:
19
Teşekkür (Etti):
30
Teşekkür (Aldı):
48
Ticaret:
(0) %
01-11-2015 22:30
#5
Alıntı:
Soilw0rk´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Modeminden veya başka bir yerden açtığın portu test ediyor.Yani açtığın portu dinleyebiliyor musun veya paket alış-verişi yapabiliyor musun bunu gösteriyor.
Anladım sağol
--------------------- Bu daima böyledir;
Herhangi bir adamın canına kast eden kızıl deniz kanında bir yerdedir.
Yani; kendi keşfin intihar.
Soilw0rk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
04/2012
Mesajlar:
810
Konular:
43
Teşekkür (Etti):
120
Teşekkür (Aldı):
106
Ticaret:
(0) %
07-11-2015 15:21
#6
Alıntı:
ZzSavasYolcusuZz´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Benim sıkıntı var kırdığım ağın arayüz şifresini bilmiyom port açılmaz demi
Dostum başka türlü port açanlarda var ama bu programla test edemezsin
---------------------
Ufak bir ara ◆`2016
Tigon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
10/2015
Mesajlar:
32
Konular:
5
Teşekkür (Etti):
4
Teşekkür (Aldı):
2
Ticaret:
(0) %
08-11-2015 02:21
#7
Yararlı teşekkürler.
--------------------- Yüksek Türk!Senin için yüksekliğin hududu yoktur.İşte parola budur.
Mordekayz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
07/2015
Mesajlar:
352
Konular:
85
Teşekkür (Etti):
67
Teşekkür (Aldı):
68
Ticaret:
(0) %
30-11-2015 08:58
#8
Çok yararlı bilgi ama bende olmadı araştırmalarım sonucu bazen açılmama nedeni modemden oluyor yani benim modem sorunlu
--------------------- Fark yaratmak için farklı olmak gerekmez .!
Kolonyaci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
12/2015
Mesajlar:
84
Konular:
38
Teşekkür (Etti):
13
Teşekkür (Aldı):
1
Ticaret:
(0) %
06-12-2015 16:28
#9
Bende Hep Başarısız Diyo Anlamadım
?
Soilw0rk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
04/2012
Mesajlar:
810
Konular:
43
Teşekkür (Etti):
120
Teşekkür (Aldı):
106
Ticaret:
(0) %
08-12-2015 16:28
#10
Alıntı:
Kolonyaci´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Bende Hep Başarısız Diyo Anlamadım
?
Dostum başka port açıp dene ondada başarısız diyorsa port açarken hata yapıyor olabilirsin
---------------------
Ufak bir ara ◆`2016

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler